Хани се качи в колата и тя потегли с мръсна газ.
Джуне наблюдаваше всичко отстрани...-Само още една седмица....
Измърмори си тихо...и се обърна пъхайки ръце в джобовете си, и отново тръгна по улицата.Прибра се възможно най- бързо, просто искаше да прекара повече време с Джинан.
Влезна в апартамента и се провикна..
Нямаше отговор.
Качи се горе и застан апред вратата на спалнята. Открехна леко и надникна вътре.
-Джи Джи...
Проговори тихо и влезна по-навътре в стаята. Забеляза спящото момче, и се усмихма.Отиде с тихи стъпки до леглото и се наведна леко.
-Джи Джи....ставай...
Прошепна тихичко..а спящото момче сбръчка леко носа си и се обърна по гръб.
-Хайде...ставай..Джуне се усмихна и погали леко лицето му.
-Само...още пет минути..
Ниското момче измрънка и започна да се върти из леглото.-Хаха..добре..
Джуне разроши косата му и стана от леглото.Съблече неудобните си дрехи...и облече по свободни.
След като двете момчета излезнаха от стаята се запътиха към кухнята.
-Днес си много щастлив...
-Така ли?
Джуне погледна към него все още усмихвайки се.-ДА....усмихваш се сякаш нещо много хубаво се е случило..
Джинан се приближи към него и хвана ръката му.Джуне се усмихна още повече, но веднага в мислите му изкочи мисълта че с Джей имат само още една седмица.
Той стисна здраво ръката на приятеля си и не я пусна докато не стигнаха до кухнята.-Какво искаш за ядене..
Джуне се насочи към хладилника.-Мм всъщност не съм гладен.
Джей бе седнал на едно от столчетата при бар плота.-Мисля да хап...
Спря и се обърна към него, като го погледна.
-Как така не си гладен, мислех да направя от любимите ти палачинки.Джей стана и застана пред него. Обви малките си ръчички около кръста му и се усмихна.
-Просто нямам апетит. Моля те не се сърди.
Повдигна се леко на пръсти и потърка нослето си в неговото.Джуне обхвана лицето му в шепите си и го целуна нежно.
-Аз немога да ти се сърдя...
***
Реших да кача....
Просто края идва...и да...
Ще кача нова история
(Гукмин)
Темин+Йонгук..БТФ....искам такава коса
CITEȘTI
I Love you, and it's killing me [Complete]
DragosteДжуне е човек който не вярва в любовта. Крие се в себе си...но дали едно обикновенно момче което продава цветя ще го промени..... ПС: Обичам те, и това ме убива