8.Той наистина ли

89 15 7
                                    

От ГТ на Джинан.

Вече ме изписаха от болницата сега вървях към дома си. Джуне не ми беше звънял от случката с Джени..... Дали ми бе сърдит.. Или просто това беше игра между нас.

Но ако е игра....калво ще правя та аз изпитвам чуства към него, ако той не изпитва същото към мен....

Отключих вратата на малкия си апартамент и влязох оставайки нещата си на пода до мен докато се събуя.

Запътих се направо към кухнята. Направих си набързо нещо за хапване и отидох да се излегна на дивана. Неусетно бях заспал.

***

Усетих вибрация в джоба си. Отворих очи. Бях получил съобщение, то беше от Джуне.

Ммм най накрая се сети за мен.

20:37

- Идвам към теб до пет минути съм стигнал.

-Защо идваш какво е станало???
Seen
-Джуне
-Отговори ми.

Какво ли бе станало защо Джуне идваше насам.

Чу се тропане по вратата, отидох и я отворих пред мен седеше Джуне в цялата си прелест.

Преди даже и да го поканя той влезе и ме избута до стената сливайки устните ни в едно. Движеше свойте толкова бързо а аз се опитвах да му отвръщам. Целувката беше изпълнена със страст.
Джуне нахлу с езика си в устата ми, а при допира до моя не успях да сдържа стона си. Вече се задрунявах да дишам и той явно разбра това и се отдели от мен.

-Аз-з мислех че всичко това бе защото отдавна не бях излизал с някой но след като тези дни не успях да забравя за теб, разбрах нещо. Джуне едва оспя да изрече тези дума все още не му стигаше въздух.

-К-какво. Попитах плахо чакайки отговора му.

- Аз осъзнах че немога без теб, немога без твоите устни без твоя допир досега ня бях пускал никой до сърцето си, но ти нахлу вътре и това ме убива.. Обичам те Джинан..... и нищо не може да ми попречи да си мой.

Усети почервенялото си лице, усетих и как очите ми се пълнят със сълзи които напираха да излезнат.

- Джинан какво има защо плачеш. Той повдигна лицето ми така че да го погледна и изтри сълзите ми с палците си.

- Аз азз и аз те обичам. И тогава сълзите ми вече бяха на ръба започнах да плача, а той ме прегърна.
Прегърна ме толкова силно че и да исках да избягам нямаше да мога.......

- Вече си само мой... Джуне целуна челото ми след това и устните мии....

***"""***
Е хорица няма СМУТ сорииии нещо не бях на кефф ма ще има обещавам

Ма вие вече като ми знаете обещанията😂😂
Ма нищо де....
ОБИЧКАМ СИ ВИИИ

Аххх Джинан какво правишш🔞😂😑

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Аххх Джинан какво правишш🔞😂😑

I Love you, and it's killing me [Complete]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum