3 / let's förändra världen

107 9 16
                                    

fredag trettonde (ojojoj) april 2018

jag sitter i bilen och är på så bra humör.
för det första är det äntLIGEN FREDAG yayay, för det andra lyssnar vi på one direction och alltså minnnnen. de är ju egentligen inte bra men jag menar de tar en tillbaka till lågstadiet och man kan inte låta bli att sjunga med :))

jag är dock rätt hungrig, och det är så mycket köer. vi kommer aldrig komma fram..

känner ni ibland att ni liksom har det för bra för att klaga på något? jag kan få lite dåligt samvete över att jag ibland glömmer bort hur tacksam jag egentligen är för allt. jag vet att man inte ska jämföra problem, men när jag hör om allt fruktansvärt som händer runt om i världen kan jag inte låta bli.

samtidigt lever vi olika liv, mina problem är inte samma som ett svältande barns, för vi lever under helt olika förhållanden. man kan inte säga att någon inte får må dåligt för att någon annan har det sämre.
jag vet inte riktigt vart jag vill komma med det här. det är inte mitt ansvar att förändra världen. eller det är det väl egentligen, vems är det annars? gud jag förvirrar mig själv, förlåt.
jag är tacksam, men allt är inte alltid bra, världen är inte en så trevlig plats.
näe det där blev ju konstigt.
jag ger upp.

jag känner ofta att jag vill förändra världen.
jag vill att mina framtida barn ska växa upp i en värld där de är accepterade av varenda! jävla! kotte! (pinne! barr! och gruskorn!)

nu börjar jag bli åksjuk, bye.

okej nu har jag ätit (ni hade rätt god vegetarisk pizza okq8 tacktack) och jag känner att det här är det flummigaste någonsin hahah.

nu ska jag åka vidare i typ fem timmar, "tjoho", men fortsätter jag skriva vet jag inte riktigt vad det kommer bli av det här kapitlet.
jag borde runda av.

men härligt med helg. jag ska försöka glömma skolan för två dagar. är lite smått stressad, teknikåttan börjar jättesnart och typ inget är förberett. allt är lite oklart haha.

förlåt och varsågod för all ointressant information c: tack och förlåt om du läst hit

ha det fantastiskt, förändra världen, ta hand om varandra <3

hejdå, kram

liljekonvaljNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ