От ГТ на Джинан.
Обърнах се. Исках да гушна Джуне, когато усетих празното пространство, отворих очи.
Изправих се и застанах в седнало положение на леглото.
Поогледах се. Навсякъде бяха нахвърлени дрехи, у сетих слдака миризма идваща към стаята.Изправих се и облякох тениската на Джуне, защото бе най близо.
- Като чели съм облечен в чувал.
Погледнах се в огедалото и се засмях на себе си.Излезнах от спалнята и се запътих към кухнята от която се носеше сладък аромат.
- Лол можеш да готвиш.
Влизайки в кухнята видях най сладката глетка.
Джуне който беше без тениска и правеше палачинки.- Мм не, знам само как да правя яйца на очи и палачинки.
Обърна се с лице към мен и се почеса зад врата.- Ойй че си ми сладък.
Приближих се и го прегърнах в гръб.-Пречиш ми.
Опита се да бутне,но аз затегнах хватката си.- Не ти преча.
Нацупих се.
-Ако исках да ти преча щях да направя така.
Промуших се и застах пред него обвивайки ръце окло врата му и разбивайки устните си в неговите.Не му отне много време да отвърне.
Пусна шпатолата на земята и с ръцети си по вътрешната част на бедрата ми, а аз истинктивно обвих крака около кръста му.- Много секси изглеждаш с моята тениска.
Подсмихна се.- Седи ми като чувал.
Засмях се и отново го целунах.Джуне протегна едната си ръка и загаси котлона.
Тръгна към масата и ме остави да седна там.Настани се по добре между краката ми и заби главата си във врата ми.
- Още от рано си палав.
Подсмихнах се и извих глава давайки му повече достъп до вратлето ми.-Бих те изчукал тък и сега, но на тази маса се храниш.
Повдигна рамене.- Това не пречи.
Извадих най мазната усмивка.- Май не аз съм палавия.
Отдели се от мен и се запъти към чинията с палачинки.- Защо ми избягааа...
Започнах да мрънкам.-Защотоо съм гладен. Сега слез от масата и нека закусваме.
- Няма пък.
Седнах в поза лотос и се нацупих.-Ахх че си бебе.
Приближи се и ме вдигна свалайки ме от масата.-Еййй защооо го направи.
- Защото сега ще закусваме, а после ще правим нещо друго.
Остави ме долу, и постави чинията с палачинки на масата.
Върна се до шкафа и взе шоколада поставайки и него на масата.- Хайде сядай.
Седна на стола и посочи този до него.-Не искам там да седя.
- А къде искаш.
Усмихна се.
Пристъпих напред и седнах в скута му.-Тук искам.
-Офф добре.
Посегна и взе една палачинка намаза я с шоколад и отхапа от нея.- А на мен.
Посочих устата си.- Вземи си.
Придърпа по близо чинията към нас.- Искам ти да ми дадеш.
- Ти наистина си едно голямо бебе, занеш.ли?
Изгледа ме странно, след което взе и направи същата палачинка.-Заповядай бебе.
Подаде ми я.***"""***
Еееййй най накрая писах и туккЙееее.
Само да кажа мама
Искаше Джинан
Влак да го бутне и да си загуби паметта.
Какво мислите да я.послушам ли??
KAMU SEDANG MEMBACA
I Love you, and it's killing me [Complete]
RomansaДжуне е човек който не вярва в любовта. Крие се в себе си...но дали едно обикновенно момче което продава цветя ще го промени..... ПС: Обичам те, и това ме убива