20. Защо плачеш

69 8 0
                                    

Джинан отваряше вратата на апартамента.

Влезна и хвърли чантата с продуктите на земята. Чу хлипанията да идват от спалнята и без да се замисля веднага тръгна на там.

-Джуне...
Пристъпи леко напред и видя фигура седяща на леглото с подпрян гръб на стената и свити крака към гърдите си.

-Оо боже Джуне...не плачи..
Малкия веднага отиде при него и седна близо. Започна да гали гърба му в опит да го успокои..

-Джи Джи..
Джуне повдигна глава и погледна с насълзени очи към момчето до себе си.

Когато Джинан видя колко червени бяха очите на Джуне сърцето му веднага се разкъса. Не искаше да вижда как приятеля му плаче. Изведнъж и в неговите очи започнаха да напират сълзи, но той успя да се успокои.

-Моля те...не плачи..
Дребно момче го придъра и уви ръце си окло него.

Постояха така дълго време.
С времето което минаваше Джуне най накрая се успокои.

Бе заспал в ръцете на приятела си.

Джей остана в това положени още малко след това сложи Джуне да легне и го зави добре...

Излезна тихо от стаята и се запъти към кухнята на път взе и чантата от земята която по рано бе захвърлил.

Постави нещата от чантата по местата им и след това си направи сандвич.
Седна на дивана и изяде скромни я си сандвич.

***

Джинан влезна отново тихо в стаята и легна до Джуне.

-Джи Джи....
Обърна се към него и го погледна право в очите.
-Благодаря ти за преди.

След изречените  усмивка се появи на лицето на Джинан.
Той се приближи.към него като уви ръце окло кръста му и заби главата си в гърдите му.

Сърцето на Джуне сякаш потрепна след като видя какво прави малки. Не изпусна шанса си и също обви ръце окло малкото му тяло.
Целуна нежно главата му.

-Обичам те.
Прошепна тихо и помилва главата му.

***"""***
Пак тъпа глава...

(Ма кво'т такова)
:)))

*поема си дълбоко въздух*
ЩЕ ЗАВЪРШААААААА....

*поема си дълбоко въздух*ЩЕ ЗАВЪРШААААААА

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


I Love you, and it's killing me [Complete]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon