Ustaliliśmy z Luis'em, że pójdę z nim. Ciężko było go przekonać, ale udało mi się. Jednakże pod kilkoma warunkami. Postanowiliśmy również, że odczekamy pewien czas. Gdyż jeśli pójdziemy teraz będzie to zbyt oczywiste. I zapewne czekają na jego wizytę. Lecz tym razem ich zaskoczymy oraz nie przyjdzie sam.
-Mała musisz nauczyć się walczyć jak chcesz iść ze mną
-A aktualnie źle sobie radzę?
-Dajesz radę, ale twoje umiejętności nadal są nikłe albo w ogóle ich brak
-Nie oczekuj, że będę walczyć tak jak ty!
-Nie oczekuję bo dla ciebie to możliwe - uśmiechnął się zadziornie
-Od dziś będę cię uczył
-Mogę być okropnym uczniem - wymamrotałam, niepewnie pod nosem
-A ja idealnym nauczycielem - ruszył do wyjścia
-Co masz na myśli?! - pobiegłam za nim przerażona, kiedy dostrzegłam jego podejrzany uśmieszek
-Chyba tyranem, chciałeś powiedzieć - uśmiechnął się podstępnie
-Ty to powiedziałaś, nie ja - puścił mi oczko i wyszedł
Zastanawia mnie dokąd poszedł. I liczę, że przeżyję jego lekcję. Bo na chwilę obecną szczerze w to wątpię.
Wrócił po pół godziny.
-Chodź - wyszliśmy do ogrodu
-To są Arata, Masahiro i Shinji pomogą ci. Nie daj się tylko zabić - zaśmiał się
-Żartujesz?!
Mężczyźni zaatakowali mnie.
Trening rozpoczął się.
Arata to wysoki, wytatuowany czerwonowłosy chłopak, którego dobry humor nigdy nie opuszcza. Wygląda najgroźniej z tej całej trójki, a w rzeczywistości jest zupełnie inny. Dowiedziałam się, że jest przyjacielem Luis'a z dzieciństwa. I kiedy usłyszał co zrobił jego przyjaciel i jaka kara mu za to grozi, ruszył za nim. Przemierzali wspólnie świat razem z Kanako. Gdy Luis postanowił, że zostanie na stałe w Nowym Yorku i zbuduje tu swoje imperium. Arata postanowił zostać z nim. Luis przemienił go w wampira i ofiarował sporą część swojego terytorium by Arata mógł sprawować swoje rządy.
Masahiro, wysoki, wytatuowany blond-włosy chłopak, którego Luis spotkał po swojej samotnej wędrówce po Europie. Kiedy pierwszy raz stanął mu na drodze, Luis wiedział już, że ma trudny charakterek i ciężko będzie mu się z nim porozumieć. Masahiro w czasach spotkania swojego obecnego przyjaciela. Utrzymywał się z przestępstw, stałe zmieniał miejsca zamieszkania i miał powiązania z gangami. Pewnego dnia jeden z przywódców gangu wydał na niego wyrok śmierci. Luis naszedł na tą sytuację. Pokonał sam cały gang i uratował nieprzytomnego chłopaka. Obrażenia Masahiro były poważne, więc Luis przemienił go w wampira. Po tym zdarzeniu Arata dostrzegł w Luis'ie godnego zaufania. Wyruszył z nim w dalszą podróż. Następnie został z Luis'em w Nowym Yorku, a ten ofiarował mu również teren pod jego rządy.
Shinji dołączył jako ostatni do trójki przyjaciół i jest z nich najmłodszy. Nikt nie wie dokładnie jak Luis go spotkał i udało mu się go przekonać by do niego dołączyć, ale ponoć nie było to łatwym zadaniem. Ten wysoki czarnowłosy chłopak. Miłujący się w tatuażach i uwielbiający życie na krawędzi. Jest najgorszy z tej trójki. Ryzyko i niebezpieczeństwo to jego drugie imię. Ciężko nawiązać z nim kontakt, ponieważ to bardziej typ samotnika. Ale jeśli Ci się to uda, dostrzeżesz, że mimo wielu wad i wizerunku złego chłopca potrafi być też inny. Choć Shinji jest dość niedostępny czasem wpuści do swego życia kogoś. Ale tylko i wyłącznie, gdy dostrzeże, że ta osoba na to zasługuje. Luis też musiał mu to udowodnić nim mógł się do niego zbliżyć. A gdy tak już się stało, spytał go czy chce zostać jego przyjacielem oraz czy pragnie by go przemienił. Shinji zgodził się, przyjechał z Luis'em do nowego Yorku i został na stałe. Sprawując władzę na terenami, które powierzył mu przyjaciel.
Początkowo chłopaki nie znali się, ale gdy Luis przedstawił ich sobie okazało się, że są naprawdę zgraną paczką. I najlepszymi przyjaciółmi.
Mężczyźni mają ze sobą wiele wspólnego. Cała czwórka pochodzi z tego samego kraju oraz wszyscy pragnęli wolności, dlatego z niego uciekli. Wszyscy również posiadają symbole, które ich łączą i dają najróżniejsze moce.
Znak Luis'a to Nexym. Oznaczający Stwórcę Nocy. Najstarszego i najpotężniejszego wampir może go otrzymać. A gdy tak się staje zostaje przywódcą wszystkich wampirów.
Mój znak to Nefanus, czyli Szkarłatna Królowa. Opiekunka Szkarłatnego Królestwa, czyli świata wampirów, który stworzył Stwórca Nocy.
Arata posiada Rizon. Potężny znak, pozwalający władać żywiołem ognia oraz posiąść moce odebrane innym wampirom. Z tego powodu, niektórzy wątpią czy naprawdę jest wampirem.
Masahiro otrzymał Jerven. Znak boga śmierci. Za pomocą tego znaku może władać życiem i śmiercią. Nikt nie może go zabić, ani pokonać. Lecz on pokonuje innych z łatwością.
Shinji dostał Sahil znak wnikających do snu. Dzięki tej mocy może kontrolować każdego za pomocą jego umysłu. Może również zrobić nie mały bałagan w czyjś głowie.
W naszej nieśmiertelności nie ma żadnych luk. Jesteśmy niepokonani. O naszej odmienności świadczą czerwone oczy. A naszą wyjątkowość zawdzięczamy pierwszemu, który nas przemienił i oddał nam część swoich zdolności.
CZYTASZ
Skradziona Wolność: Odzyskane Lata
VampirePo wydarzeniach z przeszłości, Larissa podjęła dość ryzykowną , ale uczciwą względem swego serca decyzję. Jej życie ponownie diametralnie wywróci się do góry nogami. Lecz tym zarazem za sprawą jej dawnej miłości. Która jak się okazuję nie jest taka...