Hoofdstuk 11

1.7K 71 5
                                    


Pov draco

'Ben je helemaal gek geworden' riep mijn vader boos uit en hij sloeg met de krant op de lange tafel waar we aan zaten.

'Laurel Smith is een halfbloed en haar ouders staan volledig aan de verkeerd kant' siste hij boos en mijn moeder greep geruststellend zijn hand.

'Draco, iedereen in onze familie vind het belangrijk dat het volbloed blijft'

'Haar beide ouders hebben magie, alleen haar oma heeft het niet'

'Nee' snauwde mijn vader boos en hij ging staan en liep de kamer uit.

'Laat hem maar, nou vertel me meer over Laurel' zei ze met een glimlach en ik voelde dat ik begon te blozen.

Pov Laurel

Ik keek naar mijn volle bord en ik speelde met mijn eten door mijn vork er de hele tijd in te drukken.

'Laurel' piepte mijn moeder plotseling en ik keek omhoog, meteen gaf ze me de doodsstaar en ik begon netjes te eten.

'Nou hoe gaat het bij jou op school?' Vroeg de vader van Alaric plotseling en ik zuchtte.

Alaric en zijn familie verbleef deze vakantie ook in ons grote huis, waar ik dus echt niet op zat te wachten.

'Prima, mijn cijfers zijn heel goed' zei ik met een glimlach en de vader van Alaric knikte.

'En Alaric hoe gaat het met jou cijfer' vroeg hij toen en Alaric at netjes zijn mond leeg en gaf toen antwoord.

Die avond zat ik op het gras in onze tuin, ik pakte met mijn hand wat steentjes van de grond af en ik gooide ze in het water.

Plotseling hoorde ik voetstappen achter mij en ik draaide me geschrokken om.

'Ik wilde je niet laten schrikken' hoorde ik Alaric zeggen en ik zuchtte maar ik zei niks terug en ik draaide me weer om.

Ik voelde dat hij aan het twijfelen was maar niet veel later kwam hij toch naast mij zitten op de grond.

Ik beet op mijn wang om mijn woede nog een beetje onder controle te kunnen houden, wat dacht hij wel niet.

Heel langzaam bracht hij zijn hand naar mijn schouder en zonder na te denken pakte ik zijn hand vast en ik draaide hem naar achteren op zijn rug en ik ging staan.

'Auu, Laurel' stamelde hij en ik drukte hem net iets verder.

'Als je nog een keer met je handen aan mij zit breek ik je arm' siste ik boos en ik liet zijn arm los en ik liep weg.

Heartless||Draco MalfoyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu