2. rész

7.9K 198 0
                                    

Ma reggel csörömpölésre keltem fel. Lassan kinyitotam a szemem de a vakító fény miatt vissza zártam majd újra ki, és sikerült. Este elfelejtetem lehúzni a redőnyömet. Megnéztem a telefonomon hány óra  ami 10:25 mutatot. Feltápászkodtam majd lementem. A nagynéném már ügyeskedett a konyhába szóval leültem.
-Jó reggelt-veszek le egy poharat és elkezdem készíteni a kakaómat. Igen nagyon felnőtes. Nem szeretem a kávét.
-Jó reggelt-mosolyog rám.
-Figyelj szívem-kezdi mire ránézek.-Richék ma átjönnek ebédre-mondja mire bólintok. De várjunk. Miért beszélt többes számba?.
-Dori ki jönn még?-kérdezem tőle és bele kortyolok a kakaómba.
-Jön a keresztfia-mondja és kacsint. Egyébként Rich és Dori elég jobba vannak. Még nincsenek együtt de tuti együtt lesznek. Én tudom. Legalábbis a nénikém tuti szerelmes bele de tagadja. Egyébként Richt kiskorom óta ismerem mert ő is rendőr. A keresztfia pedig Dan. Igen az a Dan. Reggeli után elvégeztem a rutinom majd a hajam egy magas cofba fogtam és sminkeltem. Tusvonalból, szempilla spirálból, és szájfényből ált most a sminkem. Vissza mentem a szobámba és a szekrényem elé áltam. Vagy 6× átöltöztem de nem találtam egyet sem ami jó lett volna. Aztán a szekrényem alján felcsillant a szemem. Rózsaszín volt a felsője és fehér volt a szoknyája meg a mell részénel egy masni volt.:

Cipőt nem vettem fel mert minek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cipőt nem vettem fel mert minek. Van padló fűtés. Délre végeztem szóval lementem. Már hangokat halottam szóval ezek szerint már itt vannak. Lementem megöleltem Richt, Dannak meg intetem egyett.
-Majd kaja után elmondunk valamit-mondja a nénikém és az asztalhoz invitál minket. Persze nekem jutott az a hely hogy Dan mellé kell ülnöm. Ebéd közbe annyira nem is beszéltünk. Inkább csak bólogatunk.
-Törpilla jól nézel ki-suttogja a fülembe Dan mire kirázott jól esően a hideg. Jézus mivan velem? Elég gyorsan meg ebédeltünk. Nagyon kíváncsi voltam már hogy mit talált ki a nénikém.
-Szóval üljetek le-mondja mire Dannal a kanapéra ülök.
-Fogadtunk-mondják röviden. Ja el felejtetem mondani. Fogadás mániások.
-Miben?-kérdezem tőlük.
-Hogy nem bírjátok ki egymás mellett a bálig-mondják. A bál egyébként 1-2 hónap  múlva lesz. Minden évben megrendezésre kerül és ott kihírdetik a suli királyát/nőjét.
-Sima ügy. Szinte mindennap itt tanyázik-mondom mire helyeslően bólint.
-De nem úgy mint barátok-itt idéző jeleket rajzol mert nem vagyunk annyira barátok.-Ha nem mint szerelmesek-mi itt egymásra néztünk Dannal és kitört belölűnk a nevetés.
-Most mit nevetek?-kérdezik egyszere.
-Szó sem lehet róla-mondjuk. -Én ki nem álhatom ezt a gyereket az egy dolog hogy jár ide tanyázni de ki nem álhatom-mondom mire megint helyeslően bólint.
-Dan kocsit kap, Liza pedig balett és a suli pompom lány elnöke-mondják mire elkezdek gondolkodni. Nagyon régóta akarom azt a két dolgot de a nénikém nem nagyon enegdi.
-Feltételek?-kérdezi Dan mire én is kíváncsiskodok.
-Szerelmes párt kell alkotnotok de úgy hogy mindenki elhidje. De nincs semmi igazi érzés-mondják.
-Magatokra hagyunk titeket-mennek ki a konyhába.
-Régóta akarom azt a két dolgott-kezdek bele.
-Én meg a kocsit-mondja.
-Akkor mi legyen?-kérdezem tőle.
-Legyen de ha te is akarod-mondja mire bólintok.
-Bejöhetek-ordítja mire bejönnek.
-Játszunk-mondjuk egyszere.
-Sok szerencsét-kacsintanak és vissza mennek a konyhába. Mivel nekem készülődni kell nem sokára a bulira ezért elmentünk sétálni. Összekulcsolt kezekkel sétáltunk. Úgy bizsergett a tenyerem. És azok a bizonyos pillangók is megjelentek.
-Jösz majd a bulimba cica?-szakítja meg a csendett mire bólintok.
-Ott jelentsük be hogy "együtt" vagyunk?-rajzolok idéző jeleket mire bólint. Leültünk egy padra és a vállára hajtotam a fejem ő meg összekulcsolta a kezünket. Így ültünk csödbe. Ez nem az a fajta kínos csend volt ha nem ez a nyugodt.
-Menjünk törpilla mert készülődni kell-szólal meg kb 15 perc múlva mire bólintok. Igaza volt. Délután 4 óra volt szóval haza sietünk. Be akartam menni de  visszahúzott.
-Tudod illik elköszönni a barátodtól-mondja mire elnevetem magam. Már csak pár centi választota el ajkainkat de megszólaltam.
-Jól jegyezd meg. Most veszed el az első csókom-mondom neki mire kaccsint és ajkamra tapad. Nyaka kőre fontam kezem, ő meg a derekamra helyezte kezét. Annyira puha ajkai voltak.
-Aztán sexy legyél cica-mondja mikor elválunk. Én csak bemutatam neki és bementem. Én valamit éreztem mikor csókolt. Valami furát. Inkább elhesegetem ezt a gondolatot és felindultam. Gyorsan lezuhanyoztam, majd a hajam kivasaltam és hagytam a válamra omolni. Sminkem most egy kicsit erősebb lett. Alapózóból, púderból, túsvonalból és egy vörös rúzsból ált. Aztán mentem is átöltözni. Egy fekete combközépog erő ruhát vettem fel, a fehér rövid szárú conversemel és a fekete bőrdzsekim vettem még fel hozzá. Megnéztem magam a tükörbe és elégedett voltam. Fél nyolcra lettem kész mert a sminkemel bajlotam egy kicsit meg a hajam sem volt egyszerű kivasalni mert leér a seggemig. Befújtam magam a kedvenc parfümömel majd lementem ahol Dan már várt.
-Ott hagytad a házat tele idegenekel?-kérdezem tőle.
-Nyugii Noahék tartják a frontot-mondja mire bólintok.
-Jól nézel ki cica-mondja mire éreztem hogy elpirulok (?). Kimentünk majd gyorsan csináltunk egy képet amit fel is töltöt.:

Na akkor bulizásii😋💕💕 @Elizabet White

2754 like                       1644 komment

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2754 like                       1644 komment

Elizabet White:😉💕💕

Mikor bementünk Dan az egyik kezét a derekamra helyezte és úgy mentünk be. Bent pia szag terjent és mindenki táncolt vagy ült és ivott. Megláttam Caroékat.
-Megyek Caroékhoz-mondom és adok egy puszit az arcára mire bólint.
-Szijjasztok-megyek oda és ölelem meg Carot és Margot.
-Tii együtt vagytok Dannal?-szótagolják le nekem mire bólintotam. Elkezdtek visítani mire én csak nevetem.
-Tomiék?-kérdezem tőlük és nézelődök a tömeg felé.
-Elmentek inni meg csajozni-mondják mire bólintok. Mi is a piák felé vettük az írányt. Ott áltak Danék.
-Mit kértek csajok?-kérdezi Dan.
-3 whiskyt-mondom mire ide adja. Gyorsan lehúztuk majd jöhetett a következő kőr. És ez így ment. Kb az 6. Körömet akartam meginni Caroval mert Marg most éppen egy fiúval táncol.
-Táncoljunk?-kérdezem tőle mire bólint. Az asztalról lesőpörtem az üres poharakat és Caroval feláltam az asztalra és elkezdtünk az asztalon.

Kinyer?...Where stories live. Discover now