Karşılıksız aşk bölüm 37

13 5 1
                                    

Erol salye sümük hastane kapısı çıkışında.Dertler adeta üzerine hücum etmiş bir başına.Savunmasız karşı koyamamanln.pes edip teslim olmanın yenilmenin yenilgisini hazmedemeyerek hâlâ üstünlük taslaylp kendini kanıtlama peşinde.Acılar kederler çileler aban dık ça aban mı ş tüm ağırlıkları yükleri yle içine üzerine.Oysa erol sıkmış yumruklarını hepsine meydan okuma derdinde.Anlaşılan sonunda anlamış bu üstünlük taslaman ın telaşı nereye kadar diye.Birden avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı gerçek acıyı hissedercedine.gözlerinden dökülüp akan gözyaşlarını silecek misali sil sil yetiştiremeyen.Cebinden çıkarıp sildiği kağıt mendilleriyle hepsini buruşturup yere attı.Sanırsın işlerine son verircesine.Çevreden gelip geçenler sinema salonunda kocaman ekran karşısında.meraklı gözlerle olup bitenleri anlamaya çalışıyor seyrediyorlar d ı.Ansızın ibrahim hastanenin çıkışında belirivermisti.Erol sa o anki durumu vaziyeti bir zamanlar sayfasını çevirdik çe sesi bağır ı ş ı haykırış ı duyulan sayfanın sayfaların birden lazıms ız lüzumsuz olduğuna karar verilip yırtıl ıp bir kenara ayrılıp atılıp buruşturulup parçalanmayı bekleyişi misali yüzündeki o acizli ğ i çaresizliği iki yanının ağrısı sız ı sı dahada ağır basıyordu.İlki o çok değer verdiği renkte kokudaki çiçeği aşkının sanki dalından yaprağı 'ndan koparılıp içi suyla doldurulmuş yuvarlak bir kavanoz un içine içersine konup hapsedilmesi.İkincisiyse yavaş yavaş göz göre göre kuruyup solma sı büz ülmesi.kokusunu kaybetmesi o anki endişe hüzün üzüntü merakı sanırsın hepsi dahada birlik olup ü ş ü ş mü ş lerdi.Erolda görülen belirginleşen o özelliklerin üzerine diğer yandan ibrahim se sakinliği n serinliği ni serpmeye sepelemeye o doyurucu lafları sözleriyle toplayıp toparlamaya çalışıyordu.Erol burada görmüş olduğun hepimiz konuk misafir lezzetleri olmasa bile acı keder neşe sanırsın tepsi üzerinde sunulup ikram edilmiş hepimize.fakat hiçbirinin tatları yokki nasıl ayırdedebilelim sadece kuru kuruya anlamları yla birbirlerinden ohalde hiçbirimizin başka seçeneği seçenekleri yok çünkü hepimiz zamanında yaşadık ve gördük tanıdık saniyeler dakikalar saatler arasına saklanıp gizlenen sürpriz diye ansızın çıkışlarından o halde alışmış olmalı tedarikli olmalıyız bu sürekli rol değişiklikleri değiştirmelerine yenilmemeliyiz üstelik böyle yaparak görenlerin ağzına ağızlarında dedikodun zelzele sallantıda.anladın sen ne demek istediğimi dediğinde.Sevginin kocası olacak şahıs sanırsın parasız pulsuz kimselerden habersiz sinmiş olanları olacakları hastanenin koridorunun penceresinden izliyorduki aniden cep telefonu çaldı.telefonun arkasındaki önceleri erol un annesi olduğunu iddia eden kişiydi.Gözlerin yeterince yeteri kadar doymadı mı bakmaya.Gidermedimi meraklarını hala yorulmad ım ı.devamlı hep aynı yöne koşarcas ına bakmaya.bakışlarını diyerek.telefonunu kapadı.kitap okurcasına bir sayfadan diğerine atlar olacakları sabırsızlıkla belki tahmini duyumlarla öğrenecekmi şcesine.yarıda bırakıp nedir ne değildir söylemek istediği istedikleri diyerek.kendini verecekken düşüncelerine.Bazen bir sözün binlerce milyonlarca anlamlara geldiğini düşünerek sonunda aman salla parti aldırma gönül aldırma diyerek pes edip teslim olacaktı ki Işte bizler biz insanlar öncelikle hep kendimiz kendi sülalemiz lafa gelince çok icraata gelince yok hani müslüman aleminde tanıdık tanımadıkta olsa hepimiz kardeştik birdik nede olsa aynı toprak vatan bayrak ata çocuklarıyd ı k dışımız birse içimizde birdi diyerek.yanlarına gidecekti.Anlaması anlaşılması ne kadar zor güçte olsa ecel kimi haberli kimi kendiliğinden kimi zamansa tanıdık tanımadık birinin elinden iş te tam o an birkaç metre karşısında teras katta gizlenen birinin elindeki daire çember biçimli yuvasının silahından hızla çıkıp gelen alnına hisabet eden kurşunla orada daha hayatını yitirdi.ozamana kadar yaşayan sıcak canlı bedeni ansızın birden yere düşüp kaskatı soğuk cansız yatıyordu olduğu yerde.oradan oraya koşup kaçış anlar sanırsın trafik karışmış korna çalar misali o anki endişe merak telaşla birbirlerine ağzına gelenleri söylüyorlardı.onca karışıklıkta vakit zaman nakit kazanırcas ına firsattan istifade erol un annesi olduğunu iddia eden bayan hastanenin içine içersine kadar soktuğu adamlarına verdiği talimat taktikleriyle onları yönlendirmiş sevginin odasına giren adamları sevgiyi bir sedyeye koyup yatırarak hastanenin arka kapısı çıkışından çıkarmayı başarmış bir minibüse bindirerek uzaklaşmış lard ı.erolsa onca yaşanan yaşan mış lara rağmen hal ve tavırlarıyla sanki hiç yaşamamış casına rahat kendinden emin davranışları vurdumduymazl ı ğ la aldırmaksızın birkaç adım atarak bulunduğu yerden yavaş yavaş uzaklaşıyorduki ibrahim hızla arkasında n gidip koluna girerek erol anlaşılan geçmişinde yaşadıklarını hiç yaşamamış yaşanmamış farzediyorsun yoksa bu kayık üzerinde kürek çekercesine uzaklaşman niye neden niçin mi diyecektin diyerek erol evet ibrahim herşeyin bir başı olduğu gibi mutlaka birde sonu varmış bizimkisi gerçekten karşılıksız aşk mı ş sevginin sağlığı yerindeydi.annem olduğunu sanan o kadının amacıysa meğer aşkımı benden alıp çalarak beni kendine çekip kazanmakm ı ş diyerek ibrahim in elini kolundan çekip çıkararak onu gelecekte bekleyen geleceğine kanat çırparcas ına hızla yürüyerek o keskin gözleriyle avını hedefleyip nişan almış casına şüphesiz ki o aç karnını doyuracak mış casına.Sanırsın gökyüzünün efendisi olduğunu kanıtlay ı cı yürüyüşüyle birdaha hiç dön meyecek mi ş cesine yoluna devam etti.                                                      Devam Edecek.

Karşılıksız aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin