Hello everybody! This chapter,Neriss's will wedding with Zayn! OMG!
Harry beni Nerissa'nın yanına bırakıyordu.Benim zorumla.Bu kadar dik kafalı ve inatçı olmak zor olmuyor muydu?Beni cidden yoruyordu.Arabayı hızla kullanırken ona baktım. "Neden bu kadar monotonsun?" .Düşünceler birden ağzımdan döküldüğünde çok geçti.Hızla kafasını bana çevirdi. "Monoton mu dedin?" dedi tek kaşını kaldırırken. "Sanırım evet" .Araba birden durdu. "Neyim monoton tanrı aşkına?! Söyler misin?" . "Bilmem,sürekli sinirli ya da sertsin.Kavga çıkarmaya yer arıyorsun." . "Beni sinirlendiren sensin" .Ahh yine ben ha? "Sen beni sinirlendirmediğini mi sanıyorsun?!" . "Sinirlendiriyorsam ne olmuş?" . "Tanrı aşkına kapa çeneni Harry ve beni Neva'ya götür!" .Kafamı ondan aksi yöne çevirdim. "Etrafta bu halime bayılan onlarca kadın var Lexie.Sen hoşlanmıyorsan,problem sendedir." . "Onlarca kadın öyle mi? Onlarca?! Problem bende ha? Git onlarla düzüş o zaman duydun mu! Git onlarla düşüp kalk!" .Hışımla arabanın koluna asıldım.İkinci çekişte asıldı ve o beni yakalayamadan arabadan fırladım.İki sokak kalmıştı.Yürüyerek de gidebilirdim.Peşimden arabadan indi.Tüyler ürpertici sert sesi kulaklarımı doldurdu. "Bana doğru yürümeye başlaman için üç saniyen var Lexie!" .Onu dinlemedim. "3..." .Hızlandım. "2..." .Hayır dönme,hayır! "1..." . Hala yürümeye devam ederken ona kulak kesildim. "Pekala,sen bilirsin.Evde görüşürüz!" . "Eve gelmiycem!" .Birden ona dönünce kaputa yaslanmış beni izliyor olduğunu gördüm.Kaşları saniyesinde çatıldı. "Ne dedin?" .Upss.Bunu düşünmemiştim.Doğruldu ve bana doğru bir adım atıp durdu. "Bana o evde mi kalacağını söylüyorsun?" . "Zayn'le aran bozuk diye böyle konuşma.Onlar bizim arkadaşlarımız ve evleniyorlar! Nerissa'nın yanında olup ona yardım etmek en büyük hakkım ve sen bana karışamazsın duydun mu!". Tek nefeste söylediğim kelimeleri ben bile anlamamıştım. "Sana karışamam öyle mi?" .Kafa sallayıp birkaç adım geriledim.Köşeye az kalmıştı. "Hemen buraya geliyorsun.Hemen!" .Ayaklarının dibini gösteriyordu.Kafa salladım.Tam cevap vereceğim sırada çalıları budayan,orta yaşlı bir adam bana seslendi. "Ne duruyorsun? Koşsana!" .Adamın dediğini yapıp arkamı döndüğüm gibi koşmaya başladım.Arkamdan bağırarak küfür etti ve ben köşeyi döndüm.Bir sokak lütfen beni arabayla ezmesin tanrım lütfen.
Koşarken bir arabanın ciyakladığını duydum.Önüme mi çıkmaya çalışıyordu? Evet.Yan sokağa dalıp bloğun etrafında döndüm ve o koca jipiyle arkamdan yılan gibi geçti.Üç blok öteye koşmaya başladım.Bir blok kalmışken Nerissa'ya kapıyı açması için bağırmaya başlamıştım bile.Evin bahçesine daldım ve hemen arkamdan arabayla o geldi.Kapı açıldı ve ben evin içine düştüm.Nerissa ilk önce gülerek bana baktı sonra beni çekip kaldıran Harry'e.Hayır,Harry'e gülerek bakmıyordu.Harry beni indirdi ve parmağıyla beni işaret edip "Bu ufaklık bu gece burada kalmayacak duydunuz mu? Gece 12 olduğu zaman kapının önünde hazır ol." dedi.Nerissa kaşlarını çattı ve gitmek üzere olan Harry'nin koluna yapıştı. "Ona sen karışamazsın.Burada kalacak ve konu kapanmıştır" .İkiside birbirne ölümcül bakışlar atarken Nerissa son konuşan oldu. "Niall'da burada merak etme!" .
Niall ile Nerissa'nın nefis el yapımı pizzalarını mideye indirirken ona burda ne işi olduğunu sordum.Ağzındakini güçlükle yuttu ve Nerissa'ya baktı. "O beni zorladı." .Nerissa elindeki süngeri onun suratına fırlattı. "Tamam,ben gelmek istedim." .Onunla aramızdaki o küçük öpüşme şeysini halletmiştik sanırım.İkimizde bundan bahsetmiyorduk.Biz tıkınırken mutfak kapısı açıldı ve Zayn elindeki poşetlerle içeri girdi.Nerissa'yı yakaladı ve öptü.Ohh ne hoş.Harry bana gelir gelmez 'seviş benimle bebeğim' diyor,kavga çıkarıyor.Tanrım..
Zayn yemeklerini yerken sordum. "O poşetlerde neyin nesi?" . Nerissa beni yanıtladı. "Zayn gelinlik ve mekan kataloğu aldı.Bu gece hepsini seçmemiz gerekiyor" . "Bu gece?" . "Evet." . "Herşeyi?" . "Kesinlikle.." .Ofladım. "Tanrım! Atlı mı koşturuyor? Neva bana doğru söyle.Hamilesin öyle değil mi?" . Zayn Nerissa'ya bakıp sırıttı.Şüphelenmeye başlıyordum.Nerissa onun kafasına vurdu ve Zayn ağzındakileri püskürttü.Pis... "Değilim tabii ki!" .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DREAR (Harry Styles Fanfic./Türkçe)
Hayran KurguO mükemmeldi. O tanrının insan oğluna,ne kadar olağanüstü olduğunu kanıtlamak için gönderdiği kişiydi. Bataklık gibiydi... Uzaktan ne olduğunu anlayamıyordunuz.Merakınıza yenik düşüp onun cazibesine kapılarak yanına yaklaştığınızda geri dönüşü olm...