Denizin üzerinde tekne içinde eglence.dert tasa yok hopla zıpla coş.bazıları boğazda denizin kenarında.balık ekmek eşliğinde.giderir açlığını bazıları sanki dünya ile ilisigini kesip koparmış yanlız bir başına.kafasında cevap arayan soru işaretlerini bir elinde iyilestirip gecirici unutturucu sandigi şerbet şurup niyetine ara ara çeker belliki aşmış kendini dökülür ağzından dilinden sevdiğinin ismi.bazıları atmış denize oltasini bekler kancasina vuracak takılacak nasibini.bazıları işine gücüne ara vermis altında üstünde eşofman ayağında spor ayakkabısiyla yürür koşar belli ki sporla sağlıkla yakın arkadaş dost sanıp zanneder kendini.bazıları atmış kendilerini halı saha misali yesilliklerin üzerine.çıkarır yazın güneşin keyfini.bazıları binip kayığa iki eliyle çekip asılarak açılmış denizlere.karada yaşayan yakınlarına unutturmus kendini.bazıları yanlız eş dost akraba yakınlarıyla oturmuşlar.sandalyelerine yudumlarlar masanın üzerindeki çaylarını.seyrederler etraflarındaki olup biteni yada kaptirmislar muhabbet sohbetlerine kendilerini sanırsın dertlerine kederlerine meydan okurcasına kahkaha atıp gülerler şakalar espiriler gırla.arada bir izlerler alemi.kimileri oturmuş bir banka geçmişi öyle bir tokat yumruk vurmuski hatırlatmış mazideki olup biteni.umit erolun omzuna vurarak herkesin alnında yazar ecel sayfası.kimi kiminle nerde nasıl ölüp canını ruhunu teslim edecek bilmez onu yaradandan bir başka biri.bizler dunyada birer oyuncu başımızda var bir yapımcı yönetici.bizler oyuncu halimizle bilemeyiz nerede nasıl neyle kiminle kimlerle canımızı ruhumuzu verip ölüp öldürüleceğimizi.dediginde murat daha önceden hiç yasamamistim bu hissi duyguyu ama en azından bilirim nasıl birşey olduğunu bazen sevdiğin hiç dönmemek üzere temelli terkedip gider seni.selamsiz sabahsiz sessizce.bazende parmağındaki o halkayi yüzüne yada avucunun içine koyup bırakır aramızdaki hersey bitti diye.arkasını dönüp gider bir daha hiç donmemek üzere ümit erola bakarak hatirlarsan daha ilk başta anlatıp söylemiştim hayatta kalıp yaşadıkça karşılaşılan tatlıları acıları birer parçası getirdikleri verdikleri sundukları cilveleri silleleri ile bulunmaz eşi benzersiz veli nimetlerle dolu olduğunu dediginde.erol siz ikiniz bana ders öğüt veren öğretmenim bense ogrencinizim sanki hatırlarsanız ben ikinize ne söyleyip emretmistim sevgiye öldürme emrini ve öldürenleri bana bulup getirin demiştim dediginde.murat iyi diyon güzel diyonda elimizde ne bir ipucu nede bir kanıt var diyordu ki erol umit e içeriye girip bir yastık getirir misin dedi.ümit eve girerek elinde bir yastıkla döndü.yastığı erola verdiğinde.erol yastığı alarak bacaklarının üzerinde yatan sevginin cansız sessiz başını elleriyle yavaşça kaldırıp yastığın üzerine koyup ayağa kalktı.delil arayıp toplamak için yerlere bakiyorduki iki polis arabası arkali önlü yaklaşarak durdu.öndeki arabadan ilk inen çıkan ibrahim hızlı adımlarla yürüyüp erol un yanına gelerek erol biraz yuruyelimmi söyleyeceklerim anlatacaklarım var dedi.erol ibrahim hatırlarsan saklanbac kovalanbac ortada sıçan misket ip atlardik sokak ortasında.hep ben yenilir ebe sobe herneyse oldugumda.gider otururdum dış kapısı merdiven basamaklı bir evin basamaklarının üzerine.çocuk aklı aglardim kendi kendime.oyundan anlar anlamaz halimle sevgi gelip oturur yanıma cebinden kağıt mendil çıkarıp uzatirdi.gözyaşlarımı sileyim diye bana.diyorduki ibrahim hatırlamaz olurmuyum erol yeri gelir onun bunun yere attıkları sigara bitmis kotiklerini toplar içerdik.katık niyetine bir iki fut çekip atardık tekrar yere.belki içip atan kişi hasta hastalığı bulaşıciymis hiç düşünmez özellikle abdullah babadan babamızdan saklar gizlerdik bizleri bu halimizle görmesin kızar diye.diyerek ibrahim neyse erol geçmiş mazide kalmış bugunumuze geleceğimize bakalım öncelikle hepimizin seninde başın sağolsun başımız sağolsun dün evimin kapısının önünde.duran aracimin arabamın altına patlayıcı yerleştirilmiş neyseki vatandaşlar tarafından fark edilmiş polise haber verilmiş aranmış fünye ile patlatilarak etkisiz hale getirildi.bombalı duzenegin C4 tipi patlayıcı madde olduğu tesbit edildi.imha uzmanları özel otomobilimin alt kısmı diyorum erol belki bende şu an burada yanında değildim neyseki gören farkeden vatandaşlardan allah razi olsun erol biz bunları araştırdık bir takım bilgilere ulaştık ademin öldürüldüğünü duyan avrupa dan yigenleri öç amacıyla buraya gelmişler bunlarda boş adam değillerdir.dikkatli olun bilgin olsun unutma her yardıma muhtaç olduğunda yanındayım diyerek.arkasını dönmüş yuruyecektiki.erol yokmu bunların mekanları adresleri ziyaretlerine gidelim farklı bir dilde hoşgeldiniz diye dedi.ibrahim erola bakarak ben sana ne anlatıyor diyorum sense ne anlıyorsun anlatıyorsun hele bir sevgiyi toprağa verelim hayırlısıyla onların ifadelerini alırsın tek tek.sevgiyi ne zaman toprağa vermeyi düşünüyorsun kokmasin ölüye saygısızlık olmasın onun yeri ancak kara toprak biran önce yerine kavustur kavusturalim nede olsa kardeşimiz bacımiz dediginde.erol sevginin cenaze namazı yarın ikindi namazına müteakip camide kılınacak cenaze namazının ardından nasipse toprağa verilecek diyerek.ceketinin cebinden bir kağıt çıkarıp demetin yanına giderek kağıtta yazdıklarını yazanları dizlerinin üzerine çöküp okumaya başladı.sana beni unutturacak unutturabilecek birisi birileri lazım bana ister yaşça ister boyca ister güzelliğiyle sonuçta insanligiyla insan olsun unuttursun seni bana.nice mendiller islattim tuzlu gozyaslarimla.nice sayfalar dolusu kağıtlara yazdım aşk şiirleri sayfa sayfa.her defasında sandalyeme oturduğumda.karşımdaki hayalin seni hatırlattı bana.geçerim meyhane önlerinden korkarım çıkamam sarhoş olurum diye merdivenlerinden.cebimden bir sigara çıkarıp yakarım rüzgarın ufuruguyle çekerim dumanını içime bu aşk şiirini senin için yazmıştım okuması bugüne nasipmis dediginde.ibrahim hastanedeki yapılan otopsinin ardından diyorduki erol herşey gözümüzün önünde olup bitti.silahlarıyla ateş ettiler cansız cesedini yere devirdiler serdiler dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşılıksız aşk
Adventureaşkının tohumlarini sulayarak ilgilenip ekmisti.kalbinin icinin bir kenarina.uzayip buyuyerek yeserdikce cesit cesit renk ve lezzetteki meyvelerinfen bir tanesini dahi koparip verememisti.varamamisti.sevdiginin huzuruna.sevdigi patronu mafya babasi...