Erol babamizi buaci gununde yalniz birakmamaliyiz dediginde.Ibrahim ortalikta araba gorunmuyor neyle gideceksiniz benburaya kendi sahsi arabamla gelmistim buraya arali uzak biryere birakmistim sizlerle gelmek isterdim fakat kendimin ve sizlerinde baslarini yakmak istemem abdullah babaya tabiki minnet borcluyum oncelikle erol ve ben konusunda dedi.erol hepiniz gelin benimle diyerek.bihayli yukseklikte kuru samanlarin oldugu biryere goturdu murat bikac adim yanindaki tirmigi alarak tirmikla samanlari baska bitarafa atarken umit bak ibrahim polis bu samanlarin altindan ne cikacak dediginde.murat samanlari tirmikla her attiginda ortaya meydana bir araba cikti erol bu araba arabalar saglam kontrollu ful hasarsiz diyerek arabanin sofor koltugunun kapisini acip iceriye girip oturdu ve arabayi calistirdi hepsi arabaya bindi ve ilerlediler bihayli gittikten sonra baska bir arabanin parkedip birakildigini gorduklerinde ibrahim polis buaraba benim neben sizi nede siz beni gordunuz diyerek arabadan inip kendi arabasina dogru ilerleyerek gitti bikac metre daha ilerlediklerinde cevatin kendi ve adamlarinin binip kactiklari arabayi gorduler erol arabayi durdurarak bunlar belliki biseyden killandi ki buarabadan indi yada buda birtuzak pusu olabilir dediginde.hepsi silahlarini ellerine alarak arabadan inip terkedilen arabayi kontrol ettiler.etrafta kimsenin olmadigini arabanin temiz oldugunu gorunce erol murata murat sen buarabayi abinin evinin bahcesine birak gel diyorduki neyse bizde umitle senin arkandan gelecegiz oarabayi orada birakip hepimiz buarabayla hastaneye gideriz dedi.murat onden erol ve umit arkadan evin buyuk havuz agaclik yesilliklerinin oldugu bahcedine girdiler.murat arabayi parkedip stop ederek umit ve erolun oldugu arabaya bindi üçü telasla merakla uzuntuyle hastaneye vardiklarinda.hastanenin kapisindan iceriye girip asansore binip ustkata cikarak hastanenin koridorunda ilerleyerek abdullahin yanina vardiklarinda abdullah bisandalyeye oturmus sizler yokken neler neler yasandi burada kizim sevgi sirtima vura vura dediki ikiside sucsuz masumdu.ama senin yuzunden canlarindan oldular doktor gelip alarak zar zor yatistirip odaya goturdu.yataga yatirdi sakinlestirici yaparak uyuttu.evet benimde canim aciyor yaniyor ustelik ortada ne yanma kesme dovme yaralama hicbiri hicbisey yokken diyerek gozyasi gozlerine oturdu.ansizin basini onune egerek iki eliylede basini tutup ben insan evladi degilmiyim benimde duygularim var diyerek aglamaya basladi murat ve umit yanina gideceklerdiki erol birakin aglasin dedi.aglamasi durup dindikten sonra bu cevat denilen herifin ne alip veremedigi var benimle sanki dayisi nejati benmi attidim iceri goruyorsunuz darmadaginik haldeyim en alt katta cansiz bedenleriyle yatan iki kisi morgta kizakli kapakli cekmece misali kapadigim kutularin icinde iclerinde.hic uyanmaksizin yatiyor yatacaklar ebediyen hic uyanmamacasina burada ise odalardan birinde kizim sevgi sagligi yerinde olmasina ragmen aci uzuntu gozyasi yorgunluk huzun sarmis herbir yanini doktor kontrolunde hepimiz var miyiz yokmuyuz yasiyormuyuz bi cikmazin icinde diyerek simdi hepiniz beni can kulagiyla dinleyin elbette hepinizin akillarindan gecmis soru isareti olarak kalmistir hazir ayagimizda polis var poliste bizden ustelik nejat denen herif icerde peki ibrahim polis ogrenemiyormu bu cevat denen herifin yerini mekanini bezede haber edemiyormu diye evet ben yüzyüze sakli gizli mekanlarda telefonla olsun ibrahimle cok haberlestik nejattan ogren ogrenebildiklerini benide haberdaret demistim iste cikan puruz meger nejat iceri girdiginden beri baslamis gardiyan onun biyakiniymis nejati cok otturmusler.kendi ayar sistemlerince cok ayarini bozmuslar cogu defada nejat nevar neyok herseyini anlatmis fakat polisler gidip baskin yapiyorlarmis elleri bos donuyorlarmis nedenmi nejat yakini olan gardiyana yemege lavaboya cikislarda caktirmadan parca kagit ve uzerinde yazanlari tutusturuyormus kimi zamanda kulagina fisildiyormus yigenim cevat dikkatli olsun polisler heran baskin yapabilir gibilerinden neylemi gardiyan kendi telefonuyla nejati ariyor bilgilendiriyormus her hususta oyuzden cevat cok yer degistirmis ve gardiyanada ikisininde guvenleri sonsuzmus iste bunlarin aciga cikip ogrenilmesi ibrahim bunlari gormus kendini farkettirmemis nejat yine gardiyanin avucunun icine caktirmadan koymus parca bikagit kagitta polisler bugunde otturduler beni otmek mecburiyetinde kaldim kendi guvenilir saglam mekanim senin olsun diyerek altinada yerin adresini yazmis ıbrahim gardiyani bigun yalniz denkgetirerek çevirmiş ogrenmis aralarindaki nevar neyok gibilerinden tehdit etmis seni yetkili buyuklerime sikayet edersem attiririm isinden olursun hapse atilirsin surdururum seni gibilerinden gardiyanda belliki urkmus anlatmis herseyi bastan demis bunlari soylemiyorum ikimizinde arasinda sir ben sadece bu yakinligi merak etmistim diye gardiyan anlamis elbette bi dumenler dondugunu fakat tirsmis yapilan tehditlerden kapamislar agizlarini icra etmeye calismislar gorevlerini ibrahim gardiyana yine gorecek yapacaksin nejatin isini hicbisey olmamis gibi gardiyan iyice tirsmaya baslamis biseyler oluyor soylemiyorsun yokasa arada benide yakarlar temizlerler diye anlayacaginiz iste o gardiyan aracilik yaparak haberdaredip yokolmalarini sagliyormus durup dururken ortadan bunlarin neyse asil gelelim gercek meseleye.surprize plana benim cop kamyonunu bulup ayarlayabilecek saglam bidostum var cevatin kaldigi mekani iyice ogrendik ziyaretine gidecegiz fakat konuk misafir olmaya degil tabiki ocalip ortadan kaldirmaya bizlere yasattiklarini ona onlara yasatmaya ibrahim durum sadece beni ilgilendirdigi icin beni aramislardir hem tesekkur hemde bugece yapilacak plan hakkinda konusmak icin ibrahim polisi karistirmamis buise bizler hesabini kesecegiz cevatin hepimiz copcu kiyafetlerimizi giyiyoruz kamyonun arkasina zulaliyoruz hercesit dilden konusabilecek silahlarimizi kapilarina yaklastigimizda konusturuyoruz kapidaki guvenlik olsun adamlari muhafizlarina silahlarin ucuna susturucu takarak fazla ses yapmayarak iceriye giriyoruz cevat benim anlasildimi derken kizinin odasina girmistiki doktoru sende kimsin diyerek odadan cikti.baska bir doktor onluguyle birden kacmaya basladi hepsi pesine takilmis yakalamaya calisirken ayagi kayarak merdivenlerden asagi yuvarlanarak sizlere omur cikiyor kimin icin calistigi kolundaki dovme isaretinden cevatin adami.kizinin koluna enjekte edip bosaltacakken siringali ignenin icine doldurdugu ilaci.alacakmis kizi sevgininde hayatini canini.iste ogece olan olmus cop kamyonu cop kiyafetleri ellerinde susturucu silahlariyla cengaver misali sessiz sedasiz sikip temizleyerek kapidakileri daldilar iceri sinsice yavasca kapiyi araladiklarinda.bellki ucmustu icerdekileride hepsi arkalari donuk televizyon karsisindaydi gozleri adamlarini arkadan avlayip vererek hesaplarini suzulduler cktilar basamaklardan yukari kistirdilar calisma odasinda tekbasina cevati abdullah hepiniz disari diyerek kaldi cevatla basbasa yuzunde aci ofke pismanlik elindeki silahinin susturucusunu cikararak susturucuyu cebibe koydu.beni bizleri huzunlu acili bitkin yorgun gordukce vurdukca vurdunuz her seferinde yiktiklarinizi aldiklarinizi aci gozyasi esliginde bizlere yasattiniz zayif bulup gordukce soluksuz nefessiz almaya vurmaya calistiniz dahada artik firsat bende elimde diyerek elindeki silahini kaldirarak ates edecektiki cevat cok param var anlasabiliriz dedi abdullah hersey para degildir ya bu sikip yokettigin canlar ardinda birakilan gozyaslar hadi getir koy hepsinibiaraya koyabilirsen diyerek.hic araliksiz ates ederek butun kursunlari cevatin icine bosalltti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşılıksız aşk
Aventuraaşkının tohumlarini sulayarak ilgilenip ekmisti.kalbinin icinin bir kenarina.uzayip buyuyerek yeserdikce cesit cesit renk ve lezzetteki meyvelerinfen bir tanesini dahi koparip verememisti.varamamisti.sevdiginin huzuruna.sevdigi patronu mafya babasi...