Karşılıksız aşk

1.8K 94 42
                                    

Bir kus olup konsam pencerenel,, pencerenin.her iki kanadini açıp alsan beni iceriye.sevip okşasan sarsan.manzarayi.andiran gulusunle.derken erol sizdi.arabanin ön koltuğunda.yer sofrasini andiran direksiyonu.öyle bir tutmustuki sanki seni hiç bırakmam dercesine.içki kadehleri.adeta.onun haline küsmüş atilip park etmişlerdi.arabanin farklı farklı yerlerine.sanki konuşuyorlardı.kendi aralarında bak herif konuşup sayiklarken.kendi kendine.şimdi ise uçuşa geçti.birdenbire diye.sevgiyse onun aşkından habersizdi.çünkü seviyordu.başkasını başka birini aşkları adeta.zincirlemeydi.selamsiz sabahsiz destursuz bodozlama girmislerdi.hasar anlaşılan hepsinden cok büyüktü.fakat hiçbirinin dahi yoktu.bu hasari giderip ödeyecek. çekilip bikenara.kendini tanitip ben buyum diyebilecek.ansizin arabasının.yanına başka bir araba yanaşıp park ederek durdu.arabadan iki kişi inerek erolun arabasina dogru yürüdü.vardıklarında.biri cama vurarak allahtan arabasına takip cihazı yerlestirmisiz.baska türlü bizimkini bulmamiz imkansız olurdu dedi.digeri baksana arabanin icine sanirsin çöp konteyniri diyerek anlasilan bizimkinin camı kapıyı açmaya mecali dahi yok gormuyormusun.fert olmuş sızmış diyerek erolun arabasinin kapisini açarak erolu cikardilar.biri iki elinden diğeri iki ayagini tutarak arabalarinin.arkasina yatırdılar.adamlardan biri digerine bakarak kilomu almış.nedir bu halter gibi olmuş.ulen adim ümit ümit kadar olamadim diyerek.ugrastigim ugrastigimiz.şeye bak.ne talihsiz başım varmış benim dedi.diğeri benim adimda murat murat kadar olamadim.len neyse onu bunu birak bosverde.bunu abdullah babanin karşısına nasil cikarcaz.dediginde.umit öncelikle bu herifi erolu ayiltmaliyiz.biz icerek bu hale getirmedik.ya herifi.biz masumuz sucsusuz.diyerek.aksine bu gecede sevkiyat var.dedi.murat daha olmadi koca şehrin ortasina çıkıp bagirsaydin.ya.ulen yerin kulağı var diye boşuna dememisler.oysa senin yaptigina bak kaçak kocek işler yapıyoruz sense kendi ellerinle bizi bizleri ihbar etmiş oluyorsun.neyse biran önce uzayalim.burdan orman yolundan giderek.diyerek.ümit sen şunun yanina geç kolonya koklat pet su şişesini başından aşağıya dok ne yap ne et şu herifi ayilt len arabanin torpido gozunde herikiside var mevcut dedi.murat arabayi calistirdi.ümit torpido gözünü açarak pet su ve kolonya çıkararak.arka koltuga erolun yanina gelerek pet suyu eline avucuna dökerek erolun yüzüne sürdü.kolonyanin kapagini açarak mendile kolonya dokerek koklattiginda.erol yavas yavaş ayilmaya başladı.murat arabayi hareket ettirir.ettirmez erol aniden bagirarak seviyorum len varmi yan bakan dedi.murat nediyo len bu ayilmamasi daha makbulmus nerden çıkıp peyda oldu.seviyorum ayaklari dalgalari kimi seviyormuş len bu dediğinde.ümit erolun arabasina neden niçin takip cihazı yerlestirildi.var diye düşünüp sormadinki hic diyerek abdullah baba bu eroldan killanmis cok defa kizi sevgi hanim evden cikarken peşine takilmadilar.orda burda takip etmeler.nedir.benim kizdan bunun alip veremedigi diyerek.arabasina takip cihazı yerleştirmiş.ve kiziyla aralarinda birseyler olduğunu.dusunuyor.anladin demek istedigimi kagit kalem getirip isah etmeme.gerek yok degil demi dedi.murat umite bakarak tahtaya tebesirle yazarak.anlatip hisahetseydin.daha cok makbule gecerdi.daha neler len gidiyoruz.bian once gidelim varalim gereken neyse yapalim diyerek.ne oldu.len bu erole birden sesi solugu kesilip uysallasti.aman daha hayatla ilisigini kesmedi.degilmi dedi.anlasilan patronun kizi demete fena sarmış aman sara sara kördüğüm olmasinda.birdaha.cozmesi cozulmesi zor olur dediginde.umit zaten hersey ortada meydanda sara sara orgu ipligine donecek babada erolu kazak niyetine orecek yalniz degisik stil ve dilde der demez murat alnina sakagina dayiycak silahi gerisi malum neyse eve yaklasiyoruz.bahceden iceriye girer.girmez.arka kapidan sunu mutfaga sokalim evin hizmetcisi meryem abladan rica edelim suna bi turk kahvesi yapsin icirsin iyice bi acilip kendine gelsin.gerisi babayla ikisinin arasinda.olan biten mesele bizi ilgilendirmez.enterese etmez.diyerek.murat umite ne sevkiyati len sen olacaklarida karistirmaya basladin.bugece sevkiyat degil takas var silah verip mazot alacaz alacazda.planda hazir silahlar orgute orgutculere.ta orgut baslarina.verilecek onemlisi plan geri tepmesi aksilik çıkmasa bari dedi.evin hizmetcisi meryem erolu kolundan tutup getirerek.bidaha sarmayin musallat etmeyin ayyasi sarhosu basima zor ayiltip kendine getirdim gerisi sizde dedi.umit eyvallah sagol abla diyerek.bize de bu sardi.kelimesi fena sardi.musallat olduya hayirlisi diyerek erol şimdi nasilsin iyisin kendindesin kendini biliyorsun.degil mi abdullah babanin seninle konusacaklari varmis artik meseleniz neyse dedi.üçü patronlari abdullahin odasina giderek kapisini calarak iceriye girdiler.patronlari abdullah masasinda oturuyor.silahini parca parca sokup parcalamis.bez ile siliyor.temizliyordu.umit ve murata siz cikin kaybolun erolla konusacaklarim var dedi.umit ve murat odadan çıkarak bikac adim yurudukten ilerledikten sonra murat umite bu erolu son gorusumuz olabilir.allah yardimcisi olsun yinede iyi arkadasti.dedi.umit aynen diyerek babanin kizina sarmak baba onu hayatta yasatmaz.sende bilirsin ki baba icin ailesi basta gelir dedi.abdullah biyandan silahini temizliyor.erola soruyordu.sen ben olsan yaninda calisan adaminin encok neyine onem verir.dikkat edersin diyerek.vay vay vay su gozlere bak kipkirmizi uyanmaktanmi ayilmaktanmi erol bey zamet olacak bizamet sorumu yanitlasaniz dedi.erol baba diyerek.tabi en basta guven gelir dediginde.patronu abdullah anlasilan duzelme var diyerek aferin kendini toparlamissin peki sana guvenebilirim der demez.disarida silen sesleri yukseldi.evde kosusturmacalar basladi.murat ve umit kosarak yanlarina gelerek murat baba polis baskin var.arka kapidan cikip sizi arabaya bindirerek.kacalim uzaklasalim.dediginde.abdullah benim kimseden saklim gizlim yok adalete kanunlara boynumuz kildan ince.oncelikle bi teslim olalim  olan biteni anlayalim bu isin icinde bibit kemigi var anlasilan biri sucunu bize parselledi.diyerek kapidan disari cikti.teslim oluyoruz.der demez.polisler yanlarina gelerek ellerini kelepceleyerek silahlarini alarak karakola goturduler.

Karşılıksız aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin