Ep.2 Pt.2 Karanlığın Geçmişi

22 2 0
                                    

Bu aptal Samuray hangi cüretle karanlığın efendisi haşmetli, adı bile korku salan Xeph'in ününü alaşağı edebilmişti ?! Xeph'in öfkesi parmak uçlarına kadar varmış. Samuray'ın süslü cümlelerle yarattığı ışığı gölgelerin kasvetinde yok edip canını zevkle almak istiyor. Tek derdi Xeph'in; şan, şöhret. Bu yüzden Samuray onun baş düşmanı. Xeph bu üstünlük tahtına tek kurulmak istediğinden Samuray'ın canını alabilmek için gölgelere ant içmiştir. En azından tek sebebinin bu olduğu düşünülüyor.

Samuray Xeph'in ününü kazandığı dövüşleri, adaleti ve yüreğiyle bitirmiştir. Xeph ne kadar öfkelense de bu Samuray'ı hafife almak istemeyecek kadar zekidir. Bu yüzden onun için özel planlar düşünür...

Xeph aklını çok iyi kullanır ve düşmanın en zayıf noktasını bulur. Onu zayıflatır, zayıflatır, zayıflatır... Artık zafer ayaklanır ve Xeph'in önüne kadar gelir. Bu alçakça bir şey fakat Xeph için bu bir gerçeklik. Çünkü Xeph düşmanını ancak hain planları ile yenebilir. Benliği de Karanlıktan var olduğundan olsa gerek...

Güneşlerin doğmadığı, gündüzün saklandığı yerden çıkmadığı, havanın; bulutların kasvetinden hiç kurtulamadığı, kaba ağaçların, vahşi, dengesi bozulmuş hayvanların diyarında yaşayan Xeph'in kasvetli ama büsbüyük mükemmel işçilikle tasarlanmış orta çağ şatolarını andıran kalesi. Yavaş, yavaş yükseklere ilerleyerek kocaman ahşaptan oluşan kapıya çıkan karanlık yolların eşliğiyle ulaşılan kapı. Kapının ardındakiler meçhul... Tek bildiğim Xeph'in orada yaşadığı.

Xeph Samuray'ın peşine düşmesi için gölgelerle iletişime geçmeli. O da ayın gökyüzünde saklandığı vakit. Xeph o vakti bekler...

(ANA HİKAYE)

(4 Gün Sonra...)

Xeph büyük gövdeli, kasvetli fakat doğa ile bir olmuş ağacın yanına gelir. Odaklanır kollarını açar ve kahkahalar içinde, korkutucu bir gülüşle; etrafında dönmeye başlar ardından gölgeler içinde kaybolur... Tekrar ortaya çıkar ve ağacın tepesine doğru ilerler. Tepeye vardığında birkaç söz söyler. Sözler o kadar karmaşıktır ki anlamak çok zordur ve susar. Ortamı derin bir sessizlik sarıp sarmalar. Ardından gökyüzü sanki biri tarafından yırtılmışcasına açılır, açılır, açılır... Aşağıya doğru kartal gibi süzülen karanlık güç. Yaklaştıkça Xeph'e, Xeph'in sözleri daha da koyulaşır. Daha da güçlendiğini doğa bile hisseder, karanlık güç yere iner  ve... 


Kenos'un ÖfkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin