Kenos bu şehrin güzelliklerini merak ettiği için gezmeye başladı. Büyük bir köy pazarının ağzına doğru yaklaştı. Kalabalık vardı, insanların arasından geçmek epey zordu ama onun için değil... Pazarın üzerine mutluluk, huzur bulutları inmişti. Bu kadar güzel bir anı seyretmek, insanların yardımlaşması ne kadar güzel.
"Hırsız ! Yardım Edin ! Hırsız kesemi çaldı..." Bu ses biraz uzaklardan geliyordu; azalarak. Kenos elini kınına uzattı ve sesin olduğu yere doğru hızlı adımlarla ilerlemeye başladı. Sivri uçlu ok gibi halkı delip olayın olduğu yere yetişti. Hırsızı kartal gibi gördü. Gördü görmesine de hırsızdaki hız da neydi öyle ? Bir hayalet gibi halkın içinden hızla süzülüyordu, Kenos hırsızı nasıl yakalayacağı konusundaki fikirleri aklında dolaştırırken bir yandan da neredeyse iki sokak ilerlemişti ve gittikçe siyaha bürünen bir ortama doğru gidiyordu. Birkaç adım sonra ortam tamamen siyah rengi giyindi. Kenos duraksadı. Elini kılıcına uzattı. Elindeki sertlikten belliydi tetikte olduğu.
Sayılı, temkinli adımlarla etrafı gözden geçirdi. Karanlıktan savrulan bir Wakizashi'yi katanasıyla savuşturdu. Kılıcı kınından çıkarırken karanlık ortamda bile kendini gösteren o parıltının keskinliği, yüz hatlarına şekil aldırmıştı. Başa baş bir mücadele vardı. Hırsız biraz şanslıydı. Alan dar. Wakizashi'nin üstünlüğü olsa da Kenos usta bir samuraydı.
Kenos, hırsız tam ona kılıcını savururken yan tarafa doğru eğildi. Hırsızın bileğine avuç içiyle güçlü bir darbe vurdu. Hızlıca kılıcını kınına soktuğu eliyle hırsızın elinden düşen Wakizashi'yi çekip aldı, arkasına geçti ve kılıcı boynuna yaklaştırdı. Büyük bir ustalıkla yaptığı o ahenkli hareketlere kim hayran kalmazdı ki ? Hırsız bile...
Kenos elini hırsızın cebine doğru uzattı, altın keseyi aldı ve hırsızın kafasına sert bir yumruk indirdi. Hırsızın bu darbeyle bayılması sonucu yaşlı kadın Kenos'un yanına vardı ve kesesini teslim aldı. Kadının baş hareketleri ile şükranlarını sunması genç Samuray'ın huzur dolu bakışları ile uzaklaşmasına yetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kenos'un Öfkesi
FantasyHikaye bizden oldukça farklı büyülü yaratıkların, lanetli yerlerin, doğa üstü insanların olduğu Thyda adı verilen alternatif bir dünyada, Zyphria adlı ülkede yaşamını sürdüren genç samuray Kenos'un Karanlıklara hükmeden, kendini tanrıya eş tutan Xep...