13.

578 29 6
                                    

Derek už nevěděl co má dělat. Potřeboval ochránit svou smečku, ale nevěděl jak. Nevěděl před čím ji ochránit. Před čím se má vyvarovat. Teď když konečně byl se Stilesem šťastný chtěl, aby bylo všechno tak jak má, aby si mohl užívat že má smečku zase pohromadě. Ericu okamžitě poslal za Detonem. Kdykoliv se něco stalo, to on vždy vše napravil.

Derek rozrazil dveře Detnovi ordinace a vpadl dovnitř.
,, Kde je? Co se stalo?'' zahřměl hlas alfy místností. Erica se slzami v očích seděla u Boydovi strany a držela ho za ruku. Vyčítala si to. Kdybych jenom tak byla víc opatrná, říkala si. Věděla, že když ztratí Boyda, ztratí i sebe. To on ji udržoval při životě. Dřív by se smála, a pohrdala takovýma myšlenkama. Ale to se změnilo. Zamilovala se.

***

Boyd na tom nebyl dobře. Nikdo nevěděl, co s ním oměj udělá. Deton přecházel z jednoho rohu ordinace k druhému. Dělalo mu to starost. Jeden člen otrávený omějem náhoda být může, ale dva už ne. Něco se dělo a on to už cítil. Před sebou na stole měl ampuli a vzorek oměj z rány Petera, vedle byla položena jehla a vzorek oměje z rány Boyda. Stejná barva, stejné připravení, zkrátka stejný oměj. To dělalo Detonovi největší starost. Vypadalo to, že po nich jde nejspíš profesionální zabiják nebo cvičený lovec. Musel smečku varovat.

,, Mám pro vás špatnou zprávu. ''
,, Jakou špatnou zprávu? '' zeptal se Derek.
,, Ten oměj z Peterovi a Boydovi rány je totožný. ''  V místnosti nastalo ticho. Všichni se postavili na nohy a přešli k Detonovi blíž.
,, Myslíš, že to teda udělala jedna a ta samá osoba? '' Prolomil ticho Scott. Deaton jen přikývl. Atmosféra v místnosti zhoustla a nikdo nevěděl co dál říct.
,, Kdo myslíš, že to mohl udělat? Lovci? ''
,, Lovci používají jiný druh oměje, navíc tohle je na lovce moc netradiční a neosobní. Spíš nějaký zabiják, či jiná bytost. '' Deaton měl ale ještě jedno podezření, to však nechtěl říkat nahlas. Ale i tak sebral odvahu. ,, Ta osoba co to udělala, musela vědět přesně svůj cíl. Někdo cizí si kdykoliv mohl splést oběti a navíc v dýmu oměje a v tom zmatku obzvlášť. Možná to udělal někdo, koho znáte. '' Svá slova nechal chvíli vyznít. Podíval se smutně na Boyda, ale při tom zachytil i jeden pohled. Jeden pohled co by mohl zabíjet.

***

Smečka bylo vyděšená. Všichni až na Boyda s Ericou seděli v loftu. Nikdo nic neříkal, Derek ještě nenašel ty správná slova ujištění a utěšení. Proto tam tak všichni seděli, v pozadí hrála televize. Každý přemýšlel nad neznámím. Kdo by to tak mohl udělat? Kdo je další na řadě? Derek nařídil extrémní opatrnost a dozor. Stiles seděl v křesle, po své pravé straně měl Dereka. Vzal ho za ruku a jemně mu pohladil.
,, Dnes by bylo lepší, kdybyste tu všichni přespali. Jednotlivě bychom byli snazší cíl. Uděláme si pohodový večer, pustíme film a objednáme pizzu. '' pronesl do ticha Stiles. Všichni souhlasili, a tak smečka strávila večer v nepříjemném napětí za zvuku televize v Derekově loftu.

***

,, Jedna, dvě už si jdu pro tebe. Hehe'' Zlověstný smích a krvavý úsměv. Brečící chlapec na dlažbě. Ruce od krve, přesto žádná vzpomínka. Brzo již ochutná hořkou vinu. Ona ji necítí, on ale ano. Už se vzdal, bojovat nemá cenu a ta pomsta chutná obzvlášť sladce.

Mistake// SterekKde žijí příběhy. Začni objevovat