Отворих очи, видях само някакъв бял таван
Къде се намирах?
Защо съм тук?
Кой ме е докарал тук?
Все въпроси на които още неможех да си отговоря. Опитах се да си вдихна ръката когато видях абокат забит в нея- Ауч. изстенах леко
- Хей събуди ли се. позната фигура се приближи към мен.
- Къде с-съм. едвам успях да изрека.- В болницата, спокойно добре си. Джуне се усмихна леко.
- Д-джуне ти ли ме доведе тук?
- Да. Ти припадна докато слизаше от колата и незнаех какво да правя, викнах линейката и дойдох с теб заедно до тук..... след казаното като чели се сетих какво се случи снощи. Той ми е помогнал.....докато мислех усетих как той не отделя очи от мен, усетих как лицето ми почервенява....защо се чуствах така.....защо сърцето ми биеше като луде.......нещо става с мен и немога да разбера какво.
След 30минути.......
Седях в леглото. Сестрата ми беше донесла вечеря а Джуне бе задрямал на стола близо до леглото ми.
Защо той още седеше при мен.
Дали не се чустваше някак виновен или от съжаление, но на мен не ми пречеше без това единствения човек който го бе грижа за мен бе Джени.След като свърших с вечерята исках да се разтъпча малко. Станах и отидох едвам едвам все още замаян от лекарствата до стола на който беше Джуне.
Неволно се бях узмихнал докато го гледах как спи. Исках да го прегърна и да му благодаря за това където направи за мен, но не можех какво ли щеше да си помисли той.Гледах красивата му тъмна коса, исках да я докосна изглеждаше толкова мека.
Посегнах когато ръката ми беше на милиметри от него, той си отвори очите и хвана ръката ми. Изплаших се и в опита си да се отдръпна се спънах и просто знаех че ще падна затворих очи готов да поема удара когато нечии топли ръце се обвиха около кръста ми и ме задържаха.Когато отворих очи гледката ме смая. Намирах се на сантиметри от лицето на Джуне, той ме бе придърпал към себе си за да не падна.
Незнам какво ми стана просто в този момент исках да го гушна и да му благодаря но ме беше страх.....но от какво ме беше страх. Мо е би от това как ще реягира.
***""""***
ООкккк нова главаааа
ESTÁS LEYENDO
I Love you, and it's killing me [Complete]
RomanceДжуне е човек който не вярва в любовта. Крие се в себе си...но дали едно обикновенно момче което продава цветя ще го промени..... ПС: Обичам те, и това ме убива