××Elizabet szemszöge××
Teltek a hónapok és már hála Istenek őszi szünet van. Nagyon nem volt ma kedvem semmire szóval folytatam az alvásom. Igazából mostanába rengeteget alszom. Ha unatkozom akkor is alszom. Imádok aludni. Nagyban Shawn Mendesel álmodok mikor az én egyetlen szerelmem lelök az ágyról és a helyemre megy.
-Rohadj ketté Daniel, éppen a Shawn Mendeses álmomat zavartad meg-tápázkodok fel es fekszem vissza az ágyamba.
-Egész éjszaka nem aludtam anyám tegnap este hozta a paliját-mondja és átkarol. Igen Daniel szülei elváltak egy egyszerű oknál fogva. Daniel szülei elhidegültek egymástól. Magához húzott és így folytatuk az alvást.
-Nem tudok aludni-suttogja a fülembe kb egy 1 óra múlva.
-De én még álmos vagyok-mondom csukot szemekel.
-Akkor aludj-ad puszit a homlokomra. Egy kis idő után én még aludtam de apró nyálas puszikat éreztem a nyakamnál. Egyből nehezebben vettem levegőt és a hasam görcsbe rándult.
-D-Daniel-suttogom mire éreztem hogy elmosolyodik. Folytata tetét. Tudja hogy a nyakam az nagyon durván érzékeny ezért még megfolytom. A nyakam egy pontját kezdte el szívni. Annyira jól csinálta hogy felnyögtem🤷♀️. Persze azért figyelt hogy a nyoma nem maradjon ott szóval átért az ajkaimra és megcsókolt. Csókunkat viszont a telefonom zavarta meg. Egy ideig nem vettem fel mert nem engedte. De mikor vagy 6-jára csörgött elvált tőlem és felvettem.
-Háló?!-szólók bele.
-Szia drágám Daniel anyukája vagyok, azért téged hívlak mert Daniel telefonja kivan kapcsolva. Azt akartam mondani hogy gyertek át ebédelni.
-Indulunk mindjárt ott leszünk-mondom mire leteszi.
-Anyukád volt az, azt mondta hogy menjünk át ebédelni-mondom neki mire nyakamba temeti arcát. Sóhajt egyet majd fellál. Lement a konyhába én meg gyorsan megfésülködtem, meg felvettem egy egyszerű magasítot derekú farmert, egy fehér pólóval amit betürtem a farmerbe. Felvettem a fehér conversem és mentem is ki mert Daniel is kint volt és cigizet. Szóval ideges. Csak akkor cigizik ha ideges.
-Miabaj?-nézek felrá mire beleszív mégegyszer a cigijébe.
-Olyan faszjankó az a csávo meglátom és hányingert kapok-mondja és elnyomja a cigijét.
-Daniel tudom hogy most nehéz neked, de ha anyukád azzal a csávoval boldog akkor próbáld meg elfogadni tudom nehéz de segítek bármibe ahogy te szoktal nekem-mondom neki és átölelem. Vissza ölelt. Beszívtam azt a férfias illatát amit imádok.
-Szeretlek-suttogom a fülébe.
-Énis szeretlek-ad csókót ajkaimra. Összekulcsolta kezünket és indultunk is át a szomszédba vagyis hozzájuk. Az előszobába levettük a cipőinket és bementünk az asztalhoz.
-Csókolom-köszönök és megölelem Daniel anyját.
-John vagyok-nyújtja kezét Mary néni (Daniel anyja) palija.
-Elizabet-fogadom el.
Leültünk az asztalhoz majd vártuk hogy Mary néni hozza a kaját. Dan elégé méregete John bácsit. Az asztal alatt megkerestem Dan kezét és összekulcsoltam az enyémel és megszorítotam. Mary néni kihozta a kaját és szedtünk maguknak egy tányérba és elkezdtünk enni.
-Na és Daniel hol ismerkedtetek meg Elizabetel?-kérdezi John bácsi Dantol.
-Az iskolába meg a szomszédom már lassan 16 éve-mondja gúnyosan.
-Daniel fejezedbe-mondja az anyja.
-Semmibaj Mary-mondja John bácsi. Én inkább nem szólaltam meg. Nem akarok bele szólni.
-Látszik nem tudja a tiszteletet-mondja John bácsi. Dan már iszonyuan ideges volt. Láttam rajta.
-Najó most volt elég, attól mert anyám palija vagy neked semmi közöd nincs hozzám, és nem érdekel mit mondasz nem érted? Felőlem beleugorhatsz egy kútba az se fog érdekelni. És most volt elég, ha anyu ő nem megy akkor majd én fogok-mondja és felál. Én csak nagyokat pislogva néztem.
-Kisfiam ilyet nem kérhetsz tőlem, nem vagy te itt senki hogy egy felnőtt emberrel feleselj-mondja az anyja mire ő is felál.
-Nem érted hogy utálom azt a csávot? Néz már rá sugárzik belőle az hogy megfog téged csalni-most már John bácsi is felált és lekevert egyet Dannak. Itt már énis feláltam. Naa hozzá senki nem érhet csak én. Elé áltam.
-Ha neki lekevert egyet akkor nekem is nyugodtan-mondom mire még áltak és néztek minket de aztán kimentek. Dan felszaladt a szobájába én meg mentem utána. Bezártam az ajtót és neki döltem miközbe néztem ahogy pakol Dan.
-Hova akarsz menni.?-kérdezem tőle és kiveszem a kezeiből a ruhákat és leültetem.
-El innen jó messzire ezektől-mondja de még mindig ideges. Felál és nagy erővel felborítota a széket és elkezdte ütögetni.
-Daniel kérlek hagyd abba-még most is ütögette.
-Szerelmem kérlek-szólítom meg síros hanggal mire abba hagyta és kifújta a levegőt. Oda mentem hozzá és szorosan megöleltem mire vissza ölelt.
-Liza én nem bírom, én értem hogy anyámnak kell valaki mert egyedül nem tudhatja le az életét de mi a retkes faszomat képzél magárol az a faszfejű hogy kezet emel rám-mondja és megint ideges lesz. Egyébként Dan húga most a mamájánál van szóval ő még nem ismeri ezt a csávót, a bátyja meg szokas szerint a barátnőjénél. Megfogtam Dan kezét és hozzá bújtam. Mire kifújta megint a levegőt.
Leült én meg az ölébe ültem és ott ölelgetem míg megnem nyugodott.
-Figyelj Daniel anyukád ha emellett a fickó mellett boldog akkor hagyd őket. Anyukádnak most rossz mert nem rég vált el és ő igy tud tovább lépni. Nyugodj meg szívem minden rendben lesz. Ha pedig nem akarsz itt lenni akkor pedig én ott vagyok és nyugodtan alhatsz nálam-mondom neki döntve a homlokom az övének mire összekulcsolja a kezünket. Ismerem Mary nénit és elfog gondolkozni majd hogy most mivan. A gyerekeit soha nem adná semmi kincsért. Feláltunk majd átmentünk hozzánk. Felmentünk a szobámba és folytatuk az alvásunkat. Igen azért folytatuk mert Dannak le kell nyugodnia. Átöleltem és hozzá bújtam mire szorosan magához ölelt. És elaludtunk megint. És végre megint azzal a személyel aludtam akit a világon a legjobban szeretek. Ő pedig Daniel. Lehet nagyképű, lehet gecire egós, lehet hogy nem épp jó tanuló, lehet rossz fiú, lehet hogy nem szőke herceg fehér lovon de nekem ő az egyetlen szerelmem. Nincs rá kifejezés mennyire szeretem. Vele érzem magam teljesnek. Kibaszotul szeretem. Elmosolyodtam ahogy rá néztem. Szeretem. Nincs olyan szó ami kifejezi az érzéseim iránta.IGEN ITT VAGYOK ÉLEK IS VIRULOK, ÉS MOST MÁR VARHATÓAK AZ ÚJ RÉSZEK😇 ÖSSZE KELLETT MAGAM SZEDNI AZ ELMÚLT HÓNAPOKBAN DE MOST MÁR SIKERÜLT SZERENCSÉRE SZÓVAL ITT VAGYOK😇JÓ ŐSZI SZÜNETET MINDENKINEK, PIHENJETEK SOKAT!😇❤
CSÓK❤
YOU ARE READING
Kinyer?...
RomanceBenyitott Ő. Elkeztem hátrálni míg ő felém jönni. A hátam neki csapodótt a falnak ő meg előttem ált. -Szerelmes vagy belém?-kérdezi és hajol egyre közelebb. De nem válaszoltam. -Szerelmes vagy belém?-kérdezi meg újra szinte már az ajkaimra suttogva...