Most van olyan 7 óra és még senki sincs itt. Ez azért elég szokatlan mert már általában délután 6 órakor itt szokott szinte lenni a fél suli.
-Amúgy nem azért de nem akarsz felvenni egy nadrágot?-kezd el méregetni Dan én meg bepirultam.
-Nem, miért?
-Hát cicám, ha megint berugsz és sztriptízelni akarsz a sok kanos fiú előtt akkor nekem mindegy-mondja és a végére elröhögi magát.
-Nem fogok inni az már biztos-mondom és bemutatok neki. Felmentem a szobájába és lefeküdtem az ágyára. Az ágyneműjének olyan Danos illata volt.
-Törpilla-jön be Dan és rámfekszik a nagy test tömegével.
-Jézus Dan hány mázsa vagy?-kérdezem töle mire felnevetett de továbbá is rajtam feküdt. Annyira jó illata volt. A szokásos mentolos tusfürdője és az aftershaveének az illata.
-Dan szálj le mert szétlapítasz-mondom neki mire végre leszált rólam és mellém feküdt. Én oldalra fordultam vele szembe és átöleltem ő meg a derekamnál fogva húzott közelebb magához. Aztán keze egyre lejebb csúszot és a szoknyám alját kezte felhúzni. Én meg rácsaptam a kezére.
-Azonnal vedd le onnan a kezed-mondom és felálok.
-Jössz le?-kérdezem mire feláll ő is, és összekulcsolja a kezünket majd lemegyünk. A ház már tele volt konkrétán.
-Megyek Marghoz-mondom Dannak és ajkára tapadok. Derekamra helyezi kezét én meg a tarkójánál összekulcsolom. Lassan megnyalja alsó ajkam mire nyelve bejutást nyer a számba. Vadúl falni kezdtük egymást de levegő hiány miatt muszáj volt elválnunk. Egy puszit adott még a számra majd elmentem. Az a baj hogy most már tényleg kezdek valamit érezni Dan iránt. Szerintem én szerelmes vagyok belé. Nem nem. Elizabet szerintem csak álmodozok. Inkább oda mentem Marghoz.
-Mizu Eli baba?-kérdezi nevetve és átölelem. Ezek szerint ivott már.
-Ittál már hülye gyerek?
-Jah 2 felest-mondja és elkezd húzni a pult fele és add a kezembe egy poharat. Beleszagoltam. Wisky.
-Naaa légysziii-könyörög nekem Marg mire lehúzom vele. Már vagy a 3. körünket ittuk, és vodka narancsal kellett kísérni Marg miatt, de már érzem hogy jól érzem magam. Nem vagyok részeg de józan se. De aztán megszólal a kedvenc zenénk.👆👆
-Ez a mi zenénkkk-kezdünk el üvőlteni Margal és elkezdünk táncolni de nem az ASZTALON. Elkezdtünk üvőltve énekelni, és táncolni. Hogy őszinte legyek jó hogy jártam/járok táncra mert most sehogy sem táncolnék. Megfordultam mert mentem volna kólát inni de egy mellkasnak csapódtam. Ismerős illat volt. Felnéztem és Dan volt az. Valamiért nem szóltam semmit csak a nyakába vezettem a kezeimet és táncoltam vele. A derekamat fogta, hol lejjebb akkor csúnyán néztem rá, és nevetve vissza rakta a kezét. Mikor vége lett a zenének adtam neki egy rövid csókot majd mentem is a pulthoz de megjelent Marg aki már azt se tudta hol van.
-Jajj Liza én úgy szeretlek-ölel meg. Igen tuti hogy részeg. Megláttam Dylant aki épp egy szőke cicababával flörtölt ezért oda mentem hozzá Margal.
-Kopj le ribanc-szólal meg mellettem Marg. Ránézett Dylan a csajra és intett neki hogy lépjen aki végre elment.
-Dylan, részeg Marg-kezdem mire kiveszi a kezemből Margot felkapja mennyasszony pózba és elkezd a kijárat felé menni de én is megyek vele.
-Hova viszed?-kíváncsiskodok.
-Nyugii csak nálunk nincsen otthon senki se majd hívlak-mondja mire bólintok. Adott egy puszit az arcomra majd elment Margal a kezébe. Bementem de már nem voltam részeg.
-Mi az cica?-kérdezi tőlem a barátom.
-Semmi inkább táncoljunk-kezdem el húzni és elkezdünk táncolni.××Caro szemszöge××
Most éppen egy romantikus filmet nézünk. Annyira nem is figyeltem a filmre. Inkább az összekulcsolt kezünkre. Annyira zavarban voltam hogy tiszta vörös voltam és inkább meg sem mertem szólalni mert csak hülyeséget makogtam volna. Mikor vége lett a filmnek úgyan úgy összekulcsolt kezekkel mentünk ki a teremből.
-Na hogy tetszett a film?-kérdezi és megáll.
-Nagyon jó volt-mondom mosolyogva. Bár igaz hogy szinte nem is figyeltem a filmet de nem baj.
-Elhívhatlak egy pizzára vagy ilyesmi?
-Igen köszönöm-mondom mire add egy puszit az arcomra és beültünk a kocsijába majd elindultunk. Én most kimondom az igazat. Én szerelmes vagyok Noahba. De ez most komoly. A pizzázóba kértünk egy nagy pizzát majd leültünk.
-Naa és mesélj magadról-szakítja meg a csendett.
-Hát apummal élek mert anyával tavaly elváltak-itt bekönyeztem. Észre is vette ezért a kezemért nyúlt és összekulcsolta őket és megszorítota bíztatás kép. Én csak rámosolyogtam.- Egyke vagyok, apummal megértjük egymást, rengeteget beszélünk, és kb ennyi. Meg van egy kis cicám-mondom mire rámmosolyog.
-És hogy hívják a cicádat?
-Maú-mondom mire felnevett.
-Na most te jösz-veszem el a 2. pizzámat.
-Hát van 2 húgom akik ikrek, anyával sokat beszélek mert ő különösen megért, apa meg állandóan csak dolgozik de ha van szabad órája/napja akkor az csak ránk szenteli, és kb ennyi-mondja. Én megfogom csókolni. Várjunk csak mit is beszélek?? Biztos hogy nem. Vagy de? Nemmm. Még sokat hülyéskedtünk meg beszélgettünk, de olyan fél tizenegy fele vitt haza.
-Köszönöm jól éreztem magam.
-Szívesen és ha gondolod elmehetnénk máskor is, én is jól éreztem magam főleg egy ilyen szép lánnyal mint te-tűr a fölem mögé egy elszabadult tincset. Még sokáig néztünk egymás szemébe de én tarkójára kulcsoltam a kezem és megöleltem. Mikor szembe kerültem vele elég közel voltunk egymáshoz. A szívem gyorsabban kezdett el verni és a fejem zsongott. Elkezdett közeledni és mikor csak pár centi volt a szánk között hirtelen elfordítottam a fejem így egy puszit nyomott arcomra.
-Sajnálom...Caro én azt hittem hogy te is...szabadkozott csalódottan.
-Ne sajnálj semmit. Én...én is kedvelek de...én még...soha-mondtam elpirulva.
Ő aranyosan felnevetett és megölelt.
-Ne nevess ki...-mondom szomorúan.
-Ne hogy emiatt keseredj el. Szerintem aranyos hogy még nem csókolóztál. Olyan ártatlan vagy-dörmögte a hajamba. Csak elpirulva lehajtotam a fejem de az állam alá nyúlt.
-Nem foglak sürgetni semmibe, úgy haladunk ahogy akarod-suttogja a fülembe amitől egyből libabörős lettem és elpirultam.
-Jó éjt baba-nyom egy puszit az arcomra.
-Neked is-mondom még mindig elpirulva. Még megölelt majd elment. Bementem a házba és az ajtónak döltem és mosolyogva lecsúsztam rajta éa kifújtam a levegőt. Még mindig mosolyogva elmentem lezuhanyozni, fogat mostam, majd Maúval lefeküdtem aludni.
YOU ARE READING
Kinyer?...
RomanceBenyitott Ő. Elkeztem hátrálni míg ő felém jönni. A hátam neki csapodótt a falnak ő meg előttem ált. -Szerelmes vagy belém?-kérdezi és hajol egyre közelebb. De nem válaszoltam. -Szerelmes vagy belém?-kérdezi meg újra szinte már az ajkaimra suttogva...