Ep.2 Pt.1 Karanlığın Geçmişi

36 3 0
                                    

(TRIVIA)

"Karanlığın en uçsuz bucaksız yerinde doğan Ninja" Karanlığın efendisi. Yolunu çizen de karanlık, Xeph'i yaşatan da. İçindeki öfke, nefret ve hiç iç açıcı olmayan hisleri bedenine de yansımıştır. Xeph karanlığa hükmederek kendi iradesi altına alır ya da herkes böyle sanıyor. Aslında her geçen gün karanlık onu ele geçirmekte. Xeph ise bunların olmasına izin veriyor ve teslim oluyor. Her anı karartıyla dolu, kimse onun asıl hikayesini bilmiyor.

Xeph şöhreti fazlasıyla sever. Bir zamanlar Xeph'in anıldığı dönemler, insanlar ona "Karanlığın Efendisi" adını vermişti. İnsanlar korkarlar, adının anılmasının bile lanetli olduğuna inanırlardı. Xeph'in zerre merhameti yoktu. Çok acı çektiğinden mi bilinmez başkalarına acı çektirmekten ziyadesiyle keyif alır, ayrıca çok usta bir oyuncudur; Adeta gölgelerle dans eder, rakibinin kafasını karıştırır, onu zayıf düşürür ve alt eder. Kendisini tanrı tabiriyle anacak kadar burnu yükseklerde uçar.

Zamanın hezimetine uğrayan Xeph'in bu ünü azalmaya başladığında; Xeph'in öfkesi arttı ve birkaç insanı öldürerek tekrar korku salıp adı anıldığında insanların korktuğu kişi olarak akıllara tekrar kazınmayı hesap etmişti, ta ki nefret dolu bir Samuray öfkesini Xeph'e yöneltene kadar.  

Kenos'un ÖfkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin