7. rész

5.8K 175 1
                                    

××Elizabet szemszöge××
Reggel Dannak a mellkasán ébredtem. Hát tegnap nem rúgtam be. Volt bennem de kijózanodtam. Táncoltunk, beszélgettünk, és feljöttünk aludni. Ennyi történt este. Mivel aludni nem tudtam, feláltam de adtam még egy puszit Dan arcára majd mentem a fürdőbe. Magamra zártam az ajtót majd levettem Dan pólóját és a zuhany alá áltam. Olyan jó érzés volt magamra folyatni a meleg vízet. Dan mentolos tusfürdőjét használtam. Én az a tipikus "addig fürdők amíg van meleg víz" emberke vagyok de komolyan. Megtörölkőztem majd magamra tekertem a törölkőzött és vissza mentem a szobába. Mivel tegnap hoztam ruhát ezért a táskámból kivettem a fehérneműim majd vissza mentem a fürdőbe és felöltöztem. Felvettem a fehérneműim meg vissza vettem Dan nagy pólóját. Majd lementem reggelit csinálni ami palacsinta volt mert most azt akartam enni. Ha Dannak nem kell több marad nekem :D. Mikor kész lettem a palacsintákkal két tányérra raktam és leültem enni. Egy hangos káromkodásra lettem figyelmes.
-Jó reggelt dulifuli-köszönök Danak aki add egy puszit a számra és leül enni.
Igazából ezután már nem csináltunk semmit. Haza mentem otthon tanultam meg stb stb.

...

Reggel (hétfő) azért boldogabban keltem fel. Ma az egész iskola állatkertbe megy. Legalább valaki megismerheti a családját :D. Feltápászkodtam, reggeli rutinomat elvégeztem, majd sminkeltem ami most egy kicsit erősebb lett.:

Ehezz pedig egy sima ajak ápolót tetem fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ehezz pedig egy sima ajak ápolót tetem fel. A hajam kivasaltam és hagytam leengedve. Átöltöztem.:

Majd gyorsan megreggeliztem és mentem is ki mert már Dan várt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Majd gyorsan megreggeliztem és mentem is ki mert már Dan várt.
-Jó reggelt-adok puszit a szájára mikor beültem a kocsijába.
-Indulhatunk törpilla?-kérdezi mire bólintok. A sulihoz érve már a fél csapat ott volt szóval kiszáltunk, összekulcsolta a kezünket és a buszhoz indultunk. Miközben fogta a kezem a pillangóim nem bírtak magukkal. Én tényleg kezdek most már érezni valamit Dan iránt. Annyira megnyugszok mikor itt van. És jól érzem magam vele. Én bele szerettem de soha nem lehet az enyém. Mert ez csak egy játék. Nem baj kihasználom ezt a kis időt míg vele vagyok majd "szakítunk" és muszáj lesz elfelejtenem. És ő meg amúgy is, ilyen lányokra mint én úgy se bukik meg nem jönne velem össze.
-Sziaaa Lizaaaa-kezd el visítva felém futni Caro aki eddig Noahval beszélgetett.
-Fogd meg a táskám légyszi-adom Dannak oda és én is elkezdek Caro felé futni. Egymás nyakába ugrottunk aminek az lett a vége hogy a földön ölelkeztünk tovább. A két fiú meg ha jól láttam videózták hogy mennyire hülyék vagyunk.
-Úgy hiányoztál Lizaaaa-üvőlti a fülembe Caro és egy puszit nyomott az arcomra majd feláltunk.
-Köszi-veszem el a táskám Dantól.
-Ülsz velem a buszon?-kérdezi Dan mire megrázom a fejem.
-Sajnálom, de most Caroval fogok ülni.
-Muszáj??
-Igen de megígérem vissza felé veled fogok ülni jó?-mondom mire bólintott. Magához húzott és ajkamra tapadt. Most lassan és érzékien csókolt. Hát a lepkéim azok meghaltak. R. I. P. De komolyan.
-Na menj-mondja mikor elválunk. Megfordultam és elkezdtem Caro irányába menni de rácsapott a seggemre.
-Normális vagy?-kérdezem Dantól de ő csak vigyorgott. Inkább oda mentem Carohoz.
-Naa szerelmeském mizuuu?-kérdezem tőle de ő csak pirult, pirult és pirult.
-Majd elmondom a buszon-mondja mire bólintok. Kicsit furcsáltam hogy Marg még nem jött de gondoltam hogy elaludt. Egyszer csak arra ébredek fel a gondolataimból hogy Caro elkezdi ordítani hogy "Tomikaaaaaa" és elkezd felé futni. Caro szokása az hogy mikor reggel találkozunk vagy sokáig nem látjuk egymást hogy a nyakába ugrik. Mindig a nyakunkba ugrik de imádjuk Carot mert kis aranyos. Most is Tomi nyakába ugrott de Tomi megtartota. De ezt most komolyan. Caro szorosan Tomi derekará kulcsolta a lábát Tomika meg úgy tartotta, én meg a kis Dylankánkat öleltem. Halál komolyan Dylan és Marg a legnormálisabb :D.
-Dyliiii-öleli meg Caro Dylant én meg addig Tomit öleltem meg.
-Mizu asszony?-kérdezi Dylan Carotól. Félreértés ne essék. Nem járnak de Caronak Dylan a "férje". Még beszélgettünk, de ők mentek Danékhoz szóval mind a kettőnknek adtak egy-egy puszit majd mentek a csapatukhoz.
-Marg hol lehet már?-kérdezem Carotól aki elővette a telefonját és tárcsázta Margot.
-Hol vagy?-kezdi bele minden féle köszönös nélkül.
-Beteg lettem szóval nem megyek-mondja Marg reketes hangon.
-Jobbulást szívem de mi megyünk vigyázz magadra szeretünk nagyon-mondja Caro mire dobtam neki egy puszit mert videó hívásban voltunk majd letete. Felszáltunk a buszra majd elindultunk.
-Na Caroo mondj el mindent-mondom mire a barátnőmre vezetem a tekintetem.
-Na hát úgye elmentünk moziba és ott megnéztünk egy romantikus filmet, és végig fogta a kezem. Utána elmentünk pizzázni és beszélgettünk a családunkról meg stb...,Aztán haza vitt. Az ajtóban egy ideig ölelkeztünk de aztán meg akart csókolni de én elfordítotam a fejem így csak puszi lett belőle, bocsánatot kért és azt mondta hogy nem sürgett semmibe úgy haladunk ahogy én akarom-mondja Caro és egyre csak pirult és pirult.
-Jajj szívem ez nagyszerű-ölelem meg mire elkezdett sírni.
-Mi a baj Caro?
-Félek-nyögi ki. Tudtam mire gondol. Fél a csalódástól. Carora néztem. Úgy sajnáltam. Csak sírt, és sírt. Én is elkezdtem sírni. Nem szeretem ha a szeretteim sírnak.
-T-te l-lány ne sírj-mondom szipogva mire megölelt. Ha Marg itt lett volna sírva ordíbált volna Noahval hogy hagyja békén Carot. De én nem. Tudom hogy Noah jó ember csak nem tudja kifejezni ha valaki tetszik neki. Kb 10 perc múlva már befejeztük szóval egy zsepivel megtöröltem a szemem (szerencse hogy vízáló a smink) majd megöleltem Carot. Mikor megjöttünk mindenki egy emberként rohant le a buszról. Én Caroval mentem és fogtuk egymás kezét. Imádom Carot, Margot, Dylant, Tomikát, Noaht is, de még Dant is. Áltunk de én oldalra fordítotam a fejem és akkor láttam hogy Danék pontosabban Noah, Dan, Dylan, Tomi, és Ryan, rosszat csináltak. Ezt onnan tudom hogy majd nem döltek a nevetéstől. De aztán rám nézett Dan és intett az egyik felügyelő tanár felé. Oda néztem de amit láttam azt hittem kipukadok a nevetéstől.

Kinyer?...Where stories live. Discover now