A számomra legutáltabb személy ált az ajtóban...
Chris barátnője Melody. Ez a csaj annyira iritál. Egyszerűen egy szóval ribanc. Egy kurva nagy ribanc. Csalja fűvel fával Christ, de Christ annyira nem zavarja szóval ezt nem értem. Állandóan hív valami csajos napra de mindig lerázom mert vele akkor se mennék el, ha a halálom múlna rajta. Inkább meghalok.
-Szia Liza-kezd el nyávogni és add puszit az arcomra. Fhujj.
-Hello-mondom neki szárazon.
-Beengednél Chrisihez-anyám borogass ilyen beceneveket.
-Gyere-engedem be. Levette a 30 cm-es magassarkúját, és így is egy fél fejjel volt magasabb nállam. Pont lejöttek nevetve Danék mikor a csaj Chris nyakába ugrott és a mini szoknyája fel lebbent. Természetesen Dan nem nézett oda mert tuti megöltem volna a csajt meg Dant is. Ide jött és hátulról átölelt mire azonnal kirázott a hideg, és még a nyakamba is puszilt amitől még liba bőrösebb lettem. A gerle pár felment Chris szobájába mi meg a konyhába mentünk.
-Te kivel csalsz meg?-kérdezi Dan mire egy ilyen "Mi van?" Fejjel nézzek rá.
-Az arcodon ott egy rúzs nyom-mutat az arcomra mire azonal megyek az nappaliba ahol bele néztem a tükörbe és tényleg rúzs foltos volt. Az a ribanc. Fujtatam egyet, majd vissza mentem a konyhába és megittam a gyümölcs levem.
-Még most se válaszoltál kivel csalsz-mondja nevetve Dan mire bemutatok neki.
-Az a ribanc megpuszilt mikor bejött és a negyed arca az arcomon maradt, mert a fél arca a bátyám pólóján van mikor megölelte-mondom neki mire elkezd röhögni. Felmentem a fürdőbe és a miccelás vizemel lemostam rúzs foltot majd vissza lementem a konyhába ahol a ribanc ült az egyik bárszéken, és ott áltak Chrisék. Én oda mentem Danhoz aki a derekamra helyezte kezét ahol egyből liba bőrös lettem.
-Ti együtt vagytok?-kérdezi a legmagasabb hangján Melody.
-Még nem-mondja Dan mire elmosolyodtam. A ribi ölni tudott volna a szemével. Dant csak a holt testemen át te ribi. Még beszélgetünk aztán Chris meg Melody át mentek Melodyhoz szerencsére mi meg felmentünk a szobámba.
-Figyi cica-szólal meg Dan.
-Már folyik nállam a buli nem akarsz jönni?-kérdezi tőlem mire inkább lefeküdtem mellé.
-Muszáj?-ölelem meg mire közelebb húz magához.
-Ha nem akarod nem muszáj mennünk-suttogja a fülembe.
-Neee menjünk inkább-mondom neki mire láttam hogy elmosolyodik.
-Akkor készülődj-mondja mire most én nehezetem rá.
-Gyerünk-csap rá a seggemre mire felnéztem a mellkasáról és szúros szemekkel néztem rá. Nagy nehezen de feltápászkodtam majd elindultam a fürdőbe. Elöszőr kivasaltam a hajam és hagytam a válamra omolni majd a sminkes neszeszeremet kerestem amit nagy nehezen de megtaláltam. A sminkem egyébként egy cicás tusvonalból ált, szenpilla spirálból, és egy baba rózsaszín rúzsból. Pont a tus vonalam húztam mikor valaki hátulról átölelt.
-Haza megyek átöltözni aztán vissza jövök-ad apró puszikat a nyakamra Dan mire el akadt a lélegzetem egy pillanatra. Elmosolyodott majd adott egy puszit az arcomra majd elment. Megcsináltam a sminkem majd mentem is felöltözni.:Befújtam magam a kedvenc parfümőmmel, és mentem is le a nappaliba ahol már ott ált Dan. Egy kék szagatott farmer volt rajta, meg egy feszülős fekete póló.
-Mehetünk?-kérdezi mire bólintotam. Összekulcsolta a kezünket mire egy kellemes érzés ment át a testemen majd elindultunk.
-Gyönyörű vagy-súgja a fülembe és egy puszit adott a fülemhez. Mikor beértünk örületes pia szag terjengett, és brutális meleg volt. Az egyik kezével a derekamat fogta, a másikkal meg össze kulcsolta a kezünket. A konyhába mentünk, ahol a mi kis csapatunk ott volt vagy is Tomika, Dylan, Marg, Noah, és Carokánk. Mikor megláttuk egymást a csajokkal egymás nyakába ugrottunk. Marg már tuti ivott lemerem fogadni, viszont Caro tuti hogy nem.
-Miaz Caro? Hogy hogy nem iszol?-kérdezem tőle mikor kibontakozunk egymás öleléséből.
-Téged vártalak-mondja mire mégegyszer megöleltem, aztán mind a hárman egyszere egymást. Miután megvolt az ölelkezésünk Marg elmondta hogy együtt van Dylanal.
-Mi a rákom?-kérdezi Caro hihetetlenkedve. Én is nagyon megvoltam lepődve mert a két legjobb barátom össze jött. Caroval egymásra néztünk és egyből Marg nyakába ugrottunk.
-Köszi hogy ennyire örültök de nem akarom eltörni a bordám-mondja mire felálunk róla és felsegítjük. Egyből le is húztuk az első körünket. Hát legalábbis nekem meg Caronak az első. Margnak kb a 3.
-Én többet tuti hogy nem iszok-mondjuk egyszerre Caroval mire kitört belőlünk a nevetés.
-Hát akkor így jártatok én már bírom a piát-mondja Marg és vállat ránt aztán velünk egyszere elneveti magát. Ez mindig is ilyen hülye marad. Mivel Marg meglátta Dylant és oda ment Dylanhez mi meg Caroval beszélgetünk.
Elmeséltem Caronak hogy ma mitcsináltunk Dannal, és mikor mondtam hogy rám esett és úgy csókoloztunk de a bátyám ránk nyitott elkezdett röhögni.
-Ez nem vicces-teszem keresztbe a kezem mire jobban elneveti magát.
-Most tudod mi jutott eszembe?-mondja még mindig nevetve. Megráztam a fejem.
-Valamelyik nap hát na Noahval ugyan ezt volt csak mi nem estünk le, és apám ránk nyitot-mondja mire elkapott mind kettőnket a nevetőgörcs. Pont jöttek ki hozzánk Danék mi meg rájuk néztünk és össze néztünk még jobban elkezdtünk nevetni. Dan elég furcsán nézett rám de én csak legyintetem. Ő az ölébe ültetet, Noah meg felkapta Carot és arébb vite. Most meg probálok lecsilapodni de nem megy. :D.××Caro szemszöge××
Lerakott Noah majd ugyan úgy tovább nevettem.
-Szívem lecsilapodtál?-kérdezi Noah mire vettem egy nagy levegőt és elővettem egy zsebkendőtt és megtöröltem vele a szemem mert már szó szerint sírtam a nevetéstől.
-Lecsilapodtál?-kérdezi újból mire bólintotam. Kifujtam a levegőt majd átöleltem hosszasan.
-Menjünk haza?-kérdezi mire bólintotam. Intett egyet Danak mi meg elindultunk hozájuk. Mivel már ivott és én ilyenkor nem engedem vezetni, ezért kézen fogva sétáltunk. Mikor végre nálunk értünk levehetem a magassarkúm. Felmentünk a szobájába de Noah addig elment gyorsan letusolni én pedig addig át néztem az instámat. Kb 5 perc múlva lépett be egy szál törölközőbe. És azt a jó Isten. Annyira jól nézett ki hogy azt nem tudom leírni. Kockás hasán végig folytak még néhány víz csepp és a haja még így is jól állt neki. Rendesen én voltam zavarba nem ő. Inkább elmentem én is gyorsan lezuhanyozni. És persze hogy bent hagytam a pizsim. Szóval zuhanyzás után magamra tekertem szorosan a törölközöt és gyorsan bementem a pizsimért. Szerencsére Noah telefonozott szóval nem látott. Felvetem a fehérneműm, meg Noah egyik pólóját ami leért a térdemig. Vissza mentem majd mellé bújtam. Gyorsan még át pörgettem az instám és akkor láttam hogy Noah kitete az egyik közös képünket.:Szeretlek!❤❤
Kedveli: carol_blake, _liza_white, marg_cross, king (dan) és továbni 19700 személy
carol_blake: Szeretlek💓💓
noah_brown_10: Én is picim💓king: Nyálasak😂😍
carol_blake:🖕🙄
noah_brown_10: @king 🖕😏Azért Dan hozzá szólásánál felnevettem. Letetem a telefonom mert nagyon álmos voltam majd Noahoz bújtam és elaludtam.
××Elizabet szemszöge××
Szóval miután Caroék elmentek mi sem maradtunk sokáig. Dan a házát Tomiékre hagyta szóval ők még mindig buliznak. Mi gyorsan lefürödtünk külön-külön, fogat mostunk, és már döltünk is az ágyba. Még átpörgettem instánt és láttam hogy Dan tett ki valamit.:
Szeretlek!😍❤
Kedveli: _liza_white, carol_blake, noah_brown_10, marg_cross és további 2000 személy
_liza_white: Én is nagyon szeretlek!😍💝
Letetem a telefonom és mosolyogva ehhez a majomhoz bújtam majd elaludtunk.
YOU ARE READING
Kinyer?...
RomanceBenyitott Ő. Elkeztem hátrálni míg ő felém jönni. A hátam neki csapodótt a falnak ő meg előttem ált. -Szerelmes vagy belém?-kérdezi és hajol egyre közelebb. De nem válaszoltam. -Szerelmes vagy belém?-kérdezi meg újra szinte már az ajkaimra suttogva...