12 / jag vill se världen

42 9 7
                                    

tisdag åttonde maj 2018

hejsan. (man mördar verkligen hejsan genom att sätta en punkt efter. det kunde varit ett jätteglatt hej, men nej) hejsan!

just nu är jag frustrerad och typ rastlös.
jag är i behov av att göra något med mitt liv. eller, jag gör väl saker, men jag vill verkligen leva. jag vill se världen, gå på äventyr och vara lyckligt kär och allt såntdär.

hela världen väntar på mig och här sitter jag och äter honungsrostade jordnötter (riktigt gott dock) och ser på något skitprogram.
jahopp.

men jag menar vad ska jag gå på för äventyr nu? liten tonåring med cirka noll kronor.
jag kan ju gå till närmsta ica typ, om jag låter bli att köpa något allt för dyrt hahah.

men allt har väl sin tid, antar jag. världen får vänta på mig. när jag är typ tjugo, då.
då ska jag se världen. åka på roadtrips med mina vänner och kyssa någon i regnet i paris.

det är ändå lite härligt att tänka att man har så mycket att se fram emot. förhoppningsvis.

imorgon är det typ fredag. fantastiskt. tacktack kristi himmelsfärd. jag har ganska dålig koll på vad som sägs ha hänt. typ ingen koll alls.
borde kanske kolla upp varför han flög iväg nu och inte i påskas, jag menar vad gjorde han från att han återuppstod till att han flög upp i himlen, i typ 40 dagar??? det här är ju lite pinsamt haha. har vi lärt oss det här på religionen? jag vet inte.

jag känner mig plötsligt inte alls lika allmänbildad.

kram,
godnatt hejjjjdå (:

liljekonvaljWhere stories live. Discover now