lördag tjugoåttonde april 2018
jag såg just filmen my girl och min tröja är blöt av tårar. great. men den var jättebra, se den :))
men hello. en fråga: hur "hittade" ni wattpad? var det någon som rekommenderade det, läste ni om det, hittade ni det av en slump??
själv skaffade jag wattpad för första gången i typ fyran, jag minns inte exakt när.
jag hade läst någonstans, tror det var i KP eller någon annan tidning, att wattpad fanns och var perfekt om man gillade att läsa och skriva och lilla jag ba "jaG GILLAR ATT LÄSA OCH SKRIVA, WATTPAD HERE I COME"först läste jag någon bok om varulvar, men jag kunde ingenting och blev bara förvirrad, så jag började läsa sånt som dök upp som populärt på wattpad; fanfictions med mycket läsningar.
såå.. tioåriga, oskyldiga jag började läsa fanfictions om the fooo-killarna...
allt på wattpad är inte hundra procent barnvänligt hahah, så efter att ha blivit lite halvt scarred for life raderade jag appen i panik. who needs sexualkunskap when u have wattpad??? gud det var så hemskt haha.efter mitt lilla trauma gick det typ ett år innan jag laddade ner appen igen. då läste jag fanfictions igen (det var aLLTID någon som fick en halvbror och blev gravid till uppföljaren, jag lovar haha), men skrev också någon egen bok. jag önskar att jag hade kvar den. minns inte riktigt vad den handlade om, men det var någon tjej på ett läger där det visade sig att hon hade en hemlig/försvunnen/död syster. jag älskade ingelin angerborns böcker då så den var lite i den stilen.
slutligen startade jag upp mitt konto i sjuan, och hamnade då på "poesisidan" av wattpad. jag ääälskar både att läsa och skriva här.
hur blev det här så långt??¿ förlåt hahahh.
aja, det var min lilla storytime :))))ha det bäst,
kramkram folket
<3