Can tatlı ölüm ise acı.havanın boşluğunu öyle bir hızla delerek sivri iğne uçlu füze misali işkence mi eziyetmi yoksa canını oracıkta daha alıp bitirecek küçük ufak adeta demir parçası diyebileceğin sayabilecegin boksörün rakibine vurup sarstığı düşürdüğü nakavt edip yendiği kimi zaman ise kaçıp sakın dı ğ ı kendini müdafa edip koruduğu saklambaç kovalanbac misali herikiside koşarak saklandılar.nefes nefeseydiler kafalarındaki yanıt cevap bekleyen soru işaretleri sorularla.ölümün sessizliğinin adım adım yaklaşmakta olduğunun adeta belirtisiydi.her ikiside.karda kışta kalmışcaslna korkudan tirtir titriyorlardl.kapana sıkışmış fare misali.bulundukları ortamdan biran ön ce kaçıp kurtulmak için adeta can atıyorlardı.ne pahasına olursa olsun yeterki canları yerinde olsun musluk misali yüzleri alınlarlndan boşalıp düşen ter siliniyor olsun özgürlük her ikisinide kucaklıyor olsun erol ve murat gizlendikleri yerlerde sanırsın ağalık beylik göstergeleri olan bellerindeki silahlarını çıkarıp tek göz göz ucuylada olsa kendilerine ateş edeni gördüklerinde.erol meydana ortaya çıkarak başladı konuşmalarına.böyle bilinsin görülsün duyulup hissedilsin çünkü yeterince sıcak kaynar suyun içersine kesme küp şeker atıp parçalayıp bölünüp dağılan yakınlarımln düşmanlarımln kurşunları yla benden ayrılmaları ayrılış larını kendi gözlerimle görmüştüm buna dur demeli operasyon plan pusu bulup düşünmeli uygulamaya koyup sokmall başarmallydlm.oynanan filmin dizinin gerçekçi sürükleyici inandırıcı olması gerekliydi.işte tıpkı sevginin üzerindeki çelik kurşun geçirmez yelek ve öldüğüne ikna edip yapılması gerekenlerin yapılmaslki düşmanlarına kadar duyulup nasıl olsa yavaş yavaş yok ediliyoruz bakterileri hesabı dahada hijyen temizleme kararlılıklarlyla.dahada üzerime düşüp yoğunlaşacak kendi bende onları dahada yakından tanıyıp rolünü taktiğimi ona göre yapıp uygulayacaktlm.dizinin filmin içersinde oynayan konuk misafir oyuncular öldüğüne inandırıcı gerçekçi olsun diye yapılanlar işte gördüğün gibi asıl bunların arkalarında saklanıp gizlenen asıl gerçek gözlerinin önünde seni de daha yakından tanıyıp seçici olmama vesile oldu.ummadığın taş baş yararmls misali.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşılıksız aşk
Adventureaşkının tohumlarini sulayarak ilgilenip ekmisti.kalbinin icinin bir kenarina.uzayip buyuyerek yeserdikce cesit cesit renk ve lezzetteki meyvelerinfen bir tanesini dahi koparip verememisti.varamamisti.sevdiginin huzuruna.sevdigi patronu mafya babasi...