Peterův stav se začínal zlepšovat. To byla asi jediná pozitivní zpráva. Kdo mu to však udělal? Nikdo netuší. Ani Peter. Kvůli silnému účinku oměje zapomněl na měsíc svého života. Byl to pro něj docela šok, když viděl Dereka se Stilesem u něho v pokoji. Deaton jim pak vysvětlil, že se jedná o neskutečně silný druh oměje. Je prý velice těžké jej sehnat, roste jen v Evropě. Ani Deaton netušil, kdo by jej mohl v Beacon Hills sehnat.
Smečka se snažila vypátrat, kdo by to mohl potencionálně udělat. Ale nic. Nikde nikdo. Jako by ani ten co napadl Petera neexistoval. Derek byl z toho značně víc nervózní než obvykle. A co víc. V Beacon Hills se začalo dít něco divného. Smečku začaly potkávat různé naschvály, nebo spíš jim někdo ty nepříjemné a bolestivé situace naplánoval.
Třeba...
Scott byl na tréninku lacrossu. Coach se rozhodl, že bude v bráně. To by nebylo divné, jenomže všechny míče byli napumpované omějem. Scott se málem neudržel. Oslabovaly ho, a tak je nemohl chytat. Proto má po celém těle modřiny a podlitiny. Naštěstí tento oměj byl obyčejný, ale i tak způsoboval Scottovi velké bolesti.
Všichni ze smečky to cítili. Cítili, že tu je něco špatného. Seděli u stolu, každý se na každého mračit. I Boyd, který jen málo kdy dá najevo své emoce, se zdál být nervózní. On však nebyl jenom nervózní, byl přímo vyděšený. Ruce se mu klepaly, a svůj pohled často stáčel na Ericu.
***
Stiles seděl ve vaně a jen tak zíral do bílé zdi před ním. Ve Stilesově hlavě jak vymeteno, však v srdci válka. V její hlavě válka, však srdce chladné.
,, Na co se tak koukáš, broučku?" Zeptal se černovlasý, jak vešel do koupelny. Mladší se na něj laškovně pousmál. Mladší ani netušil, co jeho úsměv dělá s Derekem. Vždy když se na něj usměje, staršímu poskočí srdce. Vždycky.
,, Nechceš se přidat?" Zeptal se, a úšklebek na jeho tváři Derekovi neumožnil říct ne. Kdo by dokázal říct ne takovému nádhernému člověku.
,, A co za to?"
,, Co bys chtěl?"
,, Tebe..." Zašeptal starší a přešel k vaně. Mladší se již vyhoupl na kolena, aby k němu starší měl blíž. Derek se ke Stilesovi naklonil. Jednu ruku mu položil na záda a přitiskl si chlapce k sobě. V tu chvíli mu bylo jedno, jestli se zmáčí. Potřeboval ho.
,,Jsem jenom tvůj, a ty si zas můj..." Ozvalo se koupelnou, a mladší přitiskl své rty na rty druhého. Na chvíli se oddálil a hned po tom, jak pronesl jednu větu, znovu políbil strašího.,,Ty patříš jen mně... "
***
Osoba v černém plášti stála na vrcholu jedné z vyšších budv Beacon Hills. Její plášť vlál v jemném větříku jarního večera. Měsíc jasně svítil nad hlavami občanů, a hvězdy s ním. Už začínal dorůstat. Během několika dnů má nastat úplněk. Osoba se dívala na město a na její tváři hrál úsměv. Nebyl to však hezký úsměv. Byl to zlomyslný a zákeřný úsměv.
,, Již brzy, již brzy..." Šeptal hrozivý hlas do nočního ticha města. Jen v dálce bylo slyšet houkání sirén, a štěkot psů.
,,Dva dole, další čekají..." Hned po té, se osoba začala smát.Teď jsem vás delší dobu zanedbávala, tak tady je další díl. ♥️
Děkuju za hvězdičky a komentáře ❤️
Jste opravdu skvělí ♥️
#428 v fanfikcích ♥️♥️♥️
ČTEŠ
Mistake// Sterek
FanfictionStiles byl vždy veselý a milý chlapec. Sice dokázal být neuvěřitelně otravný a sarkastický, ale jeho přátelé ho měli vždy rádi. Ale něco se v něm zlomilo, a nikdo netuší co. Jako by to už ani nebyl ten starý Stiles, ale jako by to byl někdo jiný. Je...