BÖLÜM-4 "Uslu kız"

549 19 0
                                    

        +10 okuyucu ve +5 vote sınır..Keyifli okumalar.. -ImagineTheAuthor XX

      Kalktığımda yanım boştu.Dün gece bana yapışık bir şekilde benden önce uyumuş,bense büyük uğraşlar sonucu uyuyakalmıştım.Pekala..Yataktan kalkıp,aşmadığı perdeleri açtım.Ön kapıda duran mavi araba yerimde zıplamama neden oldu.Saate baktım. 12:45.Yuh..Herneyse Nerissa gelmişti ve beni alacaktı muhteşem! Üzerimdekilere aldırmadan merdivenlere koştum. "Nerissa!!". çIğlığım evin içinde yankılandı. "Lexie!!". Merdivenler biter bitmez onu salonun girişinde gördüm.Üzerine atlayacağımı anlayınca geriledi geriledi ve koltuğa yaslandı.Koştum koştum ve üzerine atladım.Birlikte koltuğa düşerken benim öküz olduğum konusunda homurdanıyordu.Yanağını öptüm. "Tanrım! Gelmişsin!" . "Evet,söz verdim seni sürtük" .Gülüp omuzuna vurdum.Yan taraftan gelen boğaz temizle sesi ile kendime gelip,gülmekten vazgeçtim.Hala Neva'nın üzerinde uzanırken kafamı arkaya çevirip kim diye baktım.Kim olacak? Harry. 

       Ayağa kalktığımda Nerissa üzerimdekile bakıp kaşlarını çattı. "Tanrı aşkına! Üzerindekiler de ne?!" .Utana sıkıla cevap vermeye çalışırken Harry atladı. "Benim kıyafetlerim.Nerissa" .Neva ona yalandan bir sırıtış gönderip tekrar bana döndü. "Üzerini değiştir,gidelim" .Kafamı hevesle sallayıp arkamı döndüm.Koluma yapışan ele lanet okuyup arkamı döndüm. "Gitmiyorsun.Değil mi Lexie?" .Sorudan çok emire benziyordu.Kaşlarımı çattım. "Gidiyo-" .Lafımı tamamlamamı önleyen şey kapının açılma sesiydi.Hepimiz kapıya bakınca içeri 4 kişinin girdiğini gördüm.Hepsi bir yerden tanıdık geliyordu.Sanki defalarca rüyamda görmüşüm gibi.İlk önce uzun boylu -hepsi öyleydi- kaslı olan,sonra mavi gözlü dalgalı saçlı olan,sonra hafif sakallı tuhaf göz rengi olan en son da sarışın mavi gözlü olan girdi ve kapıyı kapadı.

    Bizi görünce kaslı olan elindeki anahtarı yere düşürdü. "Aman tanrım" gibi birşeyler mırıldanıyordu.Sakallı olan "Dostum ilk günden be-" diye söze başlamıştı ama bakışları arkamdaki Nerissa'yı sonra da beni bulunca tamamlayamadı. Sarışın olana gözüm kaydı.Gözleri dolmuş gibiydi.Dudaklarını birbirine bastırıp buruk bir gülümsemeyle bana doğru adımlamaya başladı.Nerissa'nın küfür ettiğini duydum.Ardından salona gittiğini.Sarışın adımlarını hızlandırıp adımı haykırarak beni kucağına aldı ve sıkıca sardı.Kollarım iki yanımda sallanırken bunun kabalık olduğunu düşünüp boynuna doladım.Omuzunun üzerinden diğerlerine baktım.Hepsi tuhaf bir yaratıkmışım gibi bakıyorlardı.Bakışlarından rahatsız olup kafamı sarışının boynuna sakladım.Duygusal birine benziyordu.Beni görünce ağlamaya başlamıştı. "Aman tanrım..Lex.Bu sensin değil mi?" .Yüzümü avuçlarının içine almış incelerken kirpiklerimi titreştirdim. "Evet,şey ben.Lexie..Siz kimsiniz?" dedim hepsine göz gezdirip.Gözleri genişledi. "Ne?" dedi kaslı olan. "Şey,sizi tanımıyorum" .Mavi gözlü dalgalı saçlı olan "Lexie..Komik bir kız olduğunu biliyoruz ama bu hiçte komik değil tatlım?"dedi kafasını sallayıp. "Be-" . "O..Gerçekten tanımıyor çocuklar" dedi Harry. "Beni de" diye ekledi.Sakallı olan salona ilerleyince sırıttım.Harry beni tutup arkasına aldı. "Siz içeri geçin.Eminim Nerissa neler olduğunu anlatacaktır". Omuzumun üstünden konuşuyordu.Kulağıma eğilip "Bazen gerçekten dayağı hakediyorsun güzelim.Üzerindekilere bir bak!" diye tısladı.Omuz silkip onunla yukarı çıktım.

      Üzerimi giyinip aşağı indim.Salonun kapısından kafamı uzattığımda hepsinin hararetle tartıştığını gördüm. "Neva! Gitmiyor muyuz?" diyince hepsi bir ağızdan "Hayır!" diye bağırdı.Olduğum yerde donup onlara baktım.Sonra mutfağa gidip dolabı karıştırmaya başladım.Meyve suyu bulunca bardağa gerek duymadan kafama diktim.İçeri gidince sarışının yanına oturdum.Bir tek o  susuyordu.Sırıttı. Bende sırıttım. "Hiç değişmemişsin Lex" . "Imm önceki halimi hatırlasaydım kıyaslama yapabilirdim" .Gülümsedi. 

DREAR (Harry Styles Fanfic./Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin