Karsiliksiz ask bolum 5

199 29 3
                                    

Erolun telefonu caldi arayan patronu babasi abdullah ti.abdullah bazi gercekler vardir onlari yenip kurtulup kafandaki osoru isaretini isaretlerini tek hamlede vurup devirip refaha rahata ermek ister seni durmadan nefessiz soluksuz dinlenmeden icine ceken canini almaya calisan debelenip durdugun obataklik girdaptan bian once cikmak istersin belkide desteksiz yardimsiz tek basina.hele birde sana kalici hediye misali verilen sevdiklerin birbir elinden aliniyor alinmissa dediginde.erol anlayarak hepimizin basi sagolsun allah mekanlarini cennet eylesin baba dediginde abdullah bazen oc almak istedigin kisiyi kara bir bulut duman misali gorup oturmus gorursun karsinda gozlerin sadece ona kilitlenir hedeflenir oldurmek ister yoketmek istersin onu o kisiyi ister eziyet iskence cektire cektire ister bianda.diyerek bana nejatin yigeni cevati bulun ne yer ne icer yeri mekani gerekirse pesine caktirmadan takip icin bizimkilerden ikisini tak o is bittikten sonrada sirada nejat dedi ve telefonunu kapadi erolda telefonunu kapayarak bi yandan arabayi kullaniyor suruyor diger yandan murat ve umite basimiz sagolsun diyerek evet olen vefateden arkadaslarimizi gomdukten sonra murat ve umit arkadaslar babanin emri sizikiniz nejatin yigeni cevati takip edeceksiniz yerini mekanini ogreneceksiniz baba nezaman dugmeye basar emrederse bizlerde herhalde onun emriyle tetige basacagiz basariz asil bomba cevati kazidiktan sonra nejat dediginde murat basimiz sagolsun allah babaya sabir selamet versin diyerek nejat hapiste buis nasil olacakmis dedi umit evet allah yerlerinde dinlendirsin hepimizin basi sagolsun murat hakli nejat isi nasil olacakmis dediginde erol nejat isi enson cevati biortadan kaldiralim yolumuz engelimiz acilsinki enson nejata gelsin diyerek evin buyuk kapisindan iceriye girdiler murat rahmetlilerin ikiside sessiz sedasiz yardimsever anlayisli insanlardi nejla hanimda meryem ablamizda dedi umit allah mekanlarini cennet eylesin ya sevgi hanim kimbilir ne haldedir dagatmistir nede olsa kolay degil gozyasi mendil bagirip haykirmalar dedi.bikac metre daha gittikten sonra hepsi arabadan indi ve gordukleri seylere inanamadi.olen arkadaslarinin hicbirinin cesedi daginik cansiz vaziyette yatmiyordu.erol bikac adim kosarak neler oluyor len burada ortalik savas meydani gibiydi kanlar cansiz cesetler ucmadiya bunlar dediki tam onunde topraga isabet edip patlayan bikursun sesiyle saskinlikla irkildi.murat ve umit birbirlerine bakarak yavasca bellerindeki silahlarini cikariyorlardiki.sizleri boyle agarlamak istemezdim bunlarida yasatmak istemezdim ne yazikki kapisi penceresi cami kirilip parcalanmis diyerek evin kapisini acip cikan nejatin yigeni cevat adamlarina gidin alin sunlarin silahlarini dedi adamlarindan ikisi erol murat ve umitin yanlarina kosarak gidip silahlarini aldi cevat dert etmeyin icinizde kalmasin arkadaslarinizi bizler gomduk ayrica basiniz sagolsun diyerek buyrun ayakta kalmayin siz gibilere musait degil ama parcali bulutlu evinize daha dogrusu abdullah abimizin babanizin daginik evine girelim oturalim sizinle konusacaklarim var diyerek biliyorum hepiniz ust uste aci yasadiniz dediki erol kisa kes len yapacagini yaptin zaten daha ne istiyorsun dedi murat ve umit caresizce kizgin ofkeli yuz ifadeleriyle cevata bakiyorlardi.cevat biliyorum babanizin basi kalaba derdi acisi uzuntusu cok buyuk sevdigini kaybetmek nedemek kolay degil dediginde murat fazla uzatmada ne istiyorsun dediki umit ulen pezevenk hepsi senin eserin hersey senin yuzunden oldu simdide gecmis karsimiza dalga geciyorsun diyorduki cevatin adamlari ellerindeki silahlarini erol murat ve umite dogrultarak iclerinden biri cevata abi sikalim mi dedi cevat adamina daha erken onlarla islerim bitmedi konusacaklarim var diyerek silahlarinizi indirin dedi ardindan erola bakarak simdi telefonunu cikariyor babani ariyor acele buraya yani evine gelmesini soyluyorsun soyledigimi yapmazsan babanizin kaybi daha buyuk olur sizleride arkadaslarinizin yanlarina gonderirim dedi erol sen nediyor nebicim konusuyorsun len adamin acisi buyuk olan biten hersey senin yuzunden senin eserin sucun.adam nasil kalkip gelsin buraya ustelik nedeyip cagirayim uzuntuluyken gelemeyecegini sende biliyorsun buralara nediye beni bizi tehdit ediyorsun ne yapacaksan yap bitsin bu iskence dedi ibrahim polis gecmisinde ona babalik yapan ve abdullah in birzamanlar yapacaklari mazot silah takas isinin yerini ve saatini soyleyip orgutu orgut uyelerini baslarini onun sayesinde yakalayip hapse tiktigi icin tesekkur icin geliyorduki arabasiyla uzaktan bakip icinden abdullah babanin bahcesinde adamlari korumalari eksik olmazdi simdi ise bir tane dahi yok diyerek arabasini durdurup bikenariya cekip torpido gozunden durbununu alarak arabasindan indi.kapiyi kapatarak yavas adimlarla saklana saklana bi agacin arkasina gizlenip abdullahin evine durbunuyle bakti ki gorduklerine inanamadi kapi cam pencere duvarlar delik desik kursun izleri ne olmus burda diyerek iki silah cikarip birini sag digerini sol eline alarak gizlene gizlene sessizce evin arka kapisini acip iceriye girdi duvarin arkasina saklanip bi gozuyle olan biteni konusulanlari dinledi .birkez daha sasirdi icinden ulen bu bizim aradigimiz nejatin yigeni cevat iyide bu berden cikti diyerek yavasca ustu uzun birbezle ortulu bezin yere kadar degdigi cam bir sehpanin altina girip yavasca bezi aralayip hedefleri ayarlayarak ates etmeye basladi hepsi ansizin ucan kursunlardan sakinmak saklanmak ve saskinlik icersinde biryerlere saklanmislardiki cevetin iki adami yere yigildi diger uc adami yaralanmis yaralarini tutuyor gizlenmeye calisiyorlardiki erol yavasca cekmeceyi acip uc silah alip murat ve umite de vererek teslim olmalarini kacacak biyerleri olmadigini soyledi murat silahlarinizi atin ve teslim olun len etrafiniz sarildi.nereye kadar kacacaksiniz kisildiniz iste inat etmeyin efendi olun dedi.cevat silahini atarak adamlarinada atmasini soyleyerek tamam teslim oluyoruz sizlerde silahlarinizi indirin diyerek ansizin ortaya cikti gomlegini ve ceketini kaldirarak pantolonun kanal ve kemerlerinde asili uc el bombasini gostererek peki simdi ne yapabilirsiniz ben tedbirsiz gezmem abi biliyorsunuzki pimlerini bir cekersem hepimiz yerle bir yani ruhumuza fatiha iyisimi hicbirimize birsey olmadan bize yol verin gidelim uzayalim diyerek uc yarali olan adamina sizler onden gidin dedi adamlari yalpalaya yalpalaya tutuna tutuna bahcedeki erolun arabasina giderek ucu arabanin arkasina oturdu arkalarindan cevat gelerek sofor koltuguna binip oturarak arabayi calistirarak hizla uzaklastilar erolun telefonu caldi arayan abdullah ti erol baba ariyor ne diyecez diyerek telefonu acti abdullah orda isler nasil hersey yolundami nejla ve meryemi morka koyup soktuk nasipse yarin defnetmeyi dusunuyoruz sevgi haliyle biraz rahatsizlandi biz hastanedeyiz sizler arkadaslarinizi defnettinizmi cevat denen herifin pesine murat ve umiti taktinmi dedi erol abi cevat bizden once eve gelmis bize tuzak kurmus hazirlamis ibrahim imdadimiza yetisti derken cevat denen herif bos degilmis pantolonunun kanali kemerlerine tutturdugu el  bombalarini gosterdi.haliyle bizlerde birsey yapamazdik sonucta pimini bircekse hepimiz havaya ucacaktik belkide olecektik dediginde abdullah anladim bisey yapamayip kacmalarina izin verdiniz neyse simdilik yapilacak olan islerimizi yapalim daha sonra onlara cok buyuk surprizlerim olacak diyerek telefonunu kapatti.

Karşılıksız aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin