27.

68 7 5
                                    

И фаталния ден дойде....

Джуне седеше на масата в кухнята и пишеше бележка.
Не искаше така да се разделя с Джинан, но нямаше избор.

Всичко щеше да е наред ако не го бе срешнал, ако не се бе влюбил в него, ако не се бе предал...толкова много ако, но явно съдбата е решила че така трябва да стане, но Джуне се чустваше ужасно....и виновно...

Оставила химикалката точно до листа и се изправи. Погледна последно през вратата на спалнята.

Влезна с бавни крачки и се наведе целувайки Джинан за последно, за последно целуваше тези сладки и меки устни. Усмихна се и целуна челото му, като след това излезна от стаята.

Взе сака от земята и излезе.

Сълзи се стичаха по бузите му докато вървеше.към изходната врата на блока.

Времето навън бе мрачно и студено, силен вятър духаше, а капките дъжд се разбиваха яростно в земята.

Джуне забеляза познатата черна кола и се затича натам.
Страничната врата се отвори, а той влезе вътре. Колата отпраши с мръсна газ.

***

Джинан отвори сънено очички, когато откри празното пространство до себе си. Стана в седнало положение. Разтърка отново очите си и се изправи, мина през банята но не видя Джуне там.

-Джуне!

-Джуне!
Викаше и вървеше към кухнята след като не го бе видял в хола.

Погледа му падна върху бели лист на масата. Вдигна го и започна да чете, сълзите капеха от очите му...плача му огласяше целия апартамент.

Не можа повече....срина се...падна на колене на земята и започна да ридаее по-силно.

Не искаше да повярва на написанот....защо трябваше все на него да се случва....ЗАЩО...

Край

***"""***
БТВ най тъпия край...ма кво да се прави...утре качвам нова истори...надявам се да ви хареса...и искам да благодаря на всички които четоха историята (шитнята) ми..
И които гласуваха..
ОБИЧАМ ВИ!!!!

ОБИЧАМ ВИ!!!!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
I Love you, and it's killing me [Complete]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz