××Elizabeth××
Caronak ma van a születésnapja és mivel ma péntek Noahval elutaznak wellnesezni. Mármint Caro erről semmit nem tud, mivel meglepi lesz. Reméljük örülni fog neki. És végre Caro is betöltötte 18-at. Igen végre felnőtt lett a picike lányomból. Milyen gyorsan felnő. Es mivel ez az ő napja már reggel itt volt Marg hogy elkészüljünk. Kitaláltuk hogy veszünk neki egy szallagot amire rá van írva hogy "18 year old girl". Nem kell olyan bonyolúltnak elképzelni. Egy sima rózsaszín szallag ami általabá a szépség versenyen nyereményként szokott lenni, és oldalazva van rajta feketével a felirat. És Marg anyukája sütött neki egy tortát ami egy rózsaszin torta és Caro fényképe van rajta. Szerintem cuki. Szóval gyorsan felöltöztünk és indultunk is a suliba. Hamarabb oda értünk mint Caro szóval felmentünk az osztályba ahol már az osztálytársaink, és a többiek szóval Noah, Dylan, Tomika, és Dan is ott volt. A tortát leraktuk az egyik asztalra majd megöleltem Dant és megcsókolt. Aztán vártuk Carot. Nem is kellett sokat várni hisz egy 10 perc múlva szolt az egyik gyerek hogy jön Caro. Én a torta elé áltam hogy majd a szallagot rá tudjam adni. Belépett Caro, felkapcsoltuk a lámpát és énekelni kezdtünk. Ő majd nem sírt.
-Boldog Szülinapot te felnőtt-raktam rá a szallagot és megöleltem. Majd sorba megölelték a többiek és utoljára Noah.
-Fújd el a gyertyád-tartottam elé a tortát. Megköszönte mindenkinek és felvágta. Isteni torta volt. Az egész nap ilyen jó kedvűen telt.××Caro××
-Még csak most kezdődik a meglepi szerelmem-mondja Noah mikor haza értünk és betesékelt a kocsijába. Ő már este felköszöntött de nem mondta hogy még lesz meglepim. Elindultunk csak nem tudom hogy hová.
-Hova megyünk?-kiváncsiskodtam. Noah keze amugy a combomon volt a kezemmel összekulcsolva. Imádom.
-Meglepi.
Nem bírtam a fenekemen megmaradni nagyon kíváncsi voltam. De aztán kb másfél óra kocsikázás utan egy gyönyörű szép szálloda előtt áltunk meg. ELHOZOTT WELLNESEZNI. Leálitotta a kocsit és mire rá néztem már mellettem termett.
-Köszönöm szerelmem-csókoltam meg.
De aztán eszembe jutot hogy én ruhákat nem is hoztam. NEM HOZTAM RUHÁKAT.
-Hoztam ruhákat is-mondja Noah és kikapkodja a bőröndöket a kocsiból. Milyen szuper barátom van ugye? Mikor beértünk én elidőztem hogy megnéztem ezt a szép szállodát mikor már Noah átvette a kulcsokat. Beszáltunk a liftbe majd megnyomta a 12-es gombot. A szerencsés 12-es. Mikor a szobába értünk valami gyönyörű szép volt. Csodálatos. Hatalmas francia ágy, a szoba közepén, szembe vele egy íróasztal, felette egy Tv, és az egész ablakokkal volt körbe. A falak krémszínűek voltak.
-Tetszik?-öleli meg Noah a derekam hátulról.
-Nagyon, de honnan jutott eszedbe ilyen?
-Titkos segítők-ezek a titkos segítők a barátaink szerintem. Mivel már volt vagy délután 6 óra elmentünk a strandos részre.
-Felveszem a bikinim és mehetünk-mondom Noahnak mire bólint. Bementem a fürdőszobába és elájultam kb. A fürdő nagyon gyönyörű volt, nem tudon hogy egy fürdőszobát hogy lehet ennyire megcsodálni de ez megért egy imát. Felvettem a fekete bikinim ami tényleg egy egyszerű fekete felsőből és alsóból állt. Hozzá a strandpapucsom és a fehér köntöst ami a szálloda adott.
-Mehetünk bébi?-kérdezte Noah és a kezeit az ujjaimra kulcsolta. Elis pirultam amit látott mert elmosolyodott. Mikor a vízhez értünk ami az egész fedett volt rengeteg kisgyerek rohangászott és játszott a vízbe. Ugyan is volt 2 gyerek medence, meg 3 felnőtt. Mi abba a vízbe mentünk bele amibe általába az idősek szoktak mert abba senki nem volt. Noah levette a köntöst. Azt az eget. Az a test. Valaki locsoljon le. Lehetséges hogy jobban kivan gyúrva mint pár hónappal ezelőtt volt? Nagyon sokat vaciláltam hogy levegyem a köntöst nagyon szégyenlős voltam. Noah szinte a gondolataimba olvasott ugyanis ő vette le rólam elég lassan. Ahol a börőmhöz ért, kirázott a hideg amit ő is látott.
-Gyönyörű vagy szerelmem-mondja Noah mikor levette rólam. Én csak szégyenlősen elmosolyodtam és megcsókolt. Beültünk a vízbe és Noah a fejét hátra döntve, csukott szemekkel pihent. Énis ugyan ezt tettem csak én a vállára hajtottam a fejem. De nem sokáig maradtam így. Hiányzott Noah közelsége szóval az ölébe helyezkedtem el, úgy hogy szembe vele legyek. És így a mellkasára döntöttem a fejem.
-Miaz babám?-kérdezte Noah de én csak nyöszörögtem magam se tudom miért. Az ő keze a derekamról lejebb csúszott. Belemarkolt a fenekembe mire csúnyán néztem rá és elnevette magát. De a kezét akkor se vette el onnan. Az ajkamra tapadt mire viszonoztam is. Kipirult arccal váltam el tőle. Még egy ideig a vízben voltunk de aztán én megéheztem szóval felmentünk a szobába, Noah rendelt pizzát és én addig elmentem lezuhanyozni.
Megettük a pizzánkat majd kimentem az erkélyre. Noah is ott volt. Megöleltem hátulról mire megcsókolt.
-Köszönöm Szerelmem nagyon szeretlek-köszöntem már meg sokadjára ma ezt az ajándékot. Nagyon sokat jelent.
-Ha megégyszer megköszönöd ledoblak-mondta Noah mire elnevettük magunkat. Még beszélgettünk egy kis ideig majd az ágyunkba döltünk be. Gyorsan kiraktam instagrammra a képünket.:Nagyon szeretlek! Köszönöm Szerelmem!👑💕💕
#legjobbszülinap #boldog18
@noah_brownKedveli: king, myprincess és további 1239 személy
king:Aztán védekezni!!🤣❤
carol_blake: @king neked elment az eszed!😂❤myprincess: Jó szorakozást!❤❤
carol_blake: @myprincess köszönjük Liza😊💕noah_brown: Szivesen szerelmem, énis nagyon szeretlek téged!❤❤
carol_blake: @noah_brown 💕💕Mire letettem a telót Noah már elaludt. Nyomtam a szájára egy csókot majd engem is elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Kinyer?...
RomanceBenyitott Ő. Elkeztem hátrálni míg ő felém jönni. A hátam neki csapodótt a falnak ő meg előttem ált. -Szerelmes vagy belém?-kérdezi és hajol egyre közelebb. De nem válaszoltam. -Szerelmes vagy belém?-kérdezi meg újra szinte már az ajkaimra suttogva...