De updates van WoS

505 38 10
                                    

Okay, allereerst, als je WoF net hebt gelezen en nu aan dit boek bent begonnen, SUPER BEDANKT! WoF boek staat nog steeds in de fantasy top 20 (nummer 13 vandaag om precies te zijn) en mensen blijven het boek daardoor nog steeds vinden en ik krijg steeds meer nieuwe lezers. Dat was niet gelukt als jullie het boek niet waren blijven lezen of nu voor het eerst hadden gelezen. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat de hype veel korter zou zijn. Natuurlijk zijn alle herlezers en lezers-die-er-al-lang-waren ook geweldig. Bedankt voor het lezen en stemmen! Het helpt echt!

Nu zeg je misschien, "Laorabi, dat is niet wat ik wilde weten. Ik wil weten waarom je niet update!"

Om je vraag te beantwoorden, ik zit middenin een toetsweek. Nu heb ik natuurlijk niet alleen maar toetsweken, ik heb ook rustigere dagen zonder toetsen, maar uh... Ik ben nog steeds niet blij met wat ik het geschreven voor WoS en ik denk dat dat komt doordat ik de opzet niet goed heb gehad.

In de eerste instantie had ik een ander plan voor de opzet, maar ik wist dat waarschijnlijk minder mensen dat leuk zouden vinden dus heb ik aan het plan geknutseld. Nu denk ik, "ik kom zo niet verder, ik had gewoon met mijn eerste idee moeten werken." Dus dat ben ik nu aan het doen. Dit betekend echter wel dat ik het hele boek (ja, al die 17 delen die ik al had geschreven, zo veel, ik weet het *insert sarcasme*) opnieuw aan het schrijven ben. Bovendien wil ik nu minstens tot deel 20 komen (of in de buurt, we zien wel hoe het gaat) voordat ik ga publiceren zodat als ik eenmaal begin met publiceren jullie niet meer zo lang hoeven te wachten.

"Maar Laorabi," roep je nu vast, "wat moet ik nu doen terwijl ik wacht???"

Dat is een goeie vraag, waar ik een heel mooi antwoord op heb.

https://goo.gl/forms/MSrqF48DLkiC2nYC3

De link hierboven is voor een Google Form. Deze stond al een poosje klaar, maar ik heb hem nooit gedeeld, want luiheid denk ik. Als je deze invult zal eruit komen tot welke dieren categorie je zou behoren (niet meteen tho, ik moet het naar je toesturen). Ik hoop dat jullie er zo bij kunnen komen :)

Daarnaast heb ik nog een paar boeken te delen, zowel wattpad als nottpad (pardon, slechte grap).

- Eerlijk gezegd, alles van @Redfirestar . Volg ze, lees hun boeken! Het duurt waarschijnlijk heel lang voordat je door alles van hun heen bent en ik denk dat ik tegen die tijd wel weer update...?

- @sterrendief update veel en schrijft goed, daarnaast is de aesthetic zwaar aanwezig en geweldig (ze maken super mooie edits). Ik probeer al hun boeken bij te houden, maar het is te veel en ik heb te weinig tijd :(  Als je goed leesvoer wil, raad ik ze zeker aan!

- Droomprins Gezocht, beschikbaar op wattpad en compleet, wat wil je nog meer? Eerlijk gezegd had ik verwacht dat het vrij cliché zou zijn, maar het is een goed verhaal. Het zit goed in elkaar en het einde verraste me eigenlijk best wel. Dus die kan je ook nog bekijken.

- Lockwood en co, die ik al eerder heb genoemd, maar nu is de serie in het nederlands ook helemaal compleet (de laatste vertaling komt op 16-08 als ik me niet vergis, ik heb hem al voor besteld). Als je er meer over wil weten, kun je even in WoF Notes kijken en naar het hoofdstuk boeken gaan.

Okay, ik hoop dat dat genoeg is om een beetje goed te maken dat jullie alweer moeten wachten, vooral sorry als je dacht dat dit een update zou zijn en helemaal blij was daarom.

Tot schrijvens (hopelijk snel) - L

Oh, en PS, laat me weten waar je denkt dat het verhaal heen gaat, want ik ben best wel nieuwsgierig wat jullie eigenlijk van het verhaal verwachten. Tot nu toe is het een beetje al over the place geweest, maar dat komt misschien ook omdat ik weet waar het heen moet gaan.

Wings of SilverWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu