6.Обичам ли го...

92 15 1
                                    

Събудих се. Все още бях малко замаян от лекарствата но се чуствах по-добре, огледах се но Джуне го нямаше.
Дали аз направих нещо грешно, дали си е тръгнал. Все въпроси които ме измъчваха.

***

Вратата се отвори и в стаята ми влезна младо момиче на окло 23 години.

- Оо вече си буден, Здравей. Аз съм Йерин и ще се грижа за теб докато си тук.

-Здравей Йерин аз съм Джинан.....Аммм може ли да попитам какво ми е и колко време ще стоя тук?

- Разбира се.... Когато приятелят ти те докара ти беше в безсъзнание. Оказа се че кръвната ти захар до такава степен е паднала че си изгубил съзнание. Дълго време опитахме да ти я вдигнем и накрая успяхме, а относно колко ще останеш миии....мисля още два дни, за да се уверим че си добре.

- Благодаря че ми каза. Усмихнах и се топло.- Ам извинявай че пак те притеснявам но да знаеш къде е отишло момчето което беше в стаята с мен?

- Мисля че отиде някъде навън каза на рецепцията че скоро ще се върне.

- Мм добре благодаря.

***

ГТ. На Джуне

Когато излязох от стаята Джей все още спеше, беше толкова сладък. Реших да отида и да му купя нещо сладко за хапване.
Отправих се към най близкия магазин.

Яяя чакай малко от кога мен ме е грижа за някой...

Спрях по средата на улицата и се замислих.
Какво въобще става с мен....
Преди не знаех какво е да обичаш въобще не исках и да знам, но сега когато се сетя за случката сърцето ми бие все едно съм бягал 2километра без почивка.

Влюбен ли съм.......

***"""***
Извинете че вчера не качих но нямах музааааа ииииии извинете за грешкитеее
Аригатоо😂
(Сериозно нещо ми има)

***"""***Извинете че вчера не качих но нямах музааааа ииииии извинете за грешкитеееАригатоо😂(Сериозно нещо ми има)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤ООййййй колко сладкоо❤

I Love you, and it's killing me [Complete]Where stories live. Discover now