30.rész

2.5K 75 5
                                    

××Caro××
Reggel arra keltem hogy valaki Noah simogatta a fenekem(?).
-Noah mitcsinálsz?-kérdeztem és elvettem onnan a kezét. Iszonyúan piros voltam. Nagyon zavarba jöttem és konkrétan elöntött a pír.
-Az az enyém, azt csinálok vele amit akarok-suttogta a fülembe és megcsókolt. Olyan zavarba voltam hogy alig eszméltem fel. Vadúl csókolt. De nagyon tetszett.
-Fogalmad sincs róla mennyire kívánlak Caro-suttogta két csók között. Jézusom énis nagyon kívántam. Olyan szenvedéllyel csókolt hogy, azt se tudtam hogy fiú vagyok vagy lány. Megtegyem vele? Vagy neee? Áááá ezer meg ezer kérdés megfogalmazodott bennem. De kinek adnám oda a szüzességem? Ő a szerelmem. Féléve együtt vagyunk azóta szex elvonon van miattam. Tegyek egy lépést? Teszek egy lépést. Nyúltam a pólójájért hogy levegyem róla, ő bele is mosolyodott a csókunkba. És ki nyitot be? Hát az én kedves mostoha bátyám.
-JAAJ TI BAZDMEG MOST ÉPPEN DUGNI AKARTATOK?-jött be a mostoha bátyám és leült!!!!!!! A székemre. A fejem rögtön paradicsom pirosá változott. Feláltam az ágyról inkább és kimentem. Annyira elszégyeltem magam hogy nem tudtam senki szemébe nézni. Nagyon szégyenlős vagyok de most inkább elsüllyedtem. Lementem és a mostoha anyámmal meg apukámmal találtam magam szembe.
-Miért vagy ennyire piros-kérdezi apa mikor leülök a székre.
-Semmi csak nagyon meleg van bent-fülentettem. Nem akartam senkinek elmesélni és remélem a mamlasz mostoha bátyámnak se jár el a szája mert ez nagyon ciki. Gyorsan megreggeliztem, de alig nyúltam az ételhez mert nagyon rosszul éreztem magam. Mármint az elöbb történtek miatt. Felmentem és a mostoha bátyám jött szembe velem.
-Ne aggódj hugi nem mondom senkinek, ne haragudj hogy benyitottam-puszilta meg a homlokom.
-Gyere már ide szerelmem-mondja nekem Noah mikor beértem. Tudja jol hogy most elásnám magam. Tudom hogy ebből nem kéne ilyen nagy dolgot csinálnom, de én annyira rosszul érzem magam ilyenkor hogy mit gondolhatnak rólam stb.
-Annyira rosszul érzem magam-suttogtam Noahnak mire adott egy csókot a számra.
-Nyugodj meg szerelmem, velem történt már durvább is-mondta Noah nyugtatás képpen de tudom hogy csak azért mondta hogy jó kedvem legyen.
-Egyszer még mikor nem ismertük egymást, a bátyám pont akkor nyitott be mikor a csaj lecumantott-mikor ezt Noah elmondta én hatalmasat nevettem. Igazából csak azt látta hogy csókolozunk tényleg semmi mást szóval ez nem olyan gáz.
-Olyan gyönyörű vagy mikor mosolyogsz-bújt oda hozzám Noah. Annyira szeretem. Nagyon nagyon.
-Nagyon szeretlek Noah.
-Énis nagyon szeretlek törpi-nyomott egy hatalmas csókot a számra. Imádom. Soha nem tudnék nélküle élni. És most biztos azt hiszitek hogy sablon szöveg de nem. Egyáltalán nem. Noah mindig kimutatja hogy szeret. Fél éve vár rám. Az előtt is várt egy csókért. Nagyon belé vagyok szerelmesedve. Miután tudjátok ki csókolóztuk magunkat😂 elmentem készülődni hisz az iskola nem vár meg. Gyorsan arcot-fogat mostam, a hajam kivasaltam, feldobtam egy kis sminket majd felvettem egy magassított derekú farmert hozzá meg egy fehér haspólót majd a kabim és a cipőm. Noah megfogta a kezem és már indultunk is. A suli előtt a mi drága barátaink voltak.

××Elizabeth szemszöge××
Mivel kint picsa hideg volt bementünk a sulibe és a folyoson folyattuk a beszélgetést Noahékkal, Tomikaval, Marg, Dylan, és az én egyetlen szerelmemmel. Éppen nagyba nevettünk, mikor valaki belépett a suli ajtaján. Minden diák egyszerre nézett oda és egy fiú lepétt be az ajtón. Magas volt. Kigyúrt, és tetoválás fedte az balkarját. Barna haja volt ami izlésesen volt bezselézve, fekete farmert viselt, egy fehér egyszerű pólóval. Kék szemei csak úgy csillogtak. Kis borosdája volt. Férfias volt az egész fiú. Csupán a kisugárzása is arra vall hogy imádja a lányokat kihasználni. Az az undoritó perverz mosoly a száján volt. A lányokról igyis leolvasztotta a bugyit. Kivéve rólam meg Caroekrol mert mi igazából alig figyeltünk rá. Dannak a nyomába azért nem mehet. Legalább is ahogy Danra néztem új értelmet kapott a helyes szó. Magasabb volt mint ez a fiú. Dannak a szemei csak úgy csillogtak mikor rám nézett. Egy sima kék farmer volt rajta egy fekete pólóval és fekete kabáttal. Gyors csókot nyomott a számra. Mikor elhaladt mellettünk Carora kacsintott amit Noah látott es láttam hogy ökölbe szorult a keze de Caro azonnal megfogta és megölelte. Caro soha nem hagyná ott Noaht. Ismerem és oda vissza vannak egymásért. Tulságosan szeretik egymást hogy egy ilyen seggarc közéjük álljon.
-Ch picsaarc gondolom ha verekedni kéne ő elmenekülne-mondja Noah mire elmosolyodtam. Féltékeny most. Ez a fiú se volt alacsony meg gebe srác, de Dan és Noah sokkal kigyúrtabbak és magasabbak. Na meg hát Noah és Dan a suli fejei. Mint ha ők lennének az Istenek úgy tekint a sok diák rájuk. Jól elkalandoztam a gondolataimmal ugyan is arra eszméltem fel hogy Dan megcsókol ugyanis becsengettek szóval mentünk is fel órára.

××Caro××
Noah adott egy gyors csókot és mentem is fel órára.
-Gyerekek összevont óra lesz viszont szeretném bemutatni új osztálytársatok James kérlek foglalj helyet-szóval James. Hát nem olyan helyes. Jó mondjuk helyes de azért Noah sokkal helyesebb. Magasabb is meg kigyúrtabb na meg férfiasabb. Csak nehogy ide üljön mert Noah szétveri a fejét. Szerencsére nem ide ült hanem Emma mellé. Mikor kicsengettek az első dolgom volt felpattani de viszont valaki a kezemnél fogva vissza rántott.
-Szia angyalom mi a neved?-húzta vissza kezem James. Noah agyonveri remélem.
-Engedj már el-de ő erősebben fogta a kezem.
-Nem hallotad? Azt mondta engedd el-hallottam a távolból Noah hangját mire hátrá néztem. Kirántottam a kezem James szorításából és oda mentem Noah mellé.
-Na figyelj ide te nyálgép, a barátnőmnek hagyj békén mert nem fogok jót állni magamért, megismerszel a bal öklömmel-mondja Noah teljesen higgadtan.
-Nyugi bro csak a nevét akartam megtudni.
-Nincs neve na takarodj-Int a fejével Noah mire elment.
-Köszönöm Szerelmem-adtam egy csókot Noahnak de ő elmélyitette. Nagyon közel húzott magához és a fenekemnél volt a keze. Tudatni akarta mindenkivel hogy az övé vagyok. Tudom jól. Mindig mondta hogy megakarja mutatni mindenkinek hogy az öve vagyok. Mikor elváltunk kb egy paradicsomra emlékeztetet a fejem olyan szinten elvoltam pirulva.
-Szeretlek hercegnőm-Mondta Noah és homlokon puszilt.
-Énis szeretlek szerelmem-öleltem meg. Minket nem fog szét választani ez a mukifejű.

Kinyer?...Where stories live. Discover now