Di rumah park jihoon.
Jihoon sedang menonton tv di ruang tamu. Dia mengambil remote lalu menukar-nukar siaran di tv.
"Agrhh!!"jerit jihoon.
'Bosannya duduk rumah sorang-sorang.'bisik hatinya. Dia menekan punat off remote tersebut. Kepalanya di sandar pada sofa.
'Apa kata aku pergi swim kat private pool. Bukan ada orang pun waktu-waktu macam ni.'fikir jihoon. Dia menapak ke biliknya untuk menukar baju serta mengambil baju lebihan.
Setelah siap dia mengambil kunci kereta dan telephone di meja lalu keluar ke rumah.
* * *
Di private pool.Shin hye sedang melakukan tugasnya iaitu mengemas kini buku akaun. Dia sedang mengira jumlah duit keluar dan masuk untuk bulan ni.
"Arghh!!"jerit shin hye. Kepalanya pening melihat nombor-nombor itu.
Dia merehatkan kepalanya sementara waktu. Hari ini dia keseorangan di private pool kerana kawan yang sama shif dengannya mempunyai masalah.
'Bosannya.'mengeluh shin hye kerana keseorangan. Dia memandang ke arah kolam.
'Baik aku swim kejap. Lagi pun tak ada orang ni.'getus idea shin hye.
Shin hye terus ke bilik persalinan untuk tukar pakaian.
* * *
Jihoon keluar dari kereta dan menuju ke dalam bangunan private pool tersebut. Dia terus ke bilik persalinan untuk menyimpan barangnya je dalam lokar. Dia tidak perlu tukar baju kerana dia telah menukarnya ketika di rumah.Dia menuju ke arah kolam renang tersebut. Dia berasa teruja terus melompat masuk ke dalam kolam.
Dia berenang sepuas hatinya. Dia menarik nafas dalam lalu menyelam ke dalam. Tiba-tiba....
BUSHH...
Dia terdengar bunyi percikkan air. Dia naik semula ke permukaan air untuk melihat siapa.
Matanya tertumpu pada seorang yeoja yang sedang berenang tanpa menyedari dirinya. Dia mendekatkan dirinya ke arah yeoja tersebut.
Shin hye leka berenang tanpa menyedari kehadiran jihoon yang hampir dekat dengannya.
"Hai."tegur jihoon tanpa mengenali geragan yeoja tersebut.
Shin hye berhenti berenang apabila di tegur oleh seseorang. Dia memaling tubuhnya untum melihat geragan pemilik suara tersebut.
Dia terkejut bila melihat seorang namja yang dikenalinya di hadapannya. Matanya membulat.
"Jihoon. Awak."ujar shin hye dengan terkejut.Jihoon juga melakukan perkara yang sama.
"Sh...shin...shin hye."balas jihoon tergagap.
"Awak buat apa kat sini?"sambung jihoon.
"Saya kerja kat sini. Awak pula buat apa kat sini?"shin hye menjawap soal jihoon lalu menyoak jihoon balik.
"Saya nak berenang lah."balas jihoon.
Mereka berdua mendiamkan diri."Err. Kalau macam tu saya sambung kerja saya dulu."kata shin hye. Dia terasa asing bila berdua-duaan bersama jihoon di kolam tersebut.
"Ehh. Awak teman saya berenang sekali. Saya bosan ni."pintar jihoon.
"Tak menganggu awak ke saya swim sekali."
"Tak pun. Dah jom."pelawa jihoon.
Shin hye pun swim bersama-sama dengan jihoon. Mereka berborak sambil swim bersama. Jihoon mendapat satu idea.
"Awak apa kata kita lumba nak? Siapa yang kalah dia kena makbul permintaan si menang. Okay."cadang jihoon.
"Emm. Okay saya setuju."jawao shin hye.
"Okay kita mula dari sini and tamat kat hujung sana. Okay sedia ... mula." Mereka pun memulakan berenang. Shin hye sudah ketinggalan jauh dari jihoon. Jihoon mara ke depan. Mereka berenang dengan bersungguh-sungguh sehingga tamat. Perlumbaan dimenangi oleh jihoon.
"Yeahh!!"sorak jihoon.
"Okay. Awak menang. So, apa permintaan awak?"soal shin hye dengan hampa.
"Emm. Saya tak nak apa sekarang ni. Nanti saya bagitahu awak."balas jihoon.
Jihoon keluar dari kolam lalu mengambil tuala. Dia mengering rambutnya. Shin hye tergamam melihat aksi seksi jihoon.
Jihoon melihat shin hye masih lagi termenung di dalam kolam. Dia menghampiri shin hye."Awak tak keluar ke?"tanya jihoon. Shin hye berhenti termenung apabila jihoon menyoal soalan kepadanya.
"Ahh... s..saya nak keluar ni."jawap shin hye tergagap. Jihoon menghulurkan tangan kepada shin hye.
"Mari saya tolong awak keluar."pelawa jihoon. Shin hye menerima pelawaan jihoon. Dia menyambut tangan jihoon lalu keluar dari kolam tersebut.
Namun, shin hye tergelincir apabila keluar dari kolam. Dia tidak dapat mengawal tubuhnya. Jihoon dengan pantas merangkul pinggang shin hye dari terjatuh.
Jihoon tergamam melihat wajah shin hye dengan begitu dekat. Dia meneroka pelihatannya setiap inci wajah shin hye.
'Cantik.'bisik hatinya.
Shin hye terkaku dalam pelukan jihoon. Dia tahu bahawa jihoon sedang memandangnya. Dia menepis lembut tangan jihoon di pinggangnya.
Namun, jihoon mengerat lagi rangkulannya. Shin hye berasa tidak selesa akan keadaan begini.
"A..awak..da..dah boleh le..lepaskan saya sekarang ni."pintar shin hye. Jihoon tersedar akan kelakuannya terus melepaskan rangkulannya.
Jihoon mengosok leher belakangnya untuk menhilangkan rasa janggal.
"Saya pergi tukar baju."pinta shun hye lalu meninggalkan jihoon sendirian.
'Arghh!! Malunya!!'jerit hati shin hye.
'Aish. Kenapa dengan aku ni? Tak pernah pula aku macam tu.'jihoon menanya dirinya sendiri. Dia meraup wajahnya.
Hai guys...
Okay hri ni saya update 2 part...
Special untuk korang...
Sorry part ni tak ada kuanlin...
Hehehe...
YOU ARE READING
Suamiku student handsome♥♡♥♡
FanficSiapa sangka dia terpaksa berkahwin dengan seorang lelaki yang lebih muda daripadanya. Malah yang lebih memalukan mengetahui lelaki tersebut ialah student dia sendiri.... Untuk mengetahui lebih lanjut .... Sila baca....