23. Не го докосвай

44 8 0
                                    

Двамата се целуваха жадно сякаш не се бяха виждали с години. Устните им толкова добре си пасваха. Малкия имаше чувството че щесе загуби в устните на Джуне.....

Джуне облиза леко долната устна на Джинан искайки вход...Джей даже не се и замисли и веднага му го предостави.
Големия пъхна езика си обхождайки всеки инч от устната кухина на дребното момче което седеше в скута му..

Джуне пъхна едната си ръка под блузата на малкия..карайки го да настръхне.

Отново щеше да последва опияняваща целувка, но на вратата се чу почукване и двамата се отделиха поглеждайки се странно..

-Аз ще отида.
Джуне премести Джинан от себе си и стана запътвайки се към вратата. Не си направи труда да погледне кой чука, и направо отвори вратата, но веднага съжали за това негово решение.

-Задравей Джуне~
Мъжът пред него се усмихна.

-Какво правиш тук.

-Идвам да вида какво правиш..
Мъжът понечи да влезне, но Джуне му попречи..

-Чуй сега...разкарай се от живота ми..не искам да те виждам вече..престани да тормозиш и Джинан..знам какво правиш...не искам и косъм да падне от главата му разбра ли..Ходи си...нямам нищо друго за казване.

Джуне опита да се сдържи да не го удари..

Мъжът срещо него просто се усмихна и се обърна тръгвайки си..спря се и отново се обърна.

-Само ще кажа да внимаваш къде пускаш Джинан.....сам се скита по тъмните улици..
Подсмихна се подло и си тригна...

Джуне затвори моментално врата заключвайки я трипъти.
Зарича се към хола..и веднага се успокои виждайки Джей спящ на диван.

Неволно се усмихна и се приближи към него.
Наведна се и подпъхна едната си ръка под свивките на коленете му, а с другата си помогна да го вдигне. Понесе го към спалнят и го постави да легне. Взе едно от одиалата и го зави. Понечи да си тръгне, но гласа на Джей го спря..

-Остани при мен..моля те.

Джуне веднага омекна и се върна при него лягайки..придърпа го възможно най близо до него.

Помилва го по глвата..и след време усети как дребното момче заспа в обиятията му.

-Няма да позволя на никой да ти навреди.
Приведе се и го целуна по главата.

Сетне и той се отнесе заспивайки.

***"""***
Църр пърр....
^-^
Не съм добре..

^-^Не съм добре

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
I Love you, and it's killing me [Complete]Onde histórias criam vida. Descubra agora