İyi okumalar💞
Multi: Lorde-Royals
"İsyanlar artıyor." dedim televizyondaki haberlere bakarken. İsyanlar çıkmıştı ama daha önce hiç bu kadar fazla kayıp verdirmemişti.
"Dikkatli ol Aldora." dediğinde başımı onaylarcasına salladım.
"Sabah haberlerine baktığıma göre artık okula gidebilirim." dedim ve ayağa kalktım. Siyah pantolon ile beyaz baskılı tişört giymiştim. Bahar yaklaştığından dolayı değişken hava şartlarına uygun giyinmem gerekiyordu.
Üzerime koyu renk kot ceket aldım ve evden çıktım.
Gizli Vampir kimdi hiçbir fikrim olmasa bile beni iyi tanıyan biri olmalıydı. Tanıdıklarımdan bu tür şeyler yapacak biri yoktu. Tanıdığım hiçbir Nobilium vampiri yoktu.
Yolda giderken bir anda bir el ağzımı kapattı. Seslere dikkat etmemiş olmalıydım.
Çırpınırken karnına dirseğimi geçirdim. Sert davranmış olmalıyım ki bıraktı.
"İnsan sevgilisine böyle davranır mı ya?"
Dudağımı ısırdım ve arkamı döndüm.
Cameron.
"Manyak mısın?"
Sırıttı.
"Senin manyağınım Aldora."
Gözlerimi devirdim ve ilerlemeye devam ettim.
"Aldora. Birkaç hafta çok dışarı çıkma olur mu? Buralarda olamayacağım."
Kaşlarımı kaldırdım. Bunun arkasında ne vardı?
"Neden?"
"Benim de kendimce düşmanlarım var."
Hiçbir şey demedim.
Okula gelince sınıfa geçtim.
Sıkıcı matematik dersini telefondan oyun oynayarak atlattım. Ancak daha ikinci ders vardı.
Telefonuma gelen mesaja baktım.
"Adela sanırım bela her zamanki gibi bizi buldu."
*
Anahtarımı deliğe yerleştirdim. İçeri girdiğimde kapıyı arkamdan kapattım ve konuşmaya başladım.
"Duyduğuma göre vampir arayan biri varmış?"
İçeri girince bu söylediğime Henry'nin gözlerini devirdiğini gördüm. Ona gülümsedim. Hemen ardından sırayım ciddi bir ifadeye büründü.
"Duyduğuma göre bir vampir avı için aranıyormuşum. Benim için bu zahmet gözlerimi yaşartıyor. Şimdi bunu açıklayın."
Tekli koltuğa rahat bir biçimde yerleşirken bacak bacak üstüne attım ve konuşmalarını bekledim.
"Henry'yi ve Rick'i ortalarda dolanan bir vampiri bulup öldürmek için kurulan bir gruba davet ettiler."
Gülümsedim.
"Mükemmel. Sonra?"
"Daveti kabul etmediler."
Gülümsedim.
Kimse kimliğimi bilmiyordu.
Bir tane vampir var sanıyordu.
Kanımdaki Nobilium zehrinden kimsenin haberi yoktu, diğer vampir dışında.
Bunlar bizim avantajlı durumlarımızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Vampir -Ara Verildi-
VampireVampirlerin bu dünyadan silindiğini sanıyorlardı, ama yanılıyorlardı. ❄ Adela Valencia, barış amacıyla geri döndürülen bir vampirdir. Geri döndürmek diğerleri için mantıklı bir seçim gibi dursa da Adela barış yanlısı değildi. Kanı savaş isteğiyle...