Karşılıksizask bölüm 22

24 11 0
                                    

İnsanın geçmişinde yaptığı yardımseverliği acaba geleceginede.yansır ışık tutup sıcaklık aydınlık saçar mı niyetleri yoksa kişiliklerine mi bağlıdır zamanla geçmişte kalmış deyip gunesligi kapatıp karanlıkta bırakır mı gölgesini kendini.yoksa tam aksi dışa mı vurmak ister yeteneklerini.kendini kanıtlamak mı ister neyken ne yaptı beni.diyerek canlı bir bomba misali patlatıp kanıtlar mı kendisini beni ben bizleri bizler yapan o kişiydi.diyerek yardımına mı koşar unutmaz mı geçmişte yaptığı yardımseverliğini.yoksa geçmiş geçmişte kalıp yağmalanmis unutulmuş okunmamis bir sayfa misali çevrilir mi unuttururmu ona o kişiye kendisini.yoksa en kötü günlerinde yakınlarına bile kol kanat açıp gerer mi beni yapboz misali dağıtıp toparladı biraraya getirip beni ben olduğumu bana hissettirdi diyerek.ölümüne mi gelir karşısındaki topla tüfekle.karşılık verse bile.ona o kişiye yılmaz tükenmez eli gücü yettiği elindekilerle yetindiği kadar mı karşılık verir ölümüne savaşıp belli eder mi kendisini.işte abdullahin geçmişinde.zamanında yaptığı insani niyetleri.unutulmadı.daha da kanitlayip gösterdi kendini.duyan duymayan haberi olan olmayan her kimse kimilerinin ellerinde.bıçak spatula çekiç tahta parçası.tornavida sanırsın takım sandığı.dolustular.ansızın abdullah in evinin bahçesine.gördüler kızı sevginin cansız cesedini.el birliğiyle kaldırıp götürüp yikattirdilar.toprağa verip mevlidini okuttular.sevginin cansız cesetinin başında duran erol un iki adaminada sordular sorusturdular.erol ümit murat in nereye kimlerle neden niçin gittiklerini.öğrenip toparlanıp gittiler bulamadılar hiçbirini hicbirilerini.sanırsın çözmesi çözümlemesi zor bir problem bilmece misali.cevapla cevaplayabilirsen peki cevabı kimde kimlerde sakliydi.içlerinden biri cevabı bende saklı deyip başarılı bir öğrenci misali ansızın atılıp atlayıp konuşmaya başladı.evet abiler komşular kardeşler yeri geldi darda kalmadık mı siginti misali başımızı kendimizi sokacak sığınak aramadık mı yeri geldi kötü işlerin yoldaşı olmadik mı harama el uzatıp şeytanla işbirliği yapmadık mı işte şimdi en dar günümüzde tesbih boncuklari misali.birlikte hepbirlikte.kenetlenmisken birbirimize.asıl o kilitli kapıları aralayıp açacak anahtarlar içimizde saklı gostersinki.kendini.hepimiz bilelim görelim gerçek yüzümüzü.zamanında hepimiz yemedik mi abdullah babanın ekmeğini peki yemedim diyen varsa söylesin göstersin kendini kendisini.dediginde.içlerinden biri bu iş fazla uzadı.zamanında hangimiz bulasmadik ki adem denen herifin kötü işlerine.elde avuçta yok çoluk çocuk dersen ona keza söyleyip açmadık derdimizi.abdullah babamiza.para adım adım gelmesini istemedik hep koşarak gelsin diyerek hangimiz beklemedik liselilerin öğle akşam okul çıkışlarını.gozetip hangimiz saklı gizli tutuşturup satmadik ki çoğumuz elimiz ayağımız tutmasına rağmen kolayimiza gelmişti.ya tazecik gencecik yaşta yaşlarda.kozledigimiz o ciğerlere analarının babalarının gözyaşları susmayan gözyaşları bi kac avuç için beyaz pudra misali.verilen canlar dökülen masraflar bunların vebali çok çok ağır der demez erol un adamlarından biri arkadaşlar yeterince yeteri kadar zaman kaybettik fazla geç olmayıp geçe kalmadan dediğinde.konu komşu kardeş abi bildiklerinden biri buraya buralara kadar gelmişken ağızdan ağıza söylenen söylentilerde çok duyardım dağlara yakınız bunların dağ evleri yani geberen ademin miş yigenide beleş mal masat diye çökmüş olabilir belkide oraya alıp götürmüş olabilir erolu murati umiti diğer kardeş arkadaşlarımızı dediğinde.hepsi dağıldı ayrı ayrı yerlere.bir iz bir kanıt peşine biri geldi soluk soluğa dağın eteklerinde.bi hayli uzakta bir ev var gördüm diyordu ki erol un iki adamı arabalarının arka bagajıni açarak hepsini birbir yanlarına çağırıp teker teker silah vermeye dagatmaya başladılar.ardından herkes dikkatli olsun diyerek.o halde kalan yolumuza yürüyerek devam edeceğiz oraya varmamız birkaç saatimizi belkide bir günümüzü alabilir.buralar nede olsa dağlık yeşillik sakin sessiz yerler yabani zehirli tehlikeli birçok hayvan yaşıyor olabilir aniden çıkıp zarar verebilirler.hepiniz gözlerinizi dört açıp dikkatli olun diyerek yavaş yavas ellerinde silahları kendilerinden emin bir şekilde yürümeye başladılar.bazen karşılaştıkları yaşadıkları zorlukları yenerek sonunda hedeflediklerine.varmayı başarmışlardı.hepsi yorgun bitkin çaresiz nefes nefese ter kanter içinde.hapsedilmiş kendileri tarafından sevilip sayılmış zamanında yapılan iyiliklerin hesabı telaşı içinde.içersinde.dag evinin birkaç metre yakınlarında.bir kaçının dürbünleri ellerinde gözlerine götürüp etrafı çevreyi kolaçan ederek avcının avını gözler misali.gözleyip sessiz sakin sinsi bir şekilde yaklaşması misali gayet kendilerinden emin çevreleri etraflarıda buna musaitken hepsinin atıldı adımları ileriye.gözleri ön arka kontrolü adımlarıysa yavaş ve sessizce.gitgide ilerleyip yürüdükce yaklaşıyorlardi.hedeflerine.dikkatleri daha da yoğunlaşıp belirginleşiyor kendini gösteriyordu.üzerlerinde.nihayet mutlul sona ulaşıp fethedip keşfedermis misali.hepsi dağıldı bir kenara.dağ evinin etrafında bir daire çember oluşturup damla damla su misali birkaç boş bulup gördükleri açık kapılardan içeriye sızıp dahada yogunlastilar.ellerindeki silahlarını konuşturmaya başladılar.önlerine çıkan gelen her gördüklerine sıkıyorlar dı.biz yani bizler geldik hiçte boş gelmedik dermiscesine .bu sesler gürültüler orhan ve digerlerinin kulaklarına gittiğinde.hiç beklenmedik umulmadık misafiri agarlarmiscasina ne yapayım ne edeyim nasıl kurtulabilirim telaslari zihni beyni kurcalayan ani çabuk cevap arayışları korku ve heyecanına yenik düşüp zaten cevapları kendiliğinden karşısında.belirdi ellerinde silahları erolun adamları konu komşu kardeş abi görüp saydıkları bildikleri.resim sergisi misali karşısında karşılarında.ansızın beliriverdi.bu durum karşısında ya kendini uçurumdan atar misali.kurşunlara hedef olup söz söyleyecek yada aldıklarını geri verip teslim olacaktı.oda bilincindeydiki teslim olmak rajona aykırı diğeriyse hayatla yaşamla tüm ilişiğini kesmekti göz göre göre.ani baskın karşısında.kistirilmisti.kendi boşluğunda o anda adamlarından biri belindeki silaha silahına sarilacakken canından oldu.orhanin yanıbaşında.hepsinin silahları alınıp toplandı.belkide tek kurtuluslari.görüp sandıkları o anda hepsi ellerini enselerine götürüp oldukları yere diz çöktü.teslim oluyoruz anlamında.orhansa inadı öç alma uğruna kendini ateşe atarmiscasina.o karmaşa kargaşa anında.erolun sandalyesine bir tekme vurup tam kacacakken erol un adamlarından biri bacaklarından birine ateş edip aksatip dedi sen bizim bizimlesin dermiscesine.oan herkes kalabalıklasip mıknatıs misali adete çekildi erol un ayakları ayak bileklerine her biri yukarıya kaldırıyor birkaçı orhan ve adamlarının elinde silahıyla başında biri sandalyeye çıkmış erol un bogazindaki halati sökmeye çözüp çıkarmaya çalışıyor digerleride murat ve ümiti kurtararak bir film misali the end sonlandirip sakinleştirmeye çalışıyordu.

Karşılıksız aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin