Ep.4 Karanlık Güç

24 2 0
                                    

(4 Gün Önce)

Karanlığın her zamanki  gibi olduğu günler. Güneşin doğmadığı...

Xeph her geçen gün daha çok güçlenmek istiyor. Güç ona öldürme isteğini ve enerjisini veren tek şey. Xeph'in bu "Karanlık Güç"ü elde etmek istemesinin bir diğer sebebi de Sovi de dahil karşısında yer alan herkesi yok edip, dünyaya ebedi eziyeti ile hükmetmek.

- Şu zaman bilgini öldüğünde işler çok daha kolaylaşacak. Sonsuza dek...

Xeph güçlenmek istiyor da peki bu "Karanlık Güç" neydi ? Onu nasıl elde edecekti ? Bu sorular kafasında dönüp dolaşıyordu.Kalesinin iç kısımlarında yer alan kasvetli ve dev kütüphanesine girdi. İçerisi çok karanlık olduğundan pek görünmüyor fakat büyülü kitaplara bakarken en uç köşedeki rafta duran kitap çok güçlü bir ışık saçıyordu. Xeph şaşkınlıklar içerisinde kitaba doğru yöneldi, eline alır almaz kitap kendi kendine bir sayfa açtı. Olamaz... Bu Xeph'in istediği şey. Onca zamandır aradığı bu kitap baş ucundaymış meğer, garip. Kitabın içerisindeki sayfada Karanlık Güç'ün zapt edilebilmesi için gereken büyülü sözler yazıyor lakin bu çok riskli bir şeye benziyor. Karanlık Güç hakkındaki rivayetler:

Sonsuz zaman önce yoktan var olan acımasız bir varlık, kötülüğün efendisi. Bu karanlık varlık zamanlar sonra Thyda'ya iner ve insanlar için artık karanlık dönem başlar. Bu varlık en kötü bulduğu ruha girer ama girebilmesi için gerekli bir büyü vardır. Bu büyüyü kim yapacaksa ruhunun pisliğe bulanmış olması gerekir aksi taktirde çağıran kişiyi yok eder ve başka bir ruhu ele geçirir. Zamanlar öncesinde öfkesini kontrol edemeyen bir insan bu büyüyü yapmış ve Karanlık Güç'ü dünyaya çağırmış. Karanlık Güç bu adamın ruhunu ele geçirmekle kalmamış, adamın benliğini tamamen yok ederek yerine geçmiş ve dünyaya korku kavramını getirmiş...

Bu rivayet Xeph'i zerre tereddüte sürüklememiş aksine büyüyü yapmak için onu daha da isteklendirmiştir. Xeph bu büyüyü öğrenmek ister ve iş başına koyulur ama sabretmesi gerekir. Ayın yer yüzünden tamamen ayrıldığı vakit...

(4 Gün Sonra Devamı)

Karanlık Güç Xeph'e yaklaşır ve der:

- Arzun nedir, venosae sanguine ?

Sanki bilmiyormuş gibi, ayrıca o dediklerinin anlamı da ne ?

- Senden isteğim, benim olman "Karanlık Güç"

- O zaman bir anlaşma... istediğimi yaparsan, şimdi ve gelecekteki düşmanını yenmek için sana yardım edeceğim

-(Gelecekteki düşman mı ? o da kim ?) İstediğin şey nedir ?

-Düşmanını yenmeyi başardıktan sonra ruhun benim olacak.

-Pekala...

Bu anlaşmanın Xeph'e ters olduğu çok açık ama Xeph bunu neden kabul etti ? Kesin bir planı var ama ne ? Yine Xeph'in bıraktığı meçhul, merak içeren cevaplar...

Kenos'un ÖfkesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin