söndag tjugosjunde maj 2018
om jag attraherade människor som jag attraherar myggor. ojojoj vilken tanke.
hejsansvejsan
troye har berättat vilket datum han ska släppa sitt album och asså jag är jätteglad och så men varFÖR ÄR DET OM TUSEN ÅR :((((
well det är förhoppningsvis värt väntan.
/vi hade friidrottsdag och jag hade mens och allt var hemskt men det var väl trevligt ändå. nej.
(..det var lite kul att springa)men hejhejjj. jag har feber och är förkyld.
jag tycker att jag är klar med förkylningar för några år framåt. i sjuan var jag borta en dag från skolan för att jag var sjuk (jag var ledig en dag för en resa), eN DAG. i åttan har jag varit borta typ sjuttioelva dagar för jag har varit förkyld i såsåså många omgångar.och jag är inte en sån som är hemma för att jag har lite ont i halsen, mina föräldrar låter mig inte vara hemma om jag inte kräks eller har feber liksom, och så har jag ändå lyckats vara borta så mycket mer än i sjuan.
förkylning please låt mig va.jag är besviken på mitt immunförsvar.
men det kunde ju varit mycket värre, det här är inte direkt ett stort problem menmen.
/ibland önskar jag att jag var nära min släkt.
inte nära som i att vi bodde nära varandra (eller kanske det också) utan att vi liksom kände varandra.
samtidigt vill jag inte riktigt ha en närmre relation med dem. vi umgås på en rätt ytlig nivå, pratar om sånt som gör att alla håller sams och är nöjda. de har ganska konstiga åsikter om mycket, och jag vet att de inte hade accepterat mig om de lärde känna mig.oookej nu blev det lite deep förlåt vi går vidare :)))
jag. är. så. trött. på. skolan
tiden när betygen ska sättas har flyttats fram, så lärarna bara jA NU KAN VI HA FLER PROVförra året hade vi prov typ några dagar innan skolavslutningen, och sen kom vi tillbaka i åttan och de ba "hoppsan vi tappade visst bort allt ni nånsin gjort" ((((':
det känns också som att deras planering den här terminen sprang iväg och gömde sig i skogen, för de bara "oj vi skulle egentligen hunnit dubbelt så mycket, vi får skynda oss igenom det här och fortsätta i nian"
om vi har nationella i fysik nästa år kommer jag gå sönder för vi har hunnit med tre kapitel det här året.
jag är stressad.
/uhuhhuhuh det är söndag
söndagar kan gå och lägga sig i en sandlåda som katter har bajsat i.
eller, själva söndagen är inte så hemsk. det är att den övergår i måndag som gör den till den näst sämsta dagen. måndag tar förstaplatsen alla dagar i veckan (ahahhah)
(jag är dock väldigt glad över att få gå i skolan. det låter som att jag tycker att det är det värsta som finns, så är det verkligen inte hahah.
jag gillar skolan (ibland iaf), jag är bara så
redo för sommarlov)hejdå, tack och förlåt
sov gott, kram<3