BÖLÜM-10 "Sıra Sende Lexy!"

357 15 2
                                    

  Geç geldiği için üzgünüm.Lafı uzatmıycam,iyi okumalar. 

+7 vote +5 yorum'da yeni bölüm eklerimm .. Teşekkürler!! XO -Meyra

  Suratına şok tabancasıyla vurulmuşum gibi bakarken,gözlerini kırpıştırıp,sırıttı. "Açık ka-kalsın" dedim güçlükle. "Çünkü,sen gidiyorsun". Kaşları çatıldı.Küfür mırıldanıp üzerimde yükseldi.Karnıma oturup -bunu bilerek yapıyordu- nefes almada güçlük çekmemi sağladı.Elini saçından geçirdi ve korkunç gözlerini bana dikti.Sonra,aniden saçıma asılıp kafamı havalandırdı.Acıyla tıslarken boğuk sesini duydum. "Biliyor musun? Sadece seni korkutmak ve belki biraz eğlendirmek için şaka yapmaya çalışıyordum.Ne tepki vereceğini görmek istiyor da olabilirim.." .Saçımı biraz daha çekip alnını alnıma bastırdı. "Ben seni deli gibi isterken,sen benden köşe bucak kaçıyorsun!" .Saçıma asılan elini tuttum.Ona yalvarmayacaktım.Asla. "Beni sinirlendiriyorsun Lexie.Hasta olduğun için sabır ediyorum,ama beni ciddi anlamda çok sinirlendiriyorsun.." .Gözlerini kapayıp dudaklarını yaladı.Ardından yeşillerini -içinde sarılar da vardı- bana sundu. "Siktiğimin evinden,siktir olup gittin!" .Kafamı salladı.Çığlık atıp eline asıldım. "Sana seni sevdiğimi söyledim diye,kalkıp gidebileceğini ya da beni terk edebileceğini mi sanıyorsun sen?!" . Yine mi sinir krizi geçiriyordu.Anlayamıyordum.Yalvarmamam gerektiğini biliyordum.Bu beni aciz bir varlık gibi gösteriyordu.Hala bana bağırırken birden aklına bişey gelmiş gibi durdu. "Niall.." dedi sessizce.Korkunç bir şekilde sırıttı. "Sen evden gittikten sonra bana birşeycikler anlattı güzelim..".Kulağıma fısıldadığı sözler başımın dönmesini sağlıyordu.Niall anlatmış mıydı? Yapamazdı bunu.Hayır,hayır,hayırr!

   Saçımı okşadı. "Sen gittikten sonra,odama geldi ve..."dedi.Burnunu kulağıma sürttü. "...gözleri dolmuş bir halde,seni öptüğünü söyledi" .Kahkaha attı. "Hemde yanlışlıkla!".Tekrar kahkaha attı ve birden sustu.Ellerini sertçe kafasına vurup omuzlarımı kavradı.Beni yukarı çekip,sırtımı yatak başlığına yasladı.Boğazını temizledi.Yüzüme dokunana kadar ağladığımı fark etmemiştim. "Şimdi..Bana bu siktiğim yanlışlığın nasıl olduğunu anlat." .Başımı salladım. "Hadi bebeğim,sana kızmam.Bana anlat" .Sana kızmam diyordu ama,yüz ifadesi ve sesindeki tonlama basbas 'yalan' diye bağırıyordu. "B-ben.." .Nefes aldım. "Ben,şe-şey biz mutfaktaydık.Ayağım fayansda kaydı ve..." dudağımı dişledim. "...ocağın üstüne düşmeden o beni tuttu.So-sonra birden oldu" .Burnundan derin bir nefes alıp gözleri kapalı sordu; "Ne oldu?" . "Beni öptü." 

    Sırtını yatağın başlığına yaslamış öylece otururken ona baktıkça hıçkırarak ağlıyordum.Buradan bakınca kafayı sıyırmış biri gibi duruyordu.Gözlerinin içi kıpkırmızıydı,altları ise mormor..Kaşı ve dudağı patlaktı.Ürkütücü gözüküyordu.Biz bu durumdayken bile hala ona sarılıp uyumak istiyordum.Yastığıma sarılıp yatağın köşesine kaydım.Yastığı ağzıma bastırıp ağlamaya devam ettim.Duvarda bir nokta belirlemiş,gözünü kırpmadan oraya bakıyordu.Baktığı yere baktım.Kim bilir nasıl sahneler canlandırıyordu orda.

    Hıçkırıklarımın durması umuduyla dudağımı ısırdım.Gözlerimi ona çevirdiğimde hala aynı şekilde duruyordu. "Harry?" dedim sessizce.Sesimi ben bile zor duymuştum. "Harry,iyi misin?" .Tepki vermedi.Nefes aldığından bile şüpheliydim şuan. Ellerimden destek alarak yavaşça yanına yaklaştım. "Harry?" dedim yeniden.Göğsüne baktım.Çok ağır hareketlerle inip kalkıyordu.Elini tuttuğumda ürperdim,ama o hiçbirşey yapmadı.Duruşunu hiç bozmadı.Buz gibiydi.Burnumu çekip,dudaklarımı birbirine sıkıca bastırarak saçını elimle geriye doğru taradım.Gözleri titreşti. "Harry..." dedim usulca.Yüzüne baktım.Ardından yanağına yavaş,yumuşak ve uzun bir öpücük bıraktım.Seslice nefes alıp verdi.Vücudu buzdan kurtulmuş gibi birden ısındı.Gözlerini kapadı.Saçını kulağının arkasına itip,boynunu öptüm.Kollarımı onun uzun boynuna dolayıp,kalçamı kaldırdım ve kucağına oturdum.Ona sıkıca sarıldım ve başımı boynuna gömdüm.Bana sarılmıyordu.Konuşmuyordu.Bakmıyordu bile.

DREAR (Harry Styles Fanfic./Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin