Karsiliksiz ask bolum 18

25 14 0
                                    

Erol kapinin kolunu tutmus odadan cikacaktiki.sevgiye dogru donerek konusmaya basladi.dort duvar arasi icersinde tam orta yerde.tenekeden yuksek buyuk genis bir bidon icinde yanan atese cember olusturup ibrahim ben ve diger arkadaslarimiz isinmak için ellerimizi uzatir.onun bunun sunun kapilarinin onlerine konmus yastik battaniye koltuk kanepe vs.esyalari alip evlikten cikmis yerimizi eve benzetmeye calisir.duvarlarinin boyalari catlamis kalkmis cizili yazili adeta renk demeye bin sahit lazim buharli misali dumanli insanin icini bayan sIkIci peki hala neyer neicer nasil kazanip neyle gecinirdik bizler.gece gunduz trafikte duran parkeden arabalarin camlarini siler verdiklerine.eyvallah allah bereket versin deyip cebimize koyup atip hep biraraya geldigimiz zaman kazandiklarimizi cikarip evimizin ihtiyaci ekmek domates zeytin peynir yumurta vb.yiyecekler alirdik bu yiyecekler bizler icin kral sofrasiydi.biliyormusun iste birgun markali modelli sofor koltugunda.soforu arabanin arkasinda.takim elbiseli kiyafetli ayakkabilari bile adeta ayna misali paril paril parlayan adamin biri.soforun cami acikti.soforun omzuna vurarak oturdugum.arka sag cami ac diyerek.gencler karniniz ac mi.dedi.arkadaslar ve ben daha once hicbir kimseden boyle bir laf soz duymadigimiz icin tuhafimiza gider misali.birbirimize bakmistik.ben demis soylemistim.aciz bey baba amca ama senin gibi birine.birisine.ne haddimize demistim ki iste hersey ogun baslamisti.o baba amca ibrahim ve beni yanina alip kol kanat acip germis bizlere evlatlarim cocuklarim demisti.iste bu durum hal alip basini gitmis bizleri bugunlere getirip tasimisti.bumu boyle mi olacakti.birbirimizi terkedisimiz iste seni ayni yer ev mekanda olunca oyle tanimistim.sevgi cunku ask bana yabanciydi.seni gorunce asik etmisti beni kendine.sunu iyi bil bilinki ben asla ihanet hiyanet etmedim.beni adam eden birine.demistiki.umit evet erol gecmisini babanin nasil onu o yasamdan hayattan cekip alip kurtarisini.anlatmisken benim de anlatacaklarim var diyerek.oncelikle sevgi hanim hepimiz kardes kardestende oteydik.gecmisimiz mazimiz beraber birlikte gecti.ama tatli ama acisiyla.biz insanlar cikar sahibiyiz.islerimizi gordurmeyi severiz.uretir yapariz bir baskalarinin uzerine salariz.saldim cayira mevlam kayira.neyse uzun lafin kisasi.dogurmasini bilirler bakmayi bilmezlerdi.kimilerimizi agac altlari direk yanlari koca teneke konteynirlarin icine koyar kedi mi kopek mi fare mi girer bir yudum cana hic dusunmezlerdi.kerametsiz acimasiz sadece isimleriyle.unlenenler kafilesi.kimimiz siddet gorduk kucuk yasta.babalarimiza sigara alkol parasi icin kullanildik calistirildik.kimimizin aile denirse tabiki onlarin o sahislarin yoktu.ceplerinde ekmek alacak parasi.kimimizin evi huzura mutluluga acti.susuzdu tanimamis taniyamamis tanisamamisti.onlarin gercekci isimleri adlariyla.bir sokagin asfaltinda.karsilikli murat ve ben agliyormusuz camlarina ususenler yoldan gecenler kapilarina sinmis tunemis dedikoducu merakli anca laf arayanlar nihayetinde.cikmis kapidan bir hane ailenin bireyi.esi ve kendisi.kucakladiklari gibi ikimizi almislar acmislar ocaklarini.kapilarini.hosgeldiniz yeni yuvaniza.diye meger okisi insan evladi.abdullah babamizin tanidigiymis.onlarinda cepleri bos gonulleri hosmus kendileri yemeyip icmeyip giyinmeyip paylasmayi severlermis.meger ecel olum acmis kollarini alacakmis canlarini.cevre yolundan esiyle karsidan karsiya gecerken carpmis bir araba almis topraga verilip yazilmis isimleri mezar taslarina.mekanlari cennet olsun ikisininde.daha sonra abdullah baba gitmis mevlidine.ogrenmis gercekleri.acmis insani kollarini.almis yanina gecmisimizle bir olduk hepimiz birlikte beraber dirsek curuttuk.defetmek defol git demeler niye neden kardes bildigim gordugum size dediginde.sevgi oncelikle dusunmem lazim yalniz kalmali hava almali.gercekleri soylemeli soylerim yuzune yuzunuze.diyerek evden cikip arabasina binecektiki.birkac saniyeligine durup on ve arka cami acik arabalarinin icinden ellerinde silahlariyla ates eden birkac adam iste oan silahlarinin agzindan cikan kursunlariyla.duyurdular yaralayici can alici seslerini saldilar sevginin uzerine.sevgi alni kalbi ve karnindan vurularak dustu cansiz bedeniyle.oldugu yere.erol umit ve murat kosarak aceleyle geldiklerinde.gorduler sevginin kanlar icinde yatan halini.umit ve murat kostular giden arabanin plakasini alalim belki ipucu olur diye.yetisemeyip donduler.sevgi ve erolun oldugu yere erol yere oturup bacaklarini uzatarak sevginin basini hafifce tutup koydu.bacaklarinin uzerine.acik gozlerinin kapaklarini kapatip oksayarak yavas.yavas sacini umit ve murata kim len bunlar plakasini aldiniz mi.arabanin diyor diger yandanda.gozyaslarina teslim olmamak icin dislerini sIkIp gozyasi inen kendini belli eden sularini parmaklariyla silmeye calisiyor umit ve murata bakarak.kekeme misali kekeleyerek.cabuk bulup getirin bana sevgiyi oldurme emrini veren ve oldurenleri. diyerek sevgiye bakarak gercek bedenine dokunup oksayamadim birak cansiz bedenine bari dokunayim iste karsiliksiz ask daha sana doymadan doyamadan meger nasip kismet degilmis bu askin askimin askimizin sonu dedi.

Karşılıksız aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin