Bazen onca kalabaligi yarip atlarsiniz.her konuda guvendiginiz sevdiginiz yakininizin kollarinin arasina.sarilir hele birde basinizi koyarsaniz omzuna.birde aglama tutar isteklerinizi dileklerinizi siralarsaniz.boslu boyunca.hemen olsun isterseniz.onun adida kor kuyu misali metrelerce derinlikte derinlerde sakliysa dalgic misali dalip cikarmasi guc oluyorsa.cevabi sirdasim dedigin her isin ustesinden gelir dediginde sakliysa.yanindaysa bastonun degnegin desteginse.sozunun eri tuttugunu koparansa.bak hele biz geldik babamizi defnettik.simdi seninleyim ayni odada.onca kalabaliktan uzaklarda.dedi.sevgi bildigim kadariyla avlayacak olan sahte yuzu kiyafetleriyle.kendi avlayacaklarinin kalabaligin.yani onca polislerin arasinda.ustelik bir basina.yedek kursunlari.yani patronlari.adamlari elleri ayaklari bagli kelepceli.yapamazlar hicbirsey benim icin demistin ya.sen yeterki uzulme.insallah zamanla duzelecek hersey her zaman avlayacak olanlarmi kazanacak birak tersi olsun avlananlar kazansin birazda.diyorduki erol goruyorsun haber bekliyorum.bekliyoruz.postacı misali adamlarim iyi haberler getirecek getirsinler diye.biliyormusun heran her zaman bir kose basinda.kulagim telefonda.nebleyim belki inşallah bir açığına rastlanir.bulunup goturulurler.ademde kendini ele verir doner digerlerinin yanina.dediginde.sevgi bassagligina gelenleri agarlamak.yanlarinda olmak için odadan cikmistiki erolun telefonu caldi.arayan ademdi.adem evet erol bey arabayla uzaklastik uzaklasali.ne ses nede seda.cikmadi bizden neyse şimdi verecegim adrese gel senle konusacak.senden isteyeceklerim var.egerki kabul edersen ibrahim ve polis arkadaslari.senin diyerek adresi verdi.ardından telefonunu kapatti.erol ne uyanik len bu herif belki dinleniyordur.gibilerinden nasilda.kisa kesti.birden diyerek.hizla odadan çıkarak arabada oturan umit ve muratin yanına gitti.sofor malinde oturan murata.çabuk arabayi çalıştır.ve söyleyeceğim adrese git gidecegiz dediginde.umit hayırdır erol der demez murat ibrahimlemi ilgili dedi.erol evet silahlariniz bellerinizde.torpido gozunde.olsun heran hersey olabilir yinede kumar kagidi attı.ortaya.ya biz yada o diyerek.acele hızlı dedi.verilen adrese vardiklarinda.önde adem arkasinda tersi olmuş elleri kelepçeli ibrahim ve polis arkadaslari kafalarina silah dayanmis.bekliyorlardı.adem adamlarından birini yanına cagirarak.bunlar bos degildir topla şunların silahlarını.diyerek evet erol abdullahin kizi sevgiyle muhabbetimiz esnasında.düşürdüğü tokası çok işime yaradı.polislere yem olacağımızı.ellerimizin kelepcelenecegini anlamış ceketimin bileğinin o ufak acik yerine her ihtimale karşı sokmuş koymustum.o da iste işe işime yaradı.kurtardı ellerimi kelepcelerden adamimida gondermistim acele bir iş için o da geldiğinde.kurmuş kafasinda.o anlık bir plan uygulamış basariyla.girmiş polis kılığına işte o tokanin ucunu kelepcenin deliğine koyarak neyse bu kelepceden kurtulma işi ataç yada başka metallerlede.'olur kullanilir bazen koskoca bir cukurdan ufacik bir tel parçası bile söküp alır kurtarır seni.işte o toka parçası kurtardı.beni kelepcelerden gerisi malum kazanan kazananlar gördüğün gibi bizleriz.dediginde.erol evet isteğin isteklerin neymiş uzamasin bu iş daha fazla diyerek.elini havaya kaldirmistiki.arkali onlu metrelerce uzaklardan.davetsiz misafir misali.gelen öldürücü bi okadar ucu uçları ok misali sivri.delip girerse.aniden içeri.acisi yarası icerde içinde parcalar musluktan şelaleden akan su misali.oluk oluk sanırsın sıvı kırmızı renkte renkli ketçap.kovalanbac oynar misali kacismalar bi oyana bi buyana.sanırsın saklanbac kimileri arabanın arkasina.kimileri kuytu bir ağaç golgeligi.arkasina.karşılık için çekilmiş ateş eden silahlar ne varki sonuç biraz acı murat bacagindan.yaralı umitse elinden.susan dinen kursun sesleriyle.başladı adem sozlerine.ben açık dogru konusurum.iki tetikçi kiralık katillerim nasillardi.korkuttularmi.sizleri hasar tamirat biraz büyük ağar haydi gidin işinize diyerek arabalarına binerek gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşılıksız aşk
Adventureaşkının tohumlarini sulayarak ilgilenip ekmisti.kalbinin icinin bir kenarina.uzayip buyuyerek yeserdikce cesit cesit renk ve lezzetteki meyvelerinfen bir tanesini dahi koparip verememisti.varamamisti.sevdiginin huzuruna.sevdigi patronu mafya babasi...