söndag tjugofjärde juni 2018
jag vill ha ett café som liksom är mitt café.
ett central perk. jag bor inte ute på landet, men jag bor inte mitt i stan, så det finns inget självklart fikaställe man kan gå till lite snabbt.
det hade varit trevligt om det fanns ett jättenära skolan också. så kunde man gå dit på håltimmarna. åhh vad mysigt.
/okej så jag är irriterad, let me dela min frustration tack.
jag och två av mina bästa vänner var på gröna lund, jättekul. vi hade gått i lustiga huset och stod i kön till den där rutschkanan med mattor. under hela tiden i lustiga huset hade en grupp killar som såg ut att vara i min ålder (högstadieålder typ, idk) gått precis bakom mig. det är ju väldigt mycket folk överallt så man måste gå rätt nära varandra vilket gör att folk ofta råkar gå in i en/röra en.
någon av idioterna bakom mig tog på min rumpa, och först tänkte jag att det bara var en olyckshändelse, någon som råkat gå in i mig,
så jag vände mig inte ens om. men när en av idiotens kompisar sa "höhöh, han gjorde det!", så vände jag mig om för att skälla ut gruppen av idioter, men då hade de försvunnit ut genom någon "utgång för flygrädda"
(en utgång för de som inte ville åka rutschkana på en "flygande matta")usch usch usch.
vilka flygrädda fegisar.
rör inte folk som inte vill bli rörda.
jag ber inte om något förrän jag öppnar min mun och ber om något. kläder ber inte om saker. inte hud heller. tyg pratar inte.och om du är kompis med en idiot, skratta inte åt din kompis äckliga beteende. säg ifrån, annars är du inte mycket bättre själv.
usch.
/hoppade precis studsmatta i regnet och det var så härligt. regn måste vara något av det finaste som finns.
en sak som i princip alltid får mig att skratta är konstiga svar på frågor i såna där frågesports-program. det är egentligen inte ens kul, men när jag tänker på att människor på riktigt har svarat såhär så blir det lite roligare haha.
jag menar är inte det här lite kul:
winnie the pooh är besviken.
lite roligt ändå. ja :)))))
/alltså fotbolls-vm
jag förstår inte varför fotbollsexperterna ska sitta och ge mig tips på hur landslaget ska vinna matcher. jag menar sure prata med spelarna, men jag fick just reda på att något motståndarlag har en svag mittback,
vAD ska jag göra med informationen????
det är inte jag som ska spela matchen hahahdet gör bara att fotbollsintresserade människor kan sitta i sina soffor och skrika
mittbACKEN ÄR SVAAAAG, gå på mITTBACKEN förfaAAAAN
och önska att de kunde hoppa in i teven och använda tipsen de lärt sig av fotbollsexperterna.
men de kanske tycker att det är kul, vad vet jag.
/tänk om vi känner varandra? tänk om det visar sig att någon man pratat med på wattpad råkar vara ens granne eller typ dagiskompis hahahh?
det hade varit lite sjukt. vi kanske träffat varandra utan att veta någonting..
/MIN PAPPA TRODDE ATT WATTPAD HETTE WATTIFY HAHAHA
/oj det där var inte ens så kul men jag tyckte det då
det är midsommarafton och svenska sommaren levererar som vanligt inte över huvud taget. men det blir väl trevligt ändå.
nu ska jag till en midsommarstång och fika.
hoppas ni får en bra dag :)
/asså
(hahahh så jag skrev det där igår och jag hade något viktigt att säga men nu har jag glömt det, oh well)
nu ska jag läsa ut en bok,
à bientôt
(eller vi ses inte
men vi hörs.
eller nej
vi... skrivs?)kraaaam
på er <3