19

62 12 0
                                    

Джинан отвори сънено очички чувайки звъненето на телефона си.

Бързо протегна едната си ръка взимайки го. Погледна към екрана и очите му моментално се разшириха...

Стана набързо запътвайки са към банята.
Часът бе 8:30, а Джинан от 9:00  беше на работа.

Започна да се оправя.по най бързия начин.

Джуна чу тропот който идваше от банята и моментално скочи тичайки натам.

-Джи Джи....
Извика по големия връхлитайки вътре като торнадо.
Малкия бе напъхал четката си за зъби в устата движейкия с едната ръка, а с другата почистваше лицето си.
Обърна глава към приятеля си.

-К-калво..
Изфъфли дребното момче.

При гледката Джуне се хвана за сърцето поемайки си въздух.

-Помислих че нещо се е случило...чух шум и....
Изречението му бе прекъснато от устните на Джей..., той движеше устните си бързо и жадно..отвори леко устата си давайки достъп на голямия.

Джуне не се и замисли. Пълна езика си в устана на малкия, а езиците им заиграха плавен и нежен танц.

Пръв с еотдели Джинан..

-Аз закъснявам.....трябва да тръгвам...
Малкия дари Джуне с една бърза мимолетна целувка и хукна към спалнята преобличайки се.

Наметна коженото си яке, нахлузи маратонките си и изхвърча като светкавица навън.

***

Джуне седеше опънат на дивана взирайки се в телевизора...мислите му бяха някъде другаде.

Още помнеше вчерашния разговор...защо изобщо този човек го търсеше отново след като го бе наранил така жестоко.

Очите му започнаха да парят. Нусетно една сълза се спусна по бузката му, последва и още една...и още една.....докато накрая не се бе свил на топка с кръка свити към гърдите и сълзи които исъхваха върху бузите му.

***

-Тук съм...
Провикна се Джей влизайки в магазинчето..

-Джинан оппа закъсня..къде беше?
Джени го погледна зачудено.

-А-аз с-се и-извинявам.. Успах се.
Джей се бе подпрял на масичката върху която оставяха лепенките, лентичките и панделките.

I Love you, and it's killing me [Complete]Where stories live. Discover now