tisdag femtonde maj 2018
det är torsdag men vi är lediga wiiiiho.
hej. klockan är kvart över tolv på natten och jag gjorde precis klart en lasagne.
jag är inte knäpp (... vem försöker jag lura?), den är till imorgon, man måste ha lite framförhållning.usch jag är jättetrött, återkommer imorgon. haaa det braaaa, nattinatt.
/hejsvejs nästa dag :))
jag och mina vänner hade en friends-dag idag (vi kan nörda serien tillsammans). vi var på picknick, och såg en typisk high school-film som ändå var lite bra. man visste precis vad som skulle hända och allt blev bra på slutet, men ibland behöver man sånna filmer.
(vi åt lasagnen också) (maten var friends-inspirerad; vi åt monicas lasagne, phoebes mormors kakor, ross' minimuffins till ugly naked guy osv) (nördigt, i know i know)jag vill skriiiiva men det känns som att allt redan är skrivet, om ni förstår? jag börjar fundera på något men känner bara att det har skrivits om tusen gånger förut.
på måndag har jag en engelskpresentation och jag glömde maila texten och powerpointen till mig själv så nu kan jag inte öva hjälpppp.
får helt enkelt försöka komma ihåg vad jag skulle säga och typ skriva en ny text. ugh.jag! vill! ha! sommarlov!
/jag hör hur en mygga surrar vid mitt huvud men det är helt mörkt i mitt rum (det är sent och jag borde sova hehhe) så jag kan inte försvara mig. den kan anfalla närsomhelst.
rädda mig från myggbett någon.vi hade idrott utomhus och det kändes som att ta en joggingtur på solen. jag klagar egentligen inte, värme är ju härligt, men inte när jag ska springa tack men nej tack.
jag trodde verkligen att skolan var typ över, det är bara några veckor kvar, men vi ska hinna ha prov i typ allt och jag vill hellre vara på stranden för det är så bra väder ugh :/
och lärarna gör ju inte det för att vara taskiga (det finns ju dock alltid nån lärare som ler av skadeglädje när den berättar att vi ska ha prov hahah), jag förstår ju varför proven behövs,
men ändå
vARFÖR???nu ska jag sova och hoppas att inte alltför många myggor hinner äta upp mig innan jag vaknar,
au revoir
/jag har läst ut vi mot er, uppföljaren till björnstad (en av de aaaabsolut bästa böcker jag läst), och jag har gråtit och gråtit och gråtit.
jag har aldrig brytt mig såhär mycket om en boks karaktärer förut.
han skriver så vackert jag vet inte vart jag ska ta vägen.de här böckerna har slitit mig i tusen bitar men pusslat ihop mig på samma gång.
nu ska jag dricka te
hejdå <3
ge dig själv en paus och gör något du
verkligen tycker om,kram