Son Vampir|Bölüm 14

1.8K 138 70
                                    

Bu bölümü asiyeanlamis a ithaf ediyorum❤️ En çok yorum yapan o oldu. Sonraki bölümü yine bu bölüme en çok yorum yapana ithaf edeceğim:)

Multi: Mabel Matiz-Sarışın

İyi okumalar.

"Plan basit. Ama ya uygulamak?" dedi Henry düşünceli bir sesle. Gözlerini kısmıştı ve pencereye odaklanmıştı.

Bakışlarımı planı anlattığımdan beri suskun olan Dominic'e çevirdim. Kaşlarını çatmıştı. Bunu yapmasıyla alnındaki kırışıklıklar artmıştı. Eliyle çenesini sıvazlıyordu.

Onun düşüncelerini ifade etmesini beklerken Rick konuştu.

"Plan gayet güzel. Ama bu barışı sağlayacak mı? Yoksa türler arası düşmanlık artacak mı?"

Omuz silktim.

Açıkçası türler arası barış ya da türler arası düşmanlık pek de umrumda değildi. Evet, bu gruba katılma, konseyin ve topluluğun yanında yer alma amacım bu yöndeydi.

Ama bu yalnızca kendimi koruma altına almak içindi.

Bu dediğimi kötü anlayabilirsiniz umrumda değil. Ben yalnızca kendi türümü yüzlerce yılın ardından bir arada görmek istiyordum.

İntikam.

Vampirler yok olalı uzun süre olduğu için onların kurnazlıkları, kinleri ve intikamları da onlarla tarihe karışmıştı.

Ben vampirdim.

Ufak da olsa kurt olan yanım olmasına rağmen vampir yanım ağır basıyordu.

Bir vampir intikam alırdı. Benim yanımda olanlardan almasam bile diğer kurtlardan ve bu olaya seyirci kalan herkesten intikam alacaktım.

Rick'e hafifçe tebessüm ettim ve konuştum.

"Barış getirmesini ummaktan başka şansımız yok."

"Bu planın yararlı olup olmayacağını denemeden göremeyeceğiz." dedi Dominic ilk kez söz alarak. Kaşlarını çattığı için birleşik gibi duruyordu. "Ben bu planı uygulama taraftarı değilim. Her şey daha da boka batabilir." dedi kararsız bir sesle.

Paul her zamanki gibi takım elbisesiyle onun gibi resmi giyinmiş Jane'in yanında oturuyordu. Eliyle ceketinin önünü iliklerken konuştu.

"Bence demokratik bir şekilde oylama yapmalıyız."

Herkes Paul'un onaylarken oylamanın sonucunu merak ediyordum.

"Bu planı uygulama taraftarı olanlar?"

Ben elimi kaldırırken, Henry ve Samuel de elini kaldırmıştı.

Jane, Paul, Rick ve Dominic ise ellerini kaldırmayıp diğer seçeneği tercih ettiğini belirtmişti.

"Ve 4 kişiye karşı 3 kişi. Plan uygulanmıyor. O diğer vampirle iletişim kesiliyor."

Dominic'in otoriter sesi karşısında başımı sallayarak onayladım. Yüzüme yerleştirdiğim hüzünlü ifade ilgilerini çekmiş olacak ki Rick yumuşak bir ses tonuyla konuşmaya başladı.

"Bak canım, o vampirin amacını bilmiyoruz. Bu işe girişmemiz çok saçma."

Ona bunu yapmak istemiyordum. Arkalarından iş çevirmek hoşuma gitmiyordu. Özellikle de kimliğimde babam olarak görünen ve bana baba şefkatiyle yaklaşan Rick Brown'a.

Ama ben buydum.

Bir vampir olduğumu bilmelerine rağmen yanımdalardı.

"Galiba haklısınız." dedim. Ayağa kalktım.

Son Vampir -Ara Verildi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin