Pondělí

94 2 2
                                    

Když jsem vstala Info ještě spala. Potichu jsem otevřela dveře od pokoje a vyšla jsem do kuchyně. Udělala jsem si tousty a sedla jsem si ke stolu. Hned jsem se do nich pustila, protože jsem měla hlad. "Dobrý ráno" ozvalo se. "Dobrý ráno. Máš tu tousty tak si je dej ke snídani." "Děkuju" řekla spokojeně. Po krátkým rozhovoru jsem šla do koupelny. Vyčistila jsem si zuby a vyčesala jsem si vlasy do culíku. Najednou se ozvalo lehký poklepání na dveře. "No?" otevřela jsem. "Ty tousty byly výborný" "Tak to jsem ráda. Jdu se převlíct tak si vyčisti zuby" "Jasný". Nakráčela jsem do svýho pokoje a převlíkla jsem se do uniformy jako vždycky. Přišla Info a taky se převlíkla. "Hele Info dneska se chci naučit biologii abych mohla províst svůj tajnej plán" "Ty máš nějakej plán a ani si mi o něm neřekla?" "No vlastně jo" "Tak mi ho řekni" "Vždyť se o to snažim" usmála jsem se. "Chtěla bych se zbavit Kokony protože na střeše říkala že se jí líbí Senpai. Udělala bych to pomocí Saki. Dnes se naučim používat injekční stříkačku s uspávadlem. Až skončí hodina rychle skočim do ošetřovatelny a ukradnu injekční stříkačku s uspávadlem. A jelikož jsem našla Saki podprsenku tak jí to dam a pak jí řeknu ať jde za mnou. Zavedu jí do skladu kterej je v pravý části školy na konci chodby. Za námi zavřu dveře a vplížim se za ní. Vytáhnu injekční stříkačku napuštěnou uspávadlem a píchnu Saki do ruky. Ta by podle všeho měla usnout. A protože tam vždycky je kufr od kláves tak ji do toho dam. Po hodině bojovýho umění normálně odejdu ze školy a v noci se pro ní vrátim. Tu bednu nějak odtáhnu do našeho sklepa a pevně jí uvážu k židli kterou tam máme. Až se vzbudí tak jí začnu mučit. Do tý doby dokud jí úplně nevymyju mozek. Pak jí pustim do školy s nožem a ona zabije Kokonu i sebe. A hotovo!". "Tak to je dobrej plán!!" vykřikla na mě Info."Jo to je. A možná bychom měli vyrazit do školy." "Tak jdem?" "Jasný". Vyrazili jsme do školy. Po cestě jsem myslela na celej den. Od naučení biologie až po chycení Saki a zabalení jí do bedny.

"Tak hodně štěstí s tvým plánem" "Jo dík" "Tak čau" "Čau". Pomalu jsem šla po schodech do třídy, a když jsem do ní došla sedla jsem si do svojí lavice. "Konečně biologie" povzdychla jsem si.

Dnes k obědu byla pěkná břečka. Takže jsem měla dost času koukat na mího Senpaie. Byl tak krásnej, jako v ten den kdy jsem ho viděla poprvý. No vlastně minulej tejden v pondělí. Deset minut uplynulo a všichni se zvedají ze židlí. Jako každej všední den jsem šla do třídy.

Po biologii jsem šla dát Saki tu podprsenku. Byla strašně šťastná což mě i těší. Sešla jsem schody a přišla jsem do zdravotny. Zavřela jsem všechny dveře, aby mě náhodou někdo neviděl. Nejdřív jsem si musela ohlídat zdravotnici, protože pořád chodila ze strany na stranu, ale potom se zastavila. "Teď je ta pravá chvíle" řekla jsem si v duchu. Pomalu jsem se přiblížila ke stolu a natáhla jsem se pro injekční stříkačku a uspávadlo. Schovala jsem to pod sukni a v tu samou chvíli se otočila zdravotnice. "Co to tam děláš?!" "Jen se koukam" "Myslim že už tu koukáš docela dlouho tak by jsi mohla odejít" "Tak jo". Vyšla jsem ze zdravotny a namířila jsem si to k Saki. Ta myla okno ve svojí třídě a něco si u toho zpívala. "Saki chtěla bych ti něco ukázat.. Půjdeš za mnou prosim?". "Dobře" "Tak pojď".

Když jsem jí dovedla do skladu už na ní čekal kufr. Zavřela jsem za námi dveře. Pobídla jsem Saki ať jde blíž ke kufru a otočí se. Když se otočila vytáhla jsem injekční stříkačku napuštěnou uspávadlem a zabodla jsem jí Saki do ruky. Ani nezakřičela jenom s těžkostí spadla k zemi. Odtáhla jsem jí ke kufru a jemně jí tam položila. Pak jsem spokojeně odešla do svojí třídy.

Dvacetiminutová přestávka začala. Sice nejsem moc nadšená, ale co. "Hm.. Co bych mohla dělat... Mam nápad". Vyndala jsem mobil z tašky a napsala jsem Info.
Já: Víš o nějaký holce co se zamilovala do mího Senpaie?
Info: Pošlu informace o ní

Info: Do týdne se jí zbavJá: OkZazvonilo na hodinu a já se vydala do klubu bojových umění

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Info: Do týdne se zbav
Já: Ok
Zazvonilo na hodinu a já se vydala do klubu bojových umění.

"Konečně můžu jít domů" řekla jsem si v duchu. Došla jsem ke skříňkám a přezula jsem se. Co nejrychleji jsem se vydala domů.

"Čau Info už jsem doma!!" zařvala jsem z chodby. "Ahoj!". Sundala jsem si boty a lehkým krokem jsem šla za ní. "Tak co ten plán?" "Všechno vyšlo tak jak mělo" "Takže pro ní večer musíš jít?" "Jo zhruba za hodinu bych mohla vyjít". Lehla jsem si na postel. "Jinak jak se ti spalo vedle Buda?" "Spalo se mi úplně stejně jako vedle tebe" "V noci jsem se vzbudila a pootevřela jsem dveře. Hádej co jsem viděla? No přece po uši zamilovanýho Buda co na tebe koukal" "Jako fakt?" "Jo".

Po prokecaný hodině jsem se rozhodla vyjít z domu. Byla tma, ale to mi nevadilo. Hned co jsem se dostala před školu přelezla jsem bránu a vplížila jsem se zadníma dveřma ke kufru se Saki. Chytila jsem ho a šla jsem k bráně. No vyskytl se menší problém.. Nevěděla jsem jak dostat kufr přes bránu. Takže jsem ho přes ní přehodila. Přelezla jsem bránu a táhla jsem kufr směrem k mímu domu. Okolo mě chodily lidi tak jsem dělala, že jsem muzikant a jdu z koncertu.

"Info pojď mi pomoct!" zavolala jsem a zavřela jsem za sebou dveře. Info hned přiběhla. "Pomož mi to odtáhnout do sklepa" "Dobře". Obě jsme chytili kufr a zvedli jsme ho do vzduchu. Dveře do sklepa byli otevřený takže to pro nás byla hračka. "Na tři to položíme" "Jo" "1.. 2.. 3". Setřela jsem si kapičku potu z čela a otevřela jsem kufr. Saki tam spala jak malý dítě. Vyndala jsem jí z kufru a posadila jsem jí na židli. Natáhla jsem se pro provaz. Nejdřív jsem k židli uvázala ruce pak nohy a nakonec i tělo, aby neměla šance na útěk. Podívala jsem se na ní a odešla jsem. Skřípavým zvukem jsem zavřela dveře od sklepa a s Info jsme čekali až se Saki probudí.

"Ayano myslim, že se probouzí!" "Už jdu". Saki pomalu otevírala oči. "Info běž pryč musim si to s ní vyřídit.." "Vždyť už jdu". Najednou se sklepem rozezněl Saki hlas "Kde to jsem?" "U mě ve sklepě" "A proč??" "Protože si s tebou potřebuju něco ujasnit" ďábelsky jsem se usmála. "Počkat.. Co?! Já jsem přivázaná k židli!??" "Konečně jsi si všimla". Vytáhla jsem nůž a přišla jsem blíž k Saki. "Co.. Co to děláš?!" "Uvidíš".

Pak se sklepem ozval jekot...

Story of Ayano AishiKde žijí příběhy. Začni objevovat