1 hét múlva (péntek)
A jó Isten megadatta hogy ma nincs suli mert a tanári kar tegnap elég kotyagós állapotba volt. Tom, Dylan, Noah, és az én egyetlen (nahh jo nem XD) Danom, megint roszalkodtak. Tegnap (csütörtök) a matek tanárunk születésnapja volt. 1 óránk ezért volt lyukas mert az ő szülinapját ünnepelte a tanári kar. De mivel az igazgatói irodában ünnepelték ezért a fiúk összebeszéltek. Dylan, és Noah a tanárokat (az összest) ki vitték az első udvara mivel látták hogy egy bomba el van téve az udvaron ezért elkezdtek pánikolni, míg Dan, és Tomika a már pohárba kiöntött kolájukba az Isten se tudja honann szerezték de házi pálinkát öntöttek a poharakba majd nem félig. Mikorl ez kész volt Dylan és Noah elmondták hogy vicc volt a tanárok pedig vissza mentek ünnepelni. A tanárok hát elég kotyagos kedvükbe voltak és az igazgató azt mondta hogy senkinek se kell jönni másnap suliba. Szóval ez a történet hogy ma nem kellett menni suliba. De azt nem tudom hogy házi pálinkát honnan szereztek mikor Dan állandóan csak wiskyzik, vagy vodkázik. Persze a buliján van más pia is, de házi soha nem szokott lenni. Na de a lényeg hogy elintézték hogy ma nem megyünk suliba. Mikor felkeltem 11 órakor, felvettem a papucsom majd mentem is le a konyhába hogy valamit egyek mert éhen haltam, mikor láttom hogy Dan éppen főz (?). Ezzel nincs is semmi bajom, de hogy jutott be mikor a nénikém kora reggel, elment dolgozni és bezárta az ajtót.
-Jó reggelt törpe-rakja le elém a rántotámat.
-Neked is cula-köszöntöm kedves szavaimal.
-Te hogy a francba jutotál be?-kezdek hozzá a reggelimhez ő meg leül hozzám.
-A néniked küldöt át mikor felkeltem, mert nem mer egyedül hagyni-mondja mire elnevetem magam. Szóval a nénikém keze van a dologba. Ebben az 1 hétben mondjuk úgy hogy Dannal kezdünk össze melegedni. És ezt elmondtam a nénikémnek is.
-Miért? Ha nem szól nem is jösz?-kérdezem tőle játékosan.
-Attól függ. Ha egy bugyiba meg melltartóba jönnél le akkor én minden reggel itt csinálnám neked a reggelit. De mondjuk én is úgy át jönnék reggelit csinálni ha rendes pizsibe vagy-mondja miközben végig mér. Egy rövid gatya volt rajtam egy trikóval egyébként. Mikor e szavak elhagyta a száját a szívem elkezdett gyorsabban verni és belső remegésem lett, a pillangóim se bírtak magukkal. Most ezt a belső remegést ne úgy képzeljétek el hogy elkezdtem remegni mint egy kocsonya. Csak egy kellemes leírhatatlan érzés futott végig rajtam.
-Egyél mert kihül a kajád-add a számra puszit majd felált. A pillangóim majd kiszakadtak a hasamból a puszi hatására és leírhatatlanul boldog lettem. Gyorsan megettem a kajám majd a mosogatóhoz vittem a tányért ahol Dan éppen mosogatott (?).
-Köszönöm a reggelit-adtam egy puszit az arcára majd mentem is fel felvenni valami ruhát. Elöszőr megmostam az arcom meg a fogam, majd mentem is a szobámba. Mivel kint hát az az őszies idő volt de nincs hideg egyébként. De mivel a házba van vagy 40 fok mert be van kapcsolva a klíma ezért egy fekete rövid nacit vettem fel, és Dan egyik pólóját mikor még "jártunk" akkor csortam el tőle. A hajam kifésültem majd hagytam a vállamra omolni, és sminket nem tettem fel. Lementem ahol éppen Dan tv-zet szóval elég észre vehetően átmásztam a kanapén majd leültem én is ő meg csak nevetett.
-Jól áll a fekete tanga-suttogja mikor leültem én meg olyan "Mi van?" Fejjel néztem rá.
-Micsoda?-kérdezem tőle mire rám figyel.
-Semmi, semmi-mondja a nevetés határán.
-Te lestél mikor öltöztem?-kérdezem mire elkezdtem verni ami inkább csak ütögetés volt ami az se annyira. Ő simán felkapott majd elkezdett cipelni fel a szobámba én meg kapálozni a lábaimmal hogy tegyen le de semmi esélyem se volt.
-Tegyél leeee Dan kérlek-mondom neki nevetve mire ledobott az ágyra majd rám nehézkedett. De folytattam az ütögetését mire, le nem lökött az ágyról de én a pólójába kapaszkodtam és ezért leesett velem együtt. Elég hülye pózban helyezkedtünk el. Én voltam alúl, ő meg felettem támaszkodott. Sokáig néztünk egymás szemébe, majd a szeme egyszer csak a számra tévedt. Én megfogom csókolni. Mi jaaa nem ideee.
-Meg akarlak csókolni-suttogja az ajkaimre mire púlzosom az egekbe szökött. Sokáig vaciláltam de kit áltatok? Szerelmes vagyok Danba, és mindenél jobban vágyom a csókjára. Már láttam a szemébe elveszni a reményt de én tarkójára kulcsoltam a kezem és én húztam le egy csókra. Elsőnek meglepte de hamar észbe kapott és vissza csókolt. Olyan puha ajkai voltak. Annyira hiányzott a csókjai. Kezét a pólóm alá helyezte és a derekamnál elkezdett cirógatni. Egyből liba bőrös lettem. A csókunkat az ajtóm csapodása zavarta meg.
-Öhm haza jöttem hogy megnézem minden rendben van...-kezdené el Chris mire mi szétválunk de meg sem mozdoltunk. A fejemet egyből pír öntötte el, és leírhatatlanul zavarbam voltam.
-E...-fejezi be mondatát Chris és elég furcsa szemekel nézett minket amit megértek. Az normális nem hogy Dan alatt vagyok, Dan feletem és az egyik kezén támaszkodik a másik keze a derekamon maradt ahol pizsereg a bőröm, és a "bátyám" elég furcsán néz ránk. Ugye normális?
-Dan megtenéd hogy leszál Lizáról?-töri meg a csendett Chris, mire leszál rólam Dan, és felsegít.
-Figyeljetek most rám...-kezdi el Chris is azt amit az anyukája (nénikém) szokott mondani. -Én nagyon örülök hogy együtt vagytok, és Dan, pisis korom óta ismerlek de Liza ugye nem rontott meg?-kérdi kissé feszülten és szúros szemmel nézett Danra.
-Mivan?-kérdezem hitetlenkedve
-Nem feküdtünk le. Nyugi bro.-néz a bátyámra Dan.
Chris csak lassan kifújta a levegőt.
-Nem is vagyunk együtt-szólalok meg.
-Még-teszi hozzá Dan mire elmosolyodtam. Örülök hogy úgy gondolja hogy még lehet köztünk valami. Chris csak kacsintott mikor csengettek és lementem kinyitni. A számomra legutáltabb személy ált az ajtóban...
YOU ARE READING
Kinyer?...
RomanceBenyitott Ő. Elkeztem hátrálni míg ő felém jönni. A hátam neki csapodótt a falnak ő meg előttem ált. -Szerelmes vagy belém?-kérdezi és hajol egyre közelebb. De nem válaszoltam. -Szerelmes vagy belém?-kérdezi meg újra szinte már az ajkaimra suttogva...