21. rész

3.3K 105 3
                                    

××Elizabeth Szemszöge××

Reggel mikor felkeltem 6 órakor azt se tudtam hogy fiú vagyok e, vagy lány. Nagyon nagyon nehezen de kikeltem az ágyból, és elmentem készülődni. Ma buli lesz Dannál amit már mondhatni várok. Már elég rég buliztunk együtt. Remélem most már nem fogok az asztalon táncolni Caroval😂.  Miközben a reggelim fogyasztotam, és belemerültem a gondolataimban, észre se vettem hogy Caro foglal helyet velem szemben. Azért megijedtem szóval felis ugrottam.
-Jézus Caro a szívrohamot rám hozod reggelre-szólalok meg és bele kanalazok a joghurtomba.
-Tudod Liza ezt csak veled akarom megbeszélni, mert félek szóval segíts-mondja Caro ijedt arccal.
-Na mond.
-Hát tudod...szóval Noah múltkor bepróbálkozott. Szóval hogy smároltunk, mikor meg elváltunk megkérdezte hogy akarom e. De én meg megijedtem persze ezt észre is vette az arcomon, ezért bocsánatot kért, megpuszilt és mondta hogy várni fog rám amíg csak kell.-fejezi be Caro tök piros arcal.
-Figyelj Caro, ha te még nem álsz rá készen akkor felejtsétek is el egy jó ideig ezt a szex témát, és ha Noah szeret akkor várni fog rád. Ha kell akkor hónapokat is. Ha te úgy érzed hogy szeretned, és hogy Noah a megfelelő ember hogy vele tedd meg akkor semmi akadálya.-mondom és rámosolygok. Csak azt nem értem hogy Caro miért pont tőlem kér tanácsot mikor még nekem ebbe nem volt részem.
-Margtól kérdezted erről?
-Igen, és köszönöm-ölel meg Caro és kimegy. Igen Marg már nem szűz. Ha jól emlékszem múlt hónapba Dylanel elveszítette. Viszont ő már 17 éves szóval már benne van a korban. Bár ha Tomi megtudja hogy Caro ilyen tanácsokat kér, kiveri Noah fogat.😂 Tomika nagyon félti Carot mint ha a húga lenne úgy vigyáz rá. Én igazábol az ilyen témáről úgy érzem még nem kell gondolkoznom. Dan még szóba se hozott ilyesmi féle témát. Meg még amugyse állok rá készen. Elég nehéz döntés ez, mert azért a szüzesség elveszítése igen is hatalmas dolog. Legalább is nekem az, és biztos nem a mostani időkben fogom elveszíteni. Mikor Caroval kiveséztük ezt a témát már ott volt az idő hogy induljunk suliba. Igazából annyira elbeszélgettünk hogy 8:15-re értünk be suliba. Mikor beértünk a suliba egy lélek se volt az aulába és a folyóson. Mivel fizikám volt és jófej tanárunk van, elfogja nézni hogy most késtem. Caroval elköszöntünk egymástól mert neki most matekja lesz. Osztálytársak vagyunk de mindig vanmak felesbe óráink. Ez csak annyi hogy az osztály egyik fele matekra megy a másik fele fizikára marad. Elmondtam egy gyors miatyánkot hogy ne az igazgató tartsa mert múlt órán ő volt bent majd kopogtam egyett az ajtón.
-Elnézést a zavarásért tanárnő, csak elaludtam.
-Semmibaj, de legközelebb ne forduljon elő ilyen-mondja nekem mosolyogva a tanár mire csak rá mosolyogtam és gyorsan leültem. Marg és Caro is matekozik szóval elővettem a füzetem és telefonoztam óra végéig. Egy örökké valóságnak tünt, az egész óra. Igazából az utolsó öt percben Dan beszéltem.

Hercegem😍💕🔐
Hercegem😍💕🔐: Reggel hol voltal?
Dikaz semmi szívecske🙄😂
Me:Caro atjott es beszelgetunk❤
Hercegem😍💕🔐: Jaaa, maskor szolj, ott vartalak reggel🙄❤
Me: Bele ne halj🙄❤
Hercegem😍💕🔐: Inkabb emeld fel a popsid es gyere ki🙄❤
Pont kicsengettek. Én voltam az első aki szó szerint szaladt. Dan a folyósó végén ált a többi haverjával én meg mikor megláttam gyorsabban elkezdtem futni és az ölébe ugrottam.
-Kicsikém nagyon hiányoztál-tesz le a földre Dan és csókol meg.
-Te is hiányoztál-válok el tőle és ölelem meg.
-Jójó elég lesz a nyálból-szólal meg Noah.
-Na te ne szólalj meg, csak mert össze vesztetek a csajoddal-válaszol vissza Dylan. HOGY MIVAN. ÖSSZE VESZTEK CAROVAL? Adtam egy puszit Dan arcára és egyből mentem megkeresni Carot. Tuti rosszul van és sír. Már énis elkezdtem könnyezni. Ahj remélem nincs semmi baja. Felmentem a legfeleső emeletre. Ott van egy csiga lépcső és ott van egy kisebb tér és egy hatalmas ablak van ott. Mindig ott szoktunk ülni ha egyedül akarunk lenni. Most is ott volt. Leültem mellé és megöleltem. Sírt. Nagyon nagyon sírt.
És énis sírtam.
-Annyira fáj Liza. Nagyon-mondja nekem sírva Caro. A szívem szakadt meg hogy amiatt a faszkalap miatt sírt.
-Ugye kicsengettek és mondtam neki hogy elmentem reggel nálad. Aztán ugye bejöttünk suliba, és én mentem matekra. Ő meg egy szőke kilencedikes lánnyal beszélt. Adni akartam a szájára puszit és még elfordult mert ott volt az a csaj. Utána a lány elment mi meg veszekedtünk. Mindenen ami csak úgy jött. Én meg inkább be se mentem órára.-fejezi be Caro és jobban elkezdett sírni. Meg énis. Ez a faszkalap most ez komoly? Caronak megfogtam a kezét és levittem oda Noahhoz. Mikor oda értünk mindenki engen nézett ahogy elé áltam. És én szépen adtam neki egy nagy taslit. OLYAN JÓ ÉRZÉS VOLT. NAGYON JÓ. Tomika elég kérdően nézett hogy ezt miért és hogy Caro miért sír.
-Te utolsó senkiházi féreg te mit képzelsz magadról hogy megbántod Carot? Inkább gondolkozz el mit csinálsz utána cselekedj te faszkalap. Miattad sír már első órától inkább ezen gondolkozz el hogy azzal a kurvával beszélgetsz-Tomika egyből megfogta Caro kezét és elvitte onnan. Gondolom beszélgetnek. Dan inkább bele se szólt. Dylanek meg se mertek moccani. Lekevertem neki megegyett nagy idegembe. Kurva jól esett.

××Noah szemszöge××
Kurvára nem tudja senki mi a faszért veszekedtünk Caroval. Liza is ide jön közbe szerintem nem tud semmmit és ez idegesít hogy pofozgat közbe nem tudja mi volt. Caroék pont kijöttek. Tomi nagyon gyilkos szemekkel nézett rám. Csak tudnám ezeknek mibajuk van. Azt se tudjak miért veszekedtünk.
-Na áljunk meg egy kurva szóra basszameg-ordíbálok most már idegembe. -Senki nem tudja mi a faszért vesztünk össze Caroval, szerintem Caro se mondta el az egészet. Már 3 napja veszekszünk szóval most már kurvára elegem van bazdmeg.-megyek ki az épületből. Már nem bírtam ott maradni. Szeretem Carot mert az életem is oda adnám érte de ez nekem sok. Liza is jön oda pofozkodni, én értem hogy ideges a barátnője miatt de akkor is. Ne engem pofozgasson, megértem én szép szóval is mivan bazdmeg. Nem fogunk szakítani Caroval mert azt biztos nem hagynám, de most nekem szükségem van az egyedül létre. Elő is vettem a cigim és elindultam sétálni.

Kinyer?...Where stories live. Discover now