××Noah××
Ez a nyálgép ficsúr állandóan Caro seggébe jár. Én nem tudom mit képzél magárol, már nagyon viszket a tenyerem hogy baszok neki egyet és helybe összehugyozza magát de már rohadtul idegesitő. Nem mondom azt hogy féltékeny vagyok. Najo de. KURVÁRA FÉLTÉKENY VAGYOK. Miafaszt képzel magárol? Caro amugyis rászolt már hogy takarodjon a közeléből de ez a gyerek jobban megy utána. A mai teljesen kiverte nálam a biztositékot. Na de haladjunk csak lassan. Reggel felkeltem minden szép és jó volt amig csak elmentem a suliba..××Caro szemszöge××
-Noah állj le itt van már Caro-erre a sikoltozásra értem be a suliba ugyan is egy hatalmas körben verekedett össze James és az én egyetlen mindenségem Noah.
-Noah kérlek ne csináld megse éri ilyen gyökér miatt, Noah szerelmem-hiába ordítoztam nem hallgatot rám. James arca már tiszta vér volt és bevallom piciket megsajnáltam mert Noahnak azért vannak ütései, de James teljesen megérdemli.
-Dan gyere csinálj valamit-ordítottam mikor Dan ide ért. Oda ment hozzájuk és egybe leszedte róla Noaht.
-Még nem végeztünk-mutat rá Noah Jamesre és megtörli a száját mert hogy picit véres lett. -Menj a picsába te faszfej-rúgott bele Noah egyet Jamesbe. Noah feldultan ment be az iskolába ugyanis az igazgató is megtudta hogy mitörtént. Nagyszerű. James összeverve ment az igazgatóiba.
-Carol Blake az igazgatóiba most azonnal!!-hallom meg a nevem a sulirádióba. Hah de örülök neki remélem érződik.
-Kérlek Caro foglalj helyet-leültem a barátom mellé. Nagyon ideges volt és alig nézett rám. Ajajaj. Mi lesz itt.
-Szóval pontosan mitör...-kezdte az igazgató de James egyből közbe vágott
-Ez az állat megütött.
-Ha talán nem adnál rá okot akkor engem aztán nem nagyok érdekelnél-mondta Noah. Én inkább feláltam és csak néztem rájuk.
-Elég. Szóval Noah mitörtént?-mondta az igazgató egy pohár vízzel a kezébe és leült.
-Direkt belém kötött és még Carot is belevonta nem fogok senkinek tűrni.
-Kérem messziről kerüljék el egymást most ezt elnézem és menjenek fel az orvosiba. Caro te maradj kérlek-mondja az igazgató mire ők kimennek.
-Kérlek szépen Caro tarsd kordában a barátodat mert ha mégegyszer bajba kerül kicsapja a nevelő testület és én már nem tudom megvédeni.
-Rendben, nagyon szépen köszönöm, viszlát-mentem ki az ajtón. Noah épp ment fel a lépcsőn de végül leült az egyik lépcsőfokra.
-Noah miért kellett ez?-ültem le mellé.
-Azért mert ki találgatot rólad minden szart hogy ti lefeküdtetek meg minden, az nem érdekel ha rólam mondogat mindent de téged ne vonjon bele.-mondta majd rámnézett.
-Kérlek szépen legközelebb hagyd mert nem akarom hogy kicsapjanak téged. Nyugodtan beszéljen azt amit akar mindenki tudja hogy veled vagyok és téged szeretlek-fogtam meg a kezét mire elmosolyodott. Felálított maga elé majd megcsókolt. Ebbe minden benne volt. A düh, a feltékenység, a szerelmünk. Elkezdett húzni a szertár felé beis mentünk és felültetett egy asztalra.
-Caro akarlak-suttogta nekem és a nyakam kezdte el csókolgatni. A pólóm is leakarta húzni mikor az én drága látos Marg barátnőm benyitott Dylanel. Mivaaaaan. Gyorsan beis zárták. Egymásra néztünk Noahval és szakadtunk a nevetéstől. Adott egy gyors csókot a számra majd lehúzta a pólóm és kimentünk.
-Dylan ha dugni akartok akkor ne a suliba jó?-húzta az agyát Noah mire elnevettem magam. Margra néztem és csupán szemmel beszéltük meg. Pont csengettek szóval már jöttek is ki a többiek.××Elizabeth××
Elmésélték mitörtént bent az igazgatóiba hát Noah idióta. Bár mondjuk szerelmes így megértem. Na mindeegy is. Mikor haza értem suli után csodálkoztam hogy a nagynéném nem volt itthon de írt üzit hogy Richel elmentek vacsorázni. Szupeer egyedül vagyok itthon. Épp mentem volna fel a a szobámba amikor pont kopogtak. Ki lehet az? Bár mondjuk hülye kérdés. Kinyitottam az ajtót és imádkoztam hogy Dan legyen de nem ő volt az. Chris volt amin csodálkoztam miért kopog mikor ő is itt él.
-Te idióta mit kopogsz?-engedem be Christ mire leveszi a kabátját.
-A kulcsomat ott hagytam az egyik haveromnál és mivel te bezártad az ajtót és nem akartam egy ablakot se betörtni ezért gondoltam kopogok-mondta mire elnevettem magam. Felmentem a szobámba és iszonyúan hiányzott Dan közelsége. Nem tudom hogy ma átfog e jönni. Nem hiszeem de még nem is irt. Gondoltam rá írok.
Hercegem😍💕
Me: Szia szerelmem, ma nem jösz át?❤
Hercegem😍💕: Szia bébi, meglátom, nem tudom hogy át tudok e menni mert a fiúk itt vannak xboxozunk ne haragudj babám❤
Me: Semmibaj, jó szórakozást kicsim💕
Ezt már látni se látta. Gondolom elvan magának a hülye gyerek:D. Megértem hogy nem jött át, mert általába mindig egymáson lógunk és kell neki fiús program is szóval nem haragudtam rá. Viszont megölt az unalom. Mivel csak délutan 5 óra volt gondoltam elmegyek sétálok egyet úgyhogy felvettem a kabátom és elindultam. Nagyon szép idő volt kint. Nem volt se hideg, se olyan meleg. Pont jó volt. A nap is kezdett lemenni úgyhogy gyönyörű volt az egész. Elég sok kitérőt tettem szóval volt vagy 9 óra mire haza értem. Chris békésen aludt mikor benyitottam a szobájába, mivel láttam hogy csóri mindjárt megfagy betakartam és nyomtam egy puszit az arcára. Anyai ösztönök😜 Gyorsan lezuhiztam és már bújtam is be az ágyamba. Nem telt el egy 10 perc miután lehunytam a szemem mikor két kar fonodott a derekam köre. Az illatból egyből felismertem kiaz.
-Hát te hogy hogy itt vagy?-kérdeztem Dant mikor hozzá furdoltam.
-Hiányzott a szerelmem és gondoltam aludhatnánk együtt-mondta és mosolygott közbe. Adott egy csókot majd megölelt.
-Jóéjt szerelmem-Csókoltam meg.
-Jóéjt édesem-Suttogta két csók között majd elaludtunk.
YOU ARE READING
Kinyer?...
RomanceBenyitott Ő. Elkeztem hátrálni míg ő felém jönni. A hátam neki csapodótt a falnak ő meg előttem ált. -Szerelmes vagy belém?-kérdezi és hajol egyre közelebb. De nem válaszoltam. -Szerelmes vagy belém?-kérdezi meg újra szinte már az ajkaimra suttogva...